bugün

Fransiz geldi yanak gitti *
yanaktan öptüren dudaktan da öptürür, dudaktan öptüren memesinide elletir, memesini elleten kukusunuda elletir, kukusunu elleten sevişir, sevişen kesin verir kaçarı yok.

yani yanaktan öpünce bakirelik gider.

(bkz: düz mantık)
ülkemizde kullanılan bir selamlama çeşididir.

fakat yanıltmasın, sadece yanakları birbirine dokundururuz biz. aynen el öperken çeneyi elin üstüne koymak gibi göstermelik bir selamlamadır.
öpen ve öpülen kişiye bağlı olarak bazen dudaktan bin kere öpülmeye bedeldir.
öpülen yer g.tün yanaklarıysa pek de masum sayılmayacak bir eylemdir.
tatlı bir başlangıç için en uygun yer, gerisi gelir zaten.. başlamak önemli
en tatlı olandır.
bu sabah bir haberde gördüm Bir babaanne ve torunu emekli bir polis tarafından evlerinde mahsur kalıyor. Emekli polis babaannenin sevgilisi. Daha sonra 4 yaşında küçük oğlan çocuğunu polisler çıkarıyor. küçük çocuk ; bu polis abi beni kurtardı deyip genç polisimizin yanağına öpücük kondurdu. Mesela o an bizde güzel bir mutluluk yarattı onun öpücüğü, polisi hiç söylemiyorum bile. ve ben yanaktan öpmeyi hep bir sevgi belirtisi olarak algılamışımdır. annem, babam ve hatta sevgilimin yanağımdan öpmesini severim. sadece yanağı ıslatan basit bir şey değildir yani.
tükürük transferi olmadan yapılan, busecikler kondurularak öpüşmenin en güzel şeklidir.
ağzı kokan bir sevgiliniz varsa dudagından öpmek yerine gerçekleştirilen eylemdir.
mmmmuah diye de efekt verince annemizin çok hoşuna gider.
içinde cinsellik bulundurmayan çok masumca bir sevgi gösterme eylemidir.
güncel Önemli Başlıklar