bugün
- ayça tilki10
- 170 boyunda olduğum için hep reddedildim22
- ağaç gövdesi gibi bacakları olan kadın10
- vatandaşlık farkı alan otel21
- sözlükte ateist gibi takılan yahudiler9
- sözlük kızından gelin olmaz9
- cumaya gidenlerin çok azalması23
- bik bik'in balona binmesi34
- anın görüntüsü16
- 1 m dolara bu bebeğe sertçe tokat atar mısınız11
- alınan en güzel iltifat11
- bir kadının yemek ısmarlaması14
- ideal duş alma sıklığı14
- türkiyede çok abartılan arabalar8
- futbolcu ismiyle nick almak10
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi15
- arkadaşlar sizden bir şey rica edebilir miyim8
- icardi190524
- artificialintelligence15
- icardi1905 silik olsun kampanyası20
- kız mı erkek mi belli olmayan yazarlar8
- adanada polisin saldırganın ayağına sıkması14
- icardiyi tokat manyağı yapmak12
- yol bitimindeki kuytu mekan8
- suriyeliler suriye'ye dönsün9
- erkeğe ne hediye alınır31
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız17
- uzağı göremeyen insan10
- millet açsa neden kafeler tıklım tıklım19
- 27 nisan 2024 fenerbahçe beşiktaş maçı24
- integralin müfredettan kaldırılması15
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı15
- kültürlü entelektüel alçak gönüllü güzel kadın13
- nickini google da aratınca çıkan ilk görsel15
- seni seviyoruz insan olmaya çeyrek kala8
- bik bik moderatör olunca bana kız ayarlar mı10
- antalya'ya abartılmış şehir diyen göt11
- nervio'nun ellerinde cenneti koklamak9
sabah gazetesinde lafını balla kestim köşesi yazarı.
pozisyonunu gitgide hıncal* torpilli ayşe özyılmazel'e kaptırmakta olan sabah gazetesi yazarı.
eski beşiktaşlı ali cansun'a ablası gibi benzeyen gazeteci.
sıradan bir sözlük yazarının bile kendisinden çok daha iyi cümleler kurup çok daha dolu şeyler yazabileceği sabah gazetesi köşe yazarı. yani yılmaz özdil'le , yavuz donat'la, fatih altaylı'yle aynı sıfata sahip. hatta bir ara yine aynı gazetenin yazı işleri müdürlüğünü de yapıyordu bu hanım kızımız. köşesinde, insanın midesini kaldıran bir fotoğrafını kullanmakta. hıncal uluç'un bir şekilde ünlü ettiklerinden.
geçen hafta babası ölen köşe yazarı. başı sağolsun.
edit : bazı kelimeler yanlış yazılmış.
edit : bazı kelimeler yanlış yazılmış.
mit'te çalıştığına dair komplo teorileri üretilen köşe yazırı.
röportaj yaptığı insanlara çok ters sorular soran, onları zor duruma dü$üren ki$i. okuyorum bir iki bir iki, millet kıvranıyor düzgün cevap vermek için. içlerinden diyolardır "nerden kabul ettim lan $u röportaj teklifini" diye.
ikiz bebek annesi olan gazetecidir. allah analı babalı büyütsündür.
patlıcan gibi bir burna sahip gazeteci. hatta bunu kendisinde takıntı yaptığına eminim zira eskiden elleriyle burnunu kapatıyordu köşesindeki resimde.
akşam gazetesi yazarı oray eğin tarafından ayarmatik haline sokulan gazeteci. yazı aşağıda :
Ben yazmaktan bıktım, Balçiçek ayıplarından sıkılmadı
ORAY EĞiN/AKŞAM
Görmeyeyim, artık yazmayayım diyorum ama bu kızın cehaleti bitmek bilmiyor. O iddiasını ve azgın hırsını sürdürdükçe, altını dolduramadığı azminden vazgeçmedikçe meslek ayıplarını onun yüzüne vurmaya devam edeceğim.
Çünkü Türkiye deki gazete okurları daha iyisini hak ediyor...
Pazartesi günü, Santralistanbul vesilesiyle istanbul Bilgi Üniversitesi nin patronu Oğuz Özerden le röportaj yapmış. Konuşmanın bir yerinde Özerden’in ağzından şu cümleleri yazmış:
Şöyle düşünün, sanat burada light bir motif. Nişantaşı nda alışveriş, Beyoğlu nda kafeler ve gürültü arka motif ise, Santralistanbul da da sanat arka planda kalacak. Sokaktaki adam bir üniversite kampusunda gelip bahçesinde oturacak, istediği herkesle sohbet edecek, isterse sergileri de gezebilecek.
Dikkatli okur, light bir motif diye bir kavram olmadığını anlamıştır herhalde. Özerden leitmotif demek istiyor, diye düşündüm. Özerden le konuştum ve işin aslını öğrendim. Anlatmak istediği yanlış aktarılmış.
Sanat, burada leitmotif olacak demek istedim dedi, Ama yazdığım pek çok şey eksik aktarılmış, yanlış anlamlar çıkıyor. Nasıl Nişantaşı nda alışveriş leitmotif se (ana tema) Santralistanbul da da ana temanın sanat olacağını anlatmaya çalıştım.
Balçiçek herhalde bu yazıya kadar leitmotif nedir bilmiyordu, şimdi umarım öğrenmiştir. Tekrarlayım: Light bir motif değil, leitmotif. Ve Santralistanbul da da ana tema sanat!
Bir gazetecinin bu kavramı hiç duymamış olması ayıp. Hadi onu geçtim, bilmeden, duymadan nasıl light bir motif diye uydurabiliyor, bir üniversite sahibinin sözlerini nasıl çarpıtabilme cesaretini kendinde bulabiliyor anlamadım.
Eksik alıntı, eksik demeç, yanlış aktarım gazetecilikte yalan yazmaya eşittir. Yani en büyük gazetecilik suçudur bu.
Dün, Ergun Babahan yönettiği gazeteyi satın alacaklara seslenmişti. Ben de bir ekleme yapmak istiyorum: Bu kadın Sabah ta yazı işleri müdürü olarak çalışmaktadır, haberiniz olsun.
Ben yazmaktan bıktım, Balçiçek ayıplarından sıkılmadı
ORAY EĞiN/AKŞAM
Görmeyeyim, artık yazmayayım diyorum ama bu kızın cehaleti bitmek bilmiyor. O iddiasını ve azgın hırsını sürdürdükçe, altını dolduramadığı azminden vazgeçmedikçe meslek ayıplarını onun yüzüne vurmaya devam edeceğim.
Çünkü Türkiye deki gazete okurları daha iyisini hak ediyor...
Pazartesi günü, Santralistanbul vesilesiyle istanbul Bilgi Üniversitesi nin patronu Oğuz Özerden le röportaj yapmış. Konuşmanın bir yerinde Özerden’in ağzından şu cümleleri yazmış:
Şöyle düşünün, sanat burada light bir motif. Nişantaşı nda alışveriş, Beyoğlu nda kafeler ve gürültü arka motif ise, Santralistanbul da da sanat arka planda kalacak. Sokaktaki adam bir üniversite kampusunda gelip bahçesinde oturacak, istediği herkesle sohbet edecek, isterse sergileri de gezebilecek.
Dikkatli okur, light bir motif diye bir kavram olmadığını anlamıştır herhalde. Özerden leitmotif demek istiyor, diye düşündüm. Özerden le konuştum ve işin aslını öğrendim. Anlatmak istediği yanlış aktarılmış.
Sanat, burada leitmotif olacak demek istedim dedi, Ama yazdığım pek çok şey eksik aktarılmış, yanlış anlamlar çıkıyor. Nasıl Nişantaşı nda alışveriş leitmotif se (ana tema) Santralistanbul da da ana temanın sanat olacağını anlatmaya çalıştım.
Balçiçek herhalde bu yazıya kadar leitmotif nedir bilmiyordu, şimdi umarım öğrenmiştir. Tekrarlayım: Light bir motif değil, leitmotif. Ve Santralistanbul da da ana tema sanat!
Bir gazetecinin bu kavramı hiç duymamış olması ayıp. Hadi onu geçtim, bilmeden, duymadan nasıl light bir motif diye uydurabiliyor, bir üniversite sahibinin sözlerini nasıl çarpıtabilme cesaretini kendinde bulabiliyor anlamadım.
Eksik alıntı, eksik demeç, yanlış aktarım gazetecilikte yalan yazmaya eşittir. Yani en büyük gazetecilik suçudur bu.
Dün, Ergun Babahan yönettiği gazeteyi satın alacaklara seslenmişti. Ben de bir ekleme yapmak istiyorum: Bu kadın Sabah ta yazı işleri müdürü olarak çalışmaktadır, haberiniz olsun.
17 yasindan bu yana sabah gazetesinde calisan yazar.
bu aksam itibariyle sabah insan kaynaklari departmanindan gelen bilgiyle gorevine son verilmistir.
bu aksam itibariyle sabah insan kaynaklari departmanindan gelen bilgiyle gorevine son verilmistir.
(bkz: o değil de adına hastayım)
kenar mahalle pavyonlarında çıkan oryantal müstearına benzeyen isim.
(bkz: bu ismi koyan babayı alkışlarım)
(bkz: balçiçek nine)*
(bkz: bu ismi koyan babayı alkışlarım)
(bkz: balçiçek nine)*
sabah'tan ayrılmı$ olan yazar. veda yazısını hıncal uluç'un kö$esinden vermi$.
http://www.sabah.com.tr/h...432788A4C99C615EC257.html
http://www.sabah.com.tr/h...432788A4C99C615EC257.html
karikatür tipli kadın. aslında insanlar için böyle yakıştırmalar yapmayı pek sevmem ama aynen öyle yani. gereksiz gereksiz tüm konuları dünya meselesi gibi anlatan gazeteci birde, mesela, su içtim diyecek değilmi, öyle demiyor işte, sanırsınız ki balçiçek su içti ama okyanusu yuttu. çok abartılı çok. herşeyin yalnızca kendisine dönük olduğunu sanıyor bence, okuyanlar bilir, dünya onun etrafında dönüyor sanıyor. ertuğrul özkök ten yok bir farkı.
yazılarına internet ortamından Habertürk'de devam edecek olan gazeteci. başarılar diliyoruz.
bakışları buram buram orgazm kokan habertürk programcısı.
ayşe özyılmazel'in bir level üstü sanki.
soner yalçının efendi beyaz turklerin büyük sırrı adlı kitabında degindigi sabetayist ailelerden birinin kızı. sabah gazetesinde bütün iş görmezlerin yer aldıgı günaydın ekinde bulunmus, akraba-dost torpili ile geldiği yerden gazete yönetiminin değişimi nedeniyle ayrılmıştır.
estetikli sabah gazetesi yazarlarindandir.
habertürk'te yaptığı söz sende programıyla göz dolduran gazeteci. nezaketi, zerafeti, samimiyeti ve en önemlisi de tarafsızlığıyla televizyon gazeteciliğinin parlayan isimlerinden.
sözü özü bir kadın diye bir tabir vardırya işte öyle birşey. satılmış, kahpe, şakşakçı medya unsurları arasında tamamen farklı ve sorgulayıcı kişiliğiyle göz dolduruyor. ayrıca habertürk te ki seçim özel sohbetlerinde mükemmel bir grafik çizmektedir.
habertürk'te söz sende adlı bir program sunuyor.
az önce antalya büyükşehir beledie başkanı menderes türel vardı. bir de program boyunca yazdılar alta "sozsende@haberturk.com" yazısı durdu. menderes türel'e sordum 2-3 soru gönderdim. bırakınız benim sorularımı, hiçbir mail okumadı bu abla.
hiç mi menderes hakkında mail almadın balçiçek abla? menderes abimiz de köpeksiz köyde değneksiz dolaşıyor programında, atıyor maşallah.
hayır madem soru almayacaksın, gelen maillerden sorular sormayacaksın, ne demeye oraya koyuyorsun o mail adresini?
gözümden çok derin düştün abla. gerçi pardon unutmuşum sabah "bizim çalık" grubu'nundu değil mi? unutmuşum abla, aman ekmeğinden olmaz.
az önce antalya büyükşehir beledie başkanı menderes türel vardı. bir de program boyunca yazdılar alta "sozsende@haberturk.com" yazısı durdu. menderes türel'e sordum 2-3 soru gönderdim. bırakınız benim sorularımı, hiçbir mail okumadı bu abla.
hiç mi menderes hakkında mail almadın balçiçek abla? menderes abimiz de köpeksiz köyde değneksiz dolaşıyor programında, atıyor maşallah.
hayır madem soru almayacaksın, gelen maillerden sorular sormayacaksın, ne demeye oraya koyuyorsun o mail adresini?
gözümden çok derin düştün abla. gerçi pardon unutmuşum sabah "bizim çalık" grubu'nundu değil mi? unutmuşum abla, aman ekmeğinden olmaz.
güncel Önemli Başlıklar