bugün
- hamas bir terör örgütüdür13
- çocuğu yaralıyken canlı yayın yapan kadın8
- sözlükte ateist gibi takılan yahudiler11
- herkes güncel fiyatını yazabilir mi10
- aleyna tilki10
- 1 m dolara bu bebeğe sertçe tokat atar mısınız17
- sözlük kızından gelin olmaz21
- arkadaşlar sizden bir şey rica edebilir miyim22
- anın görüntüsü14
- ağaç gövdesi gibi bacakları olan kadın14
- sözlük yazarlarının tatlıları8
- alınan en güzel iltifat14
- kızımın kiminle yatıp kalktığıyla ilgilenmezdim9
- şehirler arası aşk yaşamak8
- vatandaşlık farkı alan otel21
- cumaya gidenlerin çok azalması10
- bik bik'in balona binmesi34
- 170 boyunda olduğum için hep reddedildim23
- sabah aç karnına içilen bira13
- bir kadının yemek ısmarlaması14
- ideal duş alma sıklığı14
- futbolcu ismiyle nick almak10
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi15
- icardi190524
- artificialintelligence14
- icardi1905 silik olsun kampanyası17
- kız mı erkek mi belli olmayan yazarlar8
- adanada polisin saldırganın ayağına sıkması14
- icardiyi tokat manyağı yapmak12
- suriyeliler suriye'ye dönsün9
- erkeğe ne hediye alınır31
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız17
- uzağı göremeyen insan9
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım18
- 27 nisan 2024 fenerbahçe beşiktaş maçı24
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı12
- seni seviyoruz insan olmaya çeyrek kala8
- bik bik moderatör olunca bana kız ayarlar mı10
geçenlerde tesadüfen magazin programında adının geçtiğini duyduğum bariton beyefendi.
artık sen de herkes gibisin.
artık sen de herkes gibisin.
Leman Sam'la olan düeti muhteşemdir. Dinlemeniz tavsiye edilir.
http://www.youtube.com/watch?v=6zSJwnix5j4&list=PLY_WLugKlO9mmarGvIxWwk2eYDz85L48Y
http://www.youtube.com/watch?v=6zSJwnix5j4&list=PLY_WLugKlO9mmarGvIxWwk2eYDz85L48Y
Sabahtan beri ellerin şarkısını dinliyorum, birkaç gün daha aralıksız dinleyebilirim.
türkiyenin en iyi erkek ses sanatçısı olduğunu iddia ediyorum.
insanüstü bir sese ve yorum yeteneğine sahiptir.
insanüstü bir sese ve yorum yeteneğine sahiptir.
oda tv nin provakatör yazarıdır.
bakın kimler gelmiş kimler..3-5-7.. ikişer dakika arayla geliyorlarmış..
http://inciswf.com/yalanabakyalana.swf
bakın kimler gelmiş kimler..3-5-7.. ikişer dakika arayla geliyorlarmış..
http://inciswf.com/yalanabakyalana.swf
Fazıl Say'ın Nazım Oratoryosu'nda tanıdım kendisini ilk kez. Hacettepe'den sonra Viyana'da da eğitim almıştır. Aynı zamanda ''Sanatçılar Girişimi''nin de üyesi olan yiğit, vatansever bir sanatçıdır. sahne aldığı Zihni Bar'da onu bir kez olsun dinlemekse benim en güzel hayallerimden biri şu an.
sertab erener'e açık mektup yazmış. lan bu tırnak içinde "solcu"ların hepsinin mi üslubu aynı olur, bi yılmaz özdil havası olur. okuyun biraz yaratıcı üslup yapın lan demagoji üstadları sizi.
tesadüfen trttürk bugün programında canlı performansını izlerken ilk solo albüm müjdesi alınan sanatçı. albüme ilk klibi de kendisi cep telefonuyla asmalı mescit'ten taksime kadar, *** 'ellerin' şarkısına çekmiş. hem şarkı hem klip çok güzel ve özel. zaten güvenç dağüstün'ün her eseri yorumu çok özel.
http://www.youtube.com/watch?v=NiS55ol0eq4&feature=share
albümdeki eserler:
1-Gel Ey Seher
Söz & Müzik: Polad Bülbüloğlu
2-Evde Yoklar
Şiir: Metin Altıok Müzik: Mehmet Güreli
3-Kimse Bilmez
Şiir: Ömer Hayyam Müzik: Mehmet Güreli
4-Yanan Bilir
Söz: Kubilay Tunçer Müzik: Nurkan Renda
5-Sevdanın Yolları
Söz & Müzik: Zafer Cımbıl
6-Bugün
Söz & Müzik: Güvenç Dağüstün
7-Ellerin
Söz & Müzik: Cihan Sezer
8-Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme
Söz: Pir Sultan Abdal Düzenleme: Cihan Sezer
9-Sarılalım mı?
Söz: Güvenç Dağüstün Müzik: Nikolai Rimsky, Korsakov
ve albümle ilgili diğer bilgiler:
--spoiler--
Güvenç Dağüstün'ün prodüktörlüğünü Cihan Sezer ile birlikte üstlendiği ilk solo albümü 'Evde Yoklar' ismini 1993 yılında Sivas Katliamı'nda kaybettiğimiz şair Metin Altıok'un şiirinden alıyor.
Albümdeki dokuz şarkının sekizinin düzenlemesi Cihan Sezer imzasını taşıyor.
Bir şarkının düzenlemesi ise Nurkan Renda'ya ait.
Albümde iki düet bulunuyor; bunlardan birisi Birsen Tezer ile Güvenç Dağüstün'ün
1999 yılında kaybettiği babası Yusuf Dağüstün'ün 1977 yılında gerçekleştirdiği bir plak kaydı kullanılarak gerçekleşti ve baba-oğul'u tekrar bir araya getirdi.
Albümün miksini ilker Yetimaslan gerçekleştirdi. Mastering ise Analog Dimensions (Slovakya) tarafından yapıldı.
Güvenç Dağüstün'ün bu ilk solo albümünden önce ise Fazıl Say ile yaptığı 'Nazım hikmet Oratoryosu' ve metin altıok ağıtı CD ve DVD kayıtları bulunuyor.
--spoiler--
http://www.youtube.com/watch?v=NiS55ol0eq4&feature=share
albümdeki eserler:
1-Gel Ey Seher
Söz & Müzik: Polad Bülbüloğlu
2-Evde Yoklar
Şiir: Metin Altıok Müzik: Mehmet Güreli
3-Kimse Bilmez
Şiir: Ömer Hayyam Müzik: Mehmet Güreli
4-Yanan Bilir
Söz: Kubilay Tunçer Müzik: Nurkan Renda
5-Sevdanın Yolları
Söz & Müzik: Zafer Cımbıl
6-Bugün
Söz & Müzik: Güvenç Dağüstün
7-Ellerin
Söz & Müzik: Cihan Sezer
8-Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme
Söz: Pir Sultan Abdal Düzenleme: Cihan Sezer
9-Sarılalım mı?
Söz: Güvenç Dağüstün Müzik: Nikolai Rimsky, Korsakov
ve albümle ilgili diğer bilgiler:
--spoiler--
Güvenç Dağüstün'ün prodüktörlüğünü Cihan Sezer ile birlikte üstlendiği ilk solo albümü 'Evde Yoklar' ismini 1993 yılında Sivas Katliamı'nda kaybettiğimiz şair Metin Altıok'un şiirinden alıyor.
Albümdeki dokuz şarkının sekizinin düzenlemesi Cihan Sezer imzasını taşıyor.
Bir şarkının düzenlemesi ise Nurkan Renda'ya ait.
Albümde iki düet bulunuyor; bunlardan birisi Birsen Tezer ile Güvenç Dağüstün'ün
1999 yılında kaybettiği babası Yusuf Dağüstün'ün 1977 yılında gerçekleştirdiği bir plak kaydı kullanılarak gerçekleşti ve baba-oğul'u tekrar bir araya getirdi.
Albümün miksini ilker Yetimaslan gerçekleştirdi. Mastering ise Analog Dimensions (Slovakya) tarafından yapıldı.
Güvenç Dağüstün'ün bu ilk solo albümünden önce ise Fazıl Say ile yaptığı 'Nazım hikmet Oratoryosu' ve metin altıok ağıtı CD ve DVD kayıtları bulunuyor.
--spoiler--
tevfik fikret lisesi mezunudur, ocakta konser verecektir.
fazıl say'ın bestelediği nazım oratoryosu'nda boy gösteren baritondur, çok çok değerli bir sesi vardır kanımca, böyle devam etsin lütfen'dir.
şu en beğendiğim performansıdır : [http://www.youtube.com/watch?v=y028viiicJE ]
bu da bütün oratoryodur : http://www.youtube.com/watch?v=e32iN2rmUXs&feature=share
şu en beğendiğim performansıdır : [http://www.youtube.com/watch?v=y028viiicJE ]
bu da bütün oratoryodur : http://www.youtube.com/watch?v=e32iN2rmUXs&feature=share
ankara doğumlu türk opera sanatçısıdır. Hacettepe üniversitesi devlet konservatuarını bitirdikten sonra kazandığı sınav ile ankara devlet opera ve balesi nin en genç sanatçısı oldu. Bulgaristan'ın varna ve avusturya'nın viyana kentlerinde aldığı eğitimlerden sonra izmir devlet opera balesinde ve avusturaya'nın innsbruck kentinde konuk sanatçı olarak eserler seslendirdi.
Avusturya'nın Innsbruck kentinde Georg Schmöhe yönetiminde C. Orff'un, Carmina Burana; adlı eserinde bariton sololarının yanı sıra kontrtenor solosunu da seslendirerek bir ilke imza attı ve büyük beğeni topladı. Viyana'da seslendirdiği, Yunan besteci Perikles Liakakis'in; Çizmeli Kedi operasındaki başrol ile bu eserin dünyada ilk kez seslendirilişinin solistlerinden oldu.
Fazıl say'ın 'nazım hikmet orotoryosu' ve 'metin altıok ağıtı' eserlerini çok etkileyici bir şekilde seslendirmiştir. hem nazım hikmet ve metin altıok un derin ve romantik şiirleri hem de fazıl say ın yüreğe işleyen bestelerinin birleşimi olan bu iki eseri insanın ruhuna işleyecek bir şekilde yorumlamıştır. 'insan, insan ve bir kekre dünya' yorumları yürek sızlatır, isyan ettirir, boğazda düğümlenen notalara dönüşür.
çağdaş yaşamı destekleme derneği** için istanbul da fazıl say ve arkadaşları ile verdikleri konserdeki 'istanbul'u dinliyorum' yorumu da ayrıca güzel ve özeldir.
fransızca, ingilizce, italyanca, almanca bilen yetenekli bariton fazıl say'ın yakın arkadaşı, aydınlık bir insandır.
sorumlu aydın duruşunu en son, soner yalçın, barış terkoğlu ve barış pehlivan'ın tutuklanması üzerine kaleme aldığı bazılarına* ibret olması gereken 'utandık' yazısı ile göstermiştir.
Utandık!
Güvenç Dağüstün:
Soner,
Ayhan,
Barış,
Barış,
Durduk kaldık burda ne acı!
Sıkıldık, bunaldık, utandık, utandık!
Utandık gazetecilerimizin, yazarlarımızın ağızlarına ölmeden tıkılan pamuklardan! O pamuklar köse beyinlerin hayalden sakallarıdır!
Utandık nobelimizden, hiç sesi çıkmayan nobellimizden!
Utandık kanadı kırık sesi kısık bitik bitik serçemizden!
Utandık "evet"inden utanmayan sanatçı aydın; kardeşimizden;!
Utandık cenaze levazımatçısı köşe sahiplerinin şimdi sus pus cenazeleşmişliklerinden!
Formaldehit kokmuş köşelerinden!
Utandık Kapıkule'den ötedekilere uyruk bildirmekten bile!
Şarkımızı söyleyememekten, filmimizi çekememekten, dostumuzu sevememekten utandık!
Önümüzü görememekten, bu sisten utandık!
Utandık "kokmuş karanlığımızdan"! Karartılmışlığımızdan!
Öyle utandık öyle utandık ki
gittiğimiz masmavi koyun, gördüğümüz güzelin, yediğimiz mis kokulu taze fasulyenin, dinlediğimiz şarkının, içtiğimiz içkinin, okuduğumuz kitabın, yazdığımız yazının
keyfi
tadı
tuzu
kalmadı...
birini sevmek bile ayıp geliyor. lüks gibi, ayıp gibi siz oradayken!
Avusturya'nın Innsbruck kentinde Georg Schmöhe yönetiminde C. Orff'un, Carmina Burana; adlı eserinde bariton sololarının yanı sıra kontrtenor solosunu da seslendirerek bir ilke imza attı ve büyük beğeni topladı. Viyana'da seslendirdiği, Yunan besteci Perikles Liakakis'in; Çizmeli Kedi operasındaki başrol ile bu eserin dünyada ilk kez seslendirilişinin solistlerinden oldu.
Fazıl say'ın 'nazım hikmet orotoryosu' ve 'metin altıok ağıtı' eserlerini çok etkileyici bir şekilde seslendirmiştir. hem nazım hikmet ve metin altıok un derin ve romantik şiirleri hem de fazıl say ın yüreğe işleyen bestelerinin birleşimi olan bu iki eseri insanın ruhuna işleyecek bir şekilde yorumlamıştır. 'insan, insan ve bir kekre dünya' yorumları yürek sızlatır, isyan ettirir, boğazda düğümlenen notalara dönüşür.
çağdaş yaşamı destekleme derneği** için istanbul da fazıl say ve arkadaşları ile verdikleri konserdeki 'istanbul'u dinliyorum' yorumu da ayrıca güzel ve özeldir.
fransızca, ingilizce, italyanca, almanca bilen yetenekli bariton fazıl say'ın yakın arkadaşı, aydınlık bir insandır.
sorumlu aydın duruşunu en son, soner yalçın, barış terkoğlu ve barış pehlivan'ın tutuklanması üzerine kaleme aldığı bazılarına* ibret olması gereken 'utandık' yazısı ile göstermiştir.
Utandık!
Güvenç Dağüstün:
Soner,
Ayhan,
Barış,
Barış,
Durduk kaldık burda ne acı!
Sıkıldık, bunaldık, utandık, utandık!
Utandık gazetecilerimizin, yazarlarımızın ağızlarına ölmeden tıkılan pamuklardan! O pamuklar köse beyinlerin hayalden sakallarıdır!
Utandık nobelimizden, hiç sesi çıkmayan nobellimizden!
Utandık kanadı kırık sesi kısık bitik bitik serçemizden!
Utandık "evet"inden utanmayan sanatçı aydın; kardeşimizden;!
Utandık cenaze levazımatçısı köşe sahiplerinin şimdi sus pus cenazeleşmişliklerinden!
Formaldehit kokmuş köşelerinden!
Utandık Kapıkule'den ötedekilere uyruk bildirmekten bile!
Şarkımızı söyleyememekten, filmimizi çekememekten, dostumuzu sevememekten utandık!
Önümüzü görememekten, bu sisten utandık!
Utandık "kokmuş karanlığımızdan"! Karartılmışlığımızdan!
Öyle utandık öyle utandık ki
gittiğimiz masmavi koyun, gördüğümüz güzelin, yediğimiz mis kokulu taze fasulyenin, dinlediğimiz şarkının, içtiğimiz içkinin, okuduğumuz kitabın, yazdığımız yazının
keyfi
tadı
tuzu
kalmadı...
birini sevmek bile ayıp geliyor. lüks gibi, ayıp gibi siz oradayken!
insanı kendinden geçiren bir sese sahip değerli insan.
baritondur kendileri.
baritondur kendileri.
güncel Önemli Başlıklar