bugün 1217 başlık
  1. vatan gazetesinin fb bjk avrupa ligi kura yorumu

    şöyle bir yorum.
    http://galeri.uludagsozluk.com/r/823626/+

    fenerbahçe favoriymiş de, beşiktaş'ın işi zormuşmuş.

    ulan bitmedi şu feneri yalama derdiniz. gerçi iyi de oluyor. sayenizde rakipleri küçük görüp takır takır eleniyorlar.

    nah kolay fenerin işi.

    beşiktaş gruptan çıkıp da fener ilk ikiye giremeyince görürüz sizi.

  • müthiş bir soru.

    sonuçta cennette vadedilen huriler kadın. o zaman huriye ne ola?
    iki negatiften bir artı mı ola? huriyeler erkek mi?

    deli deli sorular kafamda.
  • Yaklaşık 13 gündür hiç içmeyerek denediğim şey umarım içmemeye devam ederim. Ama bu 13 gün içinde neler oldu anlatayım: son sigarayı sabah 7de falan içmiştim o ve ertesi gün normal devam etti hatta aklıma bile gelmedi sigara diyebilirim. 3. Ve 4. Günler hafif bir başağrısı oldu ve Ağrı kesici ile halledildi sigara halen akla gelmiyor. 5.gün özellikle yemeklerden sonra çok feci sigara içme isteği oluştu ama bu da bir şekilde atlatıldı zaten gözünüz korkmasın o istek maksimum 2-3 dk Sürer başka bir şeyle ilgilenince hemen geçiyor. Sonraki Günlerde de sigara içme isteği oluştu yine ara sıra ama Şiddeti gittikçe azalarak yalnız şöyle de garip bir durum var ki zaman zaman gün içinde çok şiddetli sigara içme isteği oluşabiliyor güne bakmaksızın mesela dün oldu bana. Bunlar gerçekten sıkıntılı; atlatmakta biraz zorlandım desem yeridir. Bakalım ilerleyen Günlerde neler olacak.
    soundofnight
    2 saat önce
    ...
  • istemsizce içine sürüklenilen durum. insan düşünmüyor değil ya : benim yapmayıp onun yaptığı ne var da mutlu olan o? sürekli yaptıklarını,davranışlarını,düşüncelerini gözden geçiriyor. ufacık ta olsa bi hata arıyor insan kendisinde çünkü sanıyor ki o hatası yüzünden mutsuz. ama bakıyor bakıyor yok. mutlu olabilmek adına insanın olmadığı biri gibi davranmasıyla bile sonuçlanabiliyor bu düşünce. en kötüsü de hayat tatsızlaşıyor, hiçbir şey yapası gelmiyor kişinin.

    sağına bakıyor el ele tutuşan çiftler. soluna bakıyor ölesiye eğlenen 3 kafadar. soruyor kendi kendine neden ben değil de o,onlar? ya allahım ne yaptım ben sana hiç mi görmüyorsun bu kulunu falan filan derken insan kendisinin yukardaki tarafından sevilmediği hissine bile kapılabiliyor bazen. ihale okadar büyüyebiliyor. ilerisini söylemiyorum bile.

    sonra şahıs başa dönüyor. değişmeye çalışıyor mutlu olabilmek adına. halbuki onu o yapan eşsiz kişiliği fakat mutluluğa okadar özeniyor ki elindeki en önemli silahını,kişiliğini bir kenara bırakıyor. bu açıdan da farklı bir ihale çıkıyor insanın karşısına.

    ne bileyim belkide kişinin en büyük hatası, hatayı kendinde araması?
    saka maka madafaka
    3 saat önce
    ...
  • ruhsal yakınlığın bittiği ama fiziksel yakınlığın devam ettiği ilişkilerdir ya da tam tersi ruhsal yakınlığın devam ettiği fiziksel yakınlığın bittiği. bir yerlerde doyamama hissi vardır. bu doyamama hissi zaten çok baskın bir hal, en sevdiğin yemeklerin olduğu bir masada olduğunu düşün, 5 dakika yedikten sonra doyuyorsun ama göz doymayınca 10 dakika daha yemeye devam ediyorsun. babam çok yapar bunu, artık koltuğa uzanıp devam eder yemeye, adamın gözü doymadı çünkü, o doygunluk hissi oluşmadı, yatarak yemek mi yenir? bebek gibi yemeğini yiyor adam.

    durum tam olarak bu. o masadan kalkmak için tüm nedenler oluşmadı, bitmeyen bir şeyler var, doymayan bir ruh var. bazen kendini, karşındakini, duygularını, açlığını tek bir insanda doyurman gerekiyor, bitmiyorsa bitmiyordur, uzak durup acı çekmeye gerek yok. ne zaman tükenir, artık bitme noktasına gelir o zaman gidersin.

    mesela biz ayrıldık yine, artık yeter diyip engelledim de her yerden, ulaşma şansı da bırakmadım, ben burada düşünüyorum o orada düşünüyor. bitmesi gerekiyordu ama devam ediyordu, sonu ne olacak peki? bitmediği için ortada buluşacaksın, bu. daha önce 125484314548964641654874854 kez yaşadığım için biliyorum artık.
    hala bilemiyorum
    3 saat önce
    ...
  • Ac Dc dinleyen kız iken başka çiçekli nick alınca başka olan yazar.
    Yazar diyorum yazarlık kısmı ilgilendiriyor zaten, ne oldu da trollümsü her gün bir foto paylaşan biriyken edebi sanatsal bir kişiliğe bürünüverdi.
    Burda yazar da olsan samimiyet bekliyor insan yaşı kaç bilmiyorum ama tek aklıma gelen ergen bir kızcağız olduğu.

    Toplumsal hafizamız da böyle bizim iki güzel laf edene kanarız unuturuz tüm geçmişini.
    O zaman küfredenler şimdi sanatsal kişilik diyor komiksiniz vallahi.
    maria dolores
    4 saat önce
    ...
  • Bende de mevcut olan psikolojik rahatsızlıkların ilk halkası.Sonrasını sayamadım.Maximum alkol ve antidepresanlar almış bir ruh hastasıyım.Evet.Antidepresanı bıraktım.Alkole devam ediyorum.Durumum kötü mü ? Evet.Benim umurumda mı ? Hayır.Ben zaten en dipteyim.Bu entryi neden girdim bilmiyorum.Sanırım bir şeyler paylaşmak istedim.Neden istedim ? Bilmiyorum.Böyle de kafası karışık biriyim.
    bluemind
    6 saat önce
    ...
  • Bizde adet böyledir psikologu.

    Erkek adamı nasıl kacirayim agam diyerek. yardım istenir. Psikolog hep destek tam destek ilkesini benimsediği için hastası mutlu olsun diye asireti toplar. Sonra da calsin sazlar oynasın kızlar.
    susturulamayan avrat
    7 saat önce
    ...
  • Lisedeyken de sozeli tercih etmiş arkadaşlarıma sorup aldığım cevaplar karşısında şoka uğradığım sorunsaldir.

    -bilmem evlenirim herhalde.

    -puanımız neye yeterse artık

    -radyo televizyon okuruz radyocu oluruz

    -bizim peder sanayide işçi aranıyor diyor

    -polis oluruz.

    -kolay diye geldik ama hadi hayırlısı

    işsiz oluyorlar sanırım.
    susturulamayan avrat
    8 saat önce
    ...
  • Sol frameden bıkmış bir yazar söylemidir.

    ilk buluşmanıza başlarım ha! Ne yapak anam biz? Hı söyleyin? ilk buluşmada şunu yapan kız, bunu yapan kız.

    Hadi bakalım. ilk buluşmada hiç bir şey yapmayan kız o zaman size.
    cileklimonata
    8 saat önce
    ...
  • Ben bu ameliyatı oldum. Neredeyse çırılçıplak soyulup benim yaşımda bir kız tarafından belimden iğne yedim ve belimden aşağısını hissetmez hale geldim.15 dakika sonra esas doktor işini bitirdi bunun üstüne asistan 20 dakika kadar dikiş attı.o da işini bitirip gitti ve hizmetli bir ablayla başbaşa kaldık.o beni yeni bir sedyeye devirdi ben de ellerimdeki güçle kendini o tarafa atmaya çalıştım.odama getirdiklerinde de 5-6 kişi beni çarşafla kaldırıp yatağa yatırdılar. Sonra serum verme işlemi başladı. O serumu bitirip ötekini ve ötekini takmaya başladılar. Bu sırada pipimin olduğu tarafa baktım hafif ıslanmış. Uyuşmuş olduğu için ordaki kaslar sizin kontrolünüzde değil. Bir hasta bakıcı çağırıldı ve hayatımda ilk defa "sonda" denen bir şeyi deneyimledim. Hasta bakıcı alt kısmımı açtı ve pipim meydana çıktı. "Bu ne lan" dermiş gibi bana baktı."abi normalde bu kadar küçük değil narkozdan heralde" demek istedim ama sustum. o sırada hasta bakıcı plastik bir boruyu pipimden içeri sokmaya başlamıştı.lop lop soktu. Meğer mesaneye kadar sokuluyormuş bu sayede çişi çekip işemeye gerek duydurmuyormuş. Saatler sonra narkozun etkisi geçmeye başladığında boruyu hissettim.hem mesanenin içinde hem de pipimde. Zar zor hemşireyi ikna ettik doktoru arattık falan sondayı çektirmeye karar kıldık. işte o sonda çekiliyor ya, şırıl şırıl işediğinizi hissediyorsunuz ama aslında borunun pipinizden çıkmasının hissettirdiği şey. Sonra ayağa kalkabildim. Bu arada büyük tuvaletim gelmişti. Bir o kadar da bunda zorlandım. Çünkü gerizekalı asistan götümün yarısını kaplayacak şekilde pansuman yapmış. Detayları anlatmayacağım. Sıçtıktan sonra ve sonda çekilince muradıma erdim.2 gün sonra da taburcu oldum. Spinal anestezi değil de uyutularak olsaydım her şey daha kolay olacaktı. Bu benim ilk ameliyat deneyimim. Görmemişin ameliyatı olmuş böyle anlatıyor işte.
    yaa zall kardes
    10 saat önce
    ...