bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
anneannecim,
özledim dememe gerek yok, biliyorsundur zaten, çok anlatılacak bir şey de yok, göçüp gittiğinden beri halen; aynı tas, aynı hamam, hiç bir değişiklik yok, sadece nohut böreğini çok özledim bak, kimse yapamıyor onu senin gibi.
o yıllarca taşıdığın kahverengi çantan şimdi nerededir bilmiyorum, halen içinden her şey çıkıyor mudur onu da bilmiyorum, burnum aksa mendil, bunalsam küçük kolonya, acıksam mevlüt şekeri ve daha neler neler, o üçgen mevlüt şekeri kutuları hala var mı bilmiyorum, şimdi herkes nutella yiyor, ben de yiyorum ama o senin bana peçetenin arasından çıkarıp verdiğin güllü lokumunun tadı hiç bir şeyde yok.
hatırlar mısın hep dalga geçerdik seninle hiç bir şeyi atmıyorsun diye, ama sen çanakkale gazisi kızıydın, iki dünya savaşı görmüştün, normaldi her şeyi saklaman, yokluk nedir bilirdin, o kadar dalga geçerdik ama yine ihtiyacımız oldu mu her ihtiyacını duyduğumuz şeyi çıkarır önümüze koyardın. yoğurt kabı gördüm mü dolapta şimdi hep hevesle açıyorum belki içinden nohut böreği çıkar diye, ama çıkmıyor, az yağlı su gibi bir yoğurt oluyor hep, ya sulanmış, ya son kullanma tarihi geçmiş.
hiç anlayamadın değil mi anneanne beni, bitmeyen okullarımı sorgulardın hep, sorardın, "bu çocuk bu kadar okudu başbakan mı olacak", başbakanın çok okuduğunu düşünürdün demek ki, ama öyle değil anneanne hayat, sen kirlenmedin güzel yaşadın, güzel öldün, bizim gibi olmadın hiç.
son gördüğümde bile seni, halen benden yana umutluydun, çantanda hep taşıdığın "gelinime vereceğim bunu" dediğin tülbenti yine gösterdin, yine sordun, yine olumsuz cevap aldın. o tülbent nerededir şimdi bilmiyorum, umudun var mıdır halen bilmiyorum. sana layık bir torun oldum mu onu da bilmiyorum. şimdinin kızları tülbentin değerini bilir mi onuysa hiç bilmiyorum. senin deyişinle;
"çok moderen olmuş bunlar, anlamıyorum ben"
sevgiyle,
eksper-i mental
özledim dememe gerek yok, biliyorsundur zaten, çok anlatılacak bir şey de yok, göçüp gittiğinden beri halen; aynı tas, aynı hamam, hiç bir değişiklik yok, sadece nohut böreğini çok özledim bak, kimse yapamıyor onu senin gibi.
o yıllarca taşıdığın kahverengi çantan şimdi nerededir bilmiyorum, halen içinden her şey çıkıyor mudur onu da bilmiyorum, burnum aksa mendil, bunalsam küçük kolonya, acıksam mevlüt şekeri ve daha neler neler, o üçgen mevlüt şekeri kutuları hala var mı bilmiyorum, şimdi herkes nutella yiyor, ben de yiyorum ama o senin bana peçetenin arasından çıkarıp verdiğin güllü lokumunun tadı hiç bir şeyde yok.
hatırlar mısın hep dalga geçerdik seninle hiç bir şeyi atmıyorsun diye, ama sen çanakkale gazisi kızıydın, iki dünya savaşı görmüştün, normaldi her şeyi saklaman, yokluk nedir bilirdin, o kadar dalga geçerdik ama yine ihtiyacımız oldu mu her ihtiyacını duyduğumuz şeyi çıkarır önümüze koyardın. yoğurt kabı gördüm mü dolapta şimdi hep hevesle açıyorum belki içinden nohut böreği çıkar diye, ama çıkmıyor, az yağlı su gibi bir yoğurt oluyor hep, ya sulanmış, ya son kullanma tarihi geçmiş.
hiç anlayamadın değil mi anneanne beni, bitmeyen okullarımı sorgulardın hep, sorardın, "bu çocuk bu kadar okudu başbakan mı olacak", başbakanın çok okuduğunu düşünürdün demek ki, ama öyle değil anneanne hayat, sen kirlenmedin güzel yaşadın, güzel öldün, bizim gibi olmadın hiç.
son gördüğümde bile seni, halen benden yana umutluydun, çantanda hep taşıdığın "gelinime vereceğim bunu" dediğin tülbenti yine gösterdin, yine sordun, yine olumsuz cevap aldın. o tülbent nerededir şimdi bilmiyorum, umudun var mıdır halen bilmiyorum. sana layık bir torun oldum mu onu da bilmiyorum. şimdinin kızları tülbentin değerini bilir mi onuysa hiç bilmiyorum. senin deyişinle;
"çok moderen olmuş bunlar, anlamıyorum ben"
sevgiyle,
eksper-i mental
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar