6
  • sana aşığım ben. seni sevmemek, seni düşünmemek, sana karşı koymak gibi kararlar alamıyorum ben. birçok kez birçok konuda sana karşı koymak istiyorum ama aldığım kararları daha ertesi gün unutuyorum ve işin garip yanı sana karşı koyamaşıyımı çok seviyorum; çünkü biliyorum ki seni sevmek, sana ego, gurur yapmamak, tamamen teslim olmak asla bana zarar vermez. zaten birçok kararı kendimce seni yıprattığımı düşünerek alıyorum. sen benden gelecek her şeye razısın bunu çok iyi biliyorum. senin kutsallığın, asilliğin beni yaşatan, gülümseten, hala içimi kıpır kıpır eden harika bir şey. gözlerim güzel değil diyorsun ya hani, ben de sana şakasına hep takılıyorum ya, alakası yok. garip bi hüzün var senin bakışlarında: sevgiye muhtaç, aynı raddede de sevmek isteyen bir şey var senin gözlerinde. dokunduğumda, sanki o hüznü bir kenara bırakıp salakça bir gülümseme alacak çocukça yüzünü. tatlı bir telaş var üzerinde. sanki bi enerjin var, her yere yayıyorsun. yanında olamadığım her anı yaşıyorum ben. hayalini kuruyorum, attığın her adıma kadar yaşıyorum seni ben içimde. düşlüyorum, düşlüyorum, yetmiyor yine düşlüyorum. ve ben seni gerçekten çok seviyorum, beni sevişini daha çok seviyorum.
    tibb
    942 - 1 saat önce
    ... 7  :)   :( 
  • 2015 haziran davutoğlu, 2015 kasım davutoğlu, belediye ilde kadir topbaş ilçede ak parti,
    cumhurbaşkanlığı erdoğan

    diye gidiyor oylarım. ama takip ederleriniz varsa en sert anayasa muhaliflerinden biriyim. ekonomi büyüdü, dış borç bizi bozmadı kuru tutabiliyoduk destek verdim, altyapı sorunları vardı iyi işler yapıldı destek verdim.

    ama iş fetö ile ülkeyi kim bölüşsün maçına dönüşünce orda dur. yolsuzluz soruşturmasını tekrar açmamak neden? korkuları kimden? ergenekonda hadi delillerin bir kısmı sahte dendi salındı eyvallah. e peki yolsuzlukta hepsi mi sahte? o kadar devlete sızan feto açık yakalamadığı yerden saldırır mı? hesap soran yok hesap veren yok.

    arınç çıktı gökçek parsel parsel sattı dedi soruşturma var mı yok...

    ışık koşaner çıktı (eski gkurmay başkanı) bize fetöcüleri yerleştirmek için yaşta atatürkçülere tasfiye yaptırtacaklardı istifa ettik necdet özel etmedi dedi, necdet özel 103 rütbeli darbecinin 101'inin atamasında imzası olan adam olarak ama davada adı yok.

    yemezler bu işi sayın yazarlar. akparti de olsa babam da olsa hesap ve-re-cek.

    babasının malı değil kimsenin bu ülke netim. kimseye de ne yüksek yargıyı ne tüm yetkileri peşkeş çekmeye evet vermem.
    hardwired
    2746 - 2 saat önce
    ... 11  :)  3  :( 
  • evetçilerin mantığı
    ulan zaten o adamlarda kafa olsa pkklı olmazlardı. neymiş hayır diyorlarmış da o yüzden evet demeliymişiz. ya hahahahah. bir ülke bu kadar mı beceriksiz, zekadan uzak insan barındırır. şaka gibisiniz cidden.

    anayasa diyoruz anayasa. anayasa denen olay bilgi ister, akademik bir konudur, araştırma ister, o evet dedi ben hayır derim o hayır dedi ben evet derimle olmaz.

    iyi o zaman almanya'da demokrasi var biz kaldıralım almanya bize düşman. ingilizler de ilk savaş uçağımızı yapmamız için destek verdiklerini açıklayan rapor yayınladı bak şu ingilizlereee... demek ki savaş uçağ kötü hadi iptal edelim programı.

    türkiye'nin kredi notunu s&p yükseltirken mükemmel düşürünce kaka. ya arkadaş bu kadar mı sik kafalı olur bir insan zihniyeti. kendi kararını vermekten yoksun, işi sürekli birileri ne dediye göre yapan ama işin aslına bakamayan insanlar.

    arkadaşım birey değilsiniz kabul edin. tebasınız siz.
    hardwired
    4810 - 3 saat önce
    ... 28  :)  10  :( 
  • son aylarda gözle görülendir.

    hayırcıların terörist ilan edilmesi, yapay hollanda krizi, mhpli muhaliflerin konuşturulmaması, erdoğan'ın kampanyayı ''yol yaptık'' seviyesine çekmesi, insanların yeni anayasa hakkında yeterince bilgi sahibi olmaması, doların yüksekliği gibi ektenler evet oylarını aşağı çekiyor.

    herkes erdoğan kesin bu sefer de zafer kazanır diyor ama bence yanılabiliriz. kararsızlar hayır oyu kullanırsa hayır çıkması mümkün. erdoğan bunun farkında olacak ki medyada kesinlikle hayır propagandası yaptırmıyor. televizyonlarda sürekli evet var. bu tür şeyler bir yerden sonra ters tepki yapabilir.
  • mustafa kemal'e hakaretten sanık bir köylü hakkında soruşturma yapılıyordu. durumu atatürk'e arz ettiler. mahkemeye veriyoruz size küfretmiş dediler. atatürk ben ne yapmışım ona diye sorar.

    dosyayı inceletir ve sonuç tütün kağıdı bulamadığı için gazete kağıdına tütün sararak sigara içmeyi denemiş ve içememiş. akabinde de küfür etmiş.

    ve atatürk milletvekiline siz hiç gazete kağıdından sigara sarıp içtiniz mi? diye sorar. milletvekili hayır efendim. der.

    ben trablusgarp'ta içmiştim. pek berbattır. köylü az bile demiş. salıveriniz.

    ve siz de mahkemeye vermek yerine köylünün adam gibi sigarasını içebilmesi için sigara kağıdını temin ettiriniz.

    kaynak:bu yaşanmış olayı, 1952 yılında, muhittin nalbantoğlu, atatürk´ün maiyetinde bulunmuş emekli albay mithat ılgız´dan dinlemiştir.
    hardwired
    8495 - 5 saat önce
    ... 24  :)  6  :( 
  • hükümet ve reis kanadının ne cevap vereceğini merakla beklediğim teklif.

    Ülkedeki her 4 seçmenden 1'inin oyunu almış bir partinin lideri eğer bu yasaya bu kadar güveniyorsan çık karşıma demiş.Bakalım halka anlatabilecek misin ? yoksa yine korkup geçiştirecek misin ?

    --spoiler--

    "şimdi hepimize bir anayasa değişikliği getirdiler. vatandaşa diyorsunuz ki ‘evet’ oyu verin. e güzel. o zaman çıkın vatandaşa neden ‘evet’ oyu vereceğini anlatın diyoruz. neden ‘evet’ oyu verecekler. vatandaşlar da bunu dinlesin. bunu yapmıyorlar. bunu söylemiyorlar. ya ne yapıyorlar. sabah kılıçdaroğlu, öğle kılıçdaroğlu, akşam kılıçdaroğlu, ikindi kılıçdaroğlu. benimle hesabınız varsa e sizin istediğiniz bir televizyon kanalında oturalım konuşalım hesaplaşalım, problem yok. ama mesele memleket meselesi kardeşim. mesele başka”

    --spoiler--

    http://www.cumhuriyet.com..._teklif__Problem_yok.html
    reus
    11084 - 6 saat önce
    ... 31  :)  4  :( 
  • Çevreden tanıdık birinin görmesinden endişeleniyordur. Sizi ya ailesinden ya da diğer sevgilisinden gizliyor.
    t bag 3g
    13762 - 7 saat önce
    ... 11  :)   :( 
  • benim gibi birinin daimi kaderidir.

    herkes sevmiştir. herkes de sevilmiştir. ama bu benim için söz konusu bile değil.

    bir çok iş tecrübem oldu, istediğim her şeye istediğim an ulaştım, yeri geldi sokaktaki kemancıyla sabahladım biramı yudumlayarak. hayatımı çok güzel yaşadım şimdiye kadar. çok para da harcadım yeri geldi.

    her anlamda mutlu oldum, olmayı başarabildim. ama içimde acı çeken bir adam vardı ve o hep olacak.

    bir şeyde asla mutlu olamadım.. bir kadın tarafından gerçek anlamda sevilmedim. düşüncelerimin, görüşlerimin, hayata dair hedeflerimin, zevklerimin hiç bir önemi yoktu bir kadın için. en çok da bu koyuyor bana.

    eğlenceli ve pozitif biriyseniz, hayatınızda hızlıysanız kadınlar sizi sever ama takılmalık sever. heyecanlandırır kadınları bu haliniz.
    ama sizin kişiliğinizin hiç bir önemi yoktur.

    kadınların benim hislerime önem vermiyor olması cidden kötü hissettiriyor.

    artık anladım. aslında uzun zaman önce buna karar vermiştim..

    beni asla gerçek anlamda seven birisi olmayacak.

    bu kadınların ilgisi sadece bedeninizi tatmin etmenize yarıyor ama kalbinizin önemsenmemesi çok yıkıcı.

    son günlerde çok sigara içiyorum. sadece yaptığım bu.

    fikirlerin duyguları yok ki!

    eğer olsaydı belki de dünyanın en mutlu insanı olabilirdim..
    azrailin regl gecesi
    17353 - 8 saat önce
    ... 18  :)   :( 
  • Bu çocuk eskiden böyle değildi. Efendi efendi yazar, kimseye bulaşmazdı. Gazozuna ilaç mı kattılar yoksa madde bağımlısı yazarlarla mı tanıştı bilmiyorum; ama itici biri olmuş çıkmış. Evladım bak çok geç değil, bırak bu serseri arkadaşlarını. *
    gergin ataman
    19627 - 9 saat önce
    ... 10  :)   :( 
  • Başımda var bi tane, en şikayetçi olduğum özellikleri yazıyorum bilmiyorum global midir?

    - her şeyi en iyi ben bilirim tavırları.

    - Her şey benim kontrolümde olsun isteyip etrafındaki herkesi piyon olarak görmesi

    - Bi şeye sinirlenip başkalarından çıkarması

    - Bazen sinir bozucu derecede gıcık olmaları.

    - canı bi şeyi yapmak istemeyince can çekişseniz de yapmaması

    - Yanında Para harcamayın mümkünse. o görmeden alın ne alacaksanız.

    En sevdiklerimi de yazayım:

    - başınıza bi şey geldiğinde sorunun hallolacağına emin olarak arayabilirsiniz.

    - Mükemmel bir koruma ve güven sağlar. Cidden güvende hissedersiniz, rahat hissedersiniz.

    - Bazen çok şapşik bir şekilde panik olurlar. Gerekirse aynı şeyi kırk kere bıkmadan söyleyerek sakinleştirin. Zaten o da dönüp o anlattıklarınızı tekrarlayıp "di mi?" diye tekrar tekrar anlattırır.

    - Arada sevin, sevilince pisi pisi gibi oluyorlar.

    Olmuyor efendim aynı evde bir ikizler bir oğlak. Ulan kocam olsa boşanırdım da baba olunca o da olmuyor. bis seviyos ama Allah uzun ömür versin..
    speedy gonzalezz
    21671 - 10 saat önce
    ... 9  :)   :( 

  • Advertisement
    Advertisement