bugün
- falıma bakmak isteyen var mı21
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek6
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması4
- hapşırırken aynı anda osurmak5
- evde mum bulundurmak4
- utku gümrükçü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- kemal kılıçdaroğlu14
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- metrobüs kliması2
- ayrılığın 7 aşaması6
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi2
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- uludağ sözlük'ün kokusu6
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- aldım kabul ettim9
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- yaz aşkı bulamamak7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- hasidik yahudilik2
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- iş flörtü5
- romanya romanı3
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- düşünürken tavana bakmak4
- yazarların hastalıkları2
- herbokolog4
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- muhalefet2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- tembellik hakkı4
Yıllardır alışık olduğumuz, elimizden düşürmediğimiz kitaplar ile pc, laptop, akıllı telefon ve tabletler ile hayatımıza önemli ölçüde yer etmiş e kitapların karşılaştırılmasıdır.
Elbette her ikisinin de artı ve eksi yönleri sayılacaktır.
Ancak ben bu konuda gayet klasik davranarak yıllardır alışık olduğumuz kitapları öne geçiriyorum çünkü ben kitap okurken ona dokunmayı, onu koklamayı çok seviyorum. Aşk yaşıyorum resmen. Hele bir de o kitap ikinci el ise, kıyıda köşede notlar varsa, bazı cümlelerin altı çiziliyse falan daha çok seviyorum o kitabı. En çok da sevgilimin daha önce okuduğu bir kitabı okumayı seviyorum. Onun da o kitaba dokunmuş olduğunu, gözlerinin benden önce aynı satırlarda gezindiğini düşünüyorum okurken ve daha da bağlanıyorum kitaba.
ikinci el kitapları seviyorsanız izmir Karşıyaka'da (bkz: Serpil eski Kitabevi) 'ne uğrayın mutlaka.
Elbette her ikisinin de artı ve eksi yönleri sayılacaktır.
Ancak ben bu konuda gayet klasik davranarak yıllardır alışık olduğumuz kitapları öne geçiriyorum çünkü ben kitap okurken ona dokunmayı, onu koklamayı çok seviyorum. Aşk yaşıyorum resmen. Hele bir de o kitap ikinci el ise, kıyıda köşede notlar varsa, bazı cümlelerin altı çiziliyse falan daha çok seviyorum o kitabı. En çok da sevgilimin daha önce okuduğu bir kitabı okumayı seviyorum. Onun da o kitaba dokunmuş olduğunu, gözlerinin benden önce aynı satırlarda gezindiğini düşünüyorum okurken ve daha da bağlanıyorum kitaba.
ikinci el kitapları seviyorsanız izmir Karşıyaka'da (bkz: Serpil eski Kitabevi) 'ne uğrayın mutlaka.
idefix, amazon, babil v.s. fittir bu konuda. şimdiye kadar bir sıkıntısını çekmedim.
ikisinin yeri de ayrıdır.
e-kitap; ulaşılabilirliği ve taşınabilirliği nispeten daha yüksek olduğundan, "ortamlardan" daha rahat edinilebilindiğinden pratik sayılabilir.
misal sadece serviste (45 dk gidiş, 45 dk dönüş) kitap okumayı farklı bir hazza dönüştürebilir.
basılı kitap keyif işidir, sayfayı çevirmenin verdiği telaşsız, umarsız ve serkeş hareket bile zihni uyuşturabilir.
koleksiyon konusu özneldir. evin gençleri kütüphanenin önünden geçerken "acaba hepsini okudu mu ? yoksa bize mi hava basıyor ?" ikileminden kurtulmak için ellerine bir kitap alıp "ya bu ne anlatıyor ?" dediklerinde kitabı kısaca özetlemek sonucu "ulan hepsini okumuş galiba ?" mertebesine geldiklerinde okumak eylemini kavramak için daha fazla soru sorabiliyorlar. bu da neslin kültürel devamlılığını sağlamaya yönelik adımlardan bir tanesidir.
elektronik kitap bu hazzı yaşatmaktan uzaktır. daha öznel bir yaklaşımı vardır.
ikisini de kullanıyorum. birinin diğerinden üstün olduğunu savunmak yerine tamamlayıcı olduklarını düşünüyorum.
e-kitap; ulaşılabilirliği ve taşınabilirliği nispeten daha yüksek olduğundan, "ortamlardan" daha rahat edinilebilindiğinden pratik sayılabilir.
misal sadece serviste (45 dk gidiş, 45 dk dönüş) kitap okumayı farklı bir hazza dönüştürebilir.
basılı kitap keyif işidir, sayfayı çevirmenin verdiği telaşsız, umarsız ve serkeş hareket bile zihni uyuşturabilir.
koleksiyon konusu özneldir. evin gençleri kütüphanenin önünden geçerken "acaba hepsini okudu mu ? yoksa bize mi hava basıyor ?" ikileminden kurtulmak için ellerine bir kitap alıp "ya bu ne anlatıyor ?" dediklerinde kitabı kısaca özetlemek sonucu "ulan hepsini okumuş galiba ?" mertebesine geldiklerinde okumak eylemini kavramak için daha fazla soru sorabiliyorlar. bu da neslin kültürel devamlılığını sağlamaya yönelik adımlardan bir tanesidir.
elektronik kitap bu hazzı yaşatmaktan uzaktır. daha öznel bir yaklaşımı vardır.
ikisini de kullanıyorum. birinin diğerinden üstün olduğunu savunmak yerine tamamlayıcı olduklarını düşünüyorum.
e-kitapta da istediğin satırı işaretleyip daha sonra bu satıra dönebilirsin. hatta tüm kitaplarda işaretlediklerini tek bir sayfada görürsün. hangisi hangi kitaba aitti, kaçıncı sayfasındaydı görebilirsin.
e-kitabın ışığı göz bozmaz. bilmeden götünüzden sallamayın.
e-kitabın 2.eli yoktur evet ama gerek de yoktur. 1-2 mb boyutunda bir dosya. istediğin kişiye gönder okusun.
genelde basılı kitap tercih edenlerin, tercih etme sebeplerine bakın, yok işte dokunacak, koklayacak, göğüs kıllarına sürecek vs. ulan okumak dışında her şeyi yaptınız la kitapla.
e-kitabın ışığı göz bozmaz. bilmeden götünüzden sallamayın.
e-kitabın 2.eli yoktur evet ama gerek de yoktur. 1-2 mb boyutunda bir dosya. istediğin kişiye gönder okusun.
genelde basılı kitap tercih edenlerin, tercih etme sebeplerine bakın, yok işte dokunacak, koklayacak, göğüs kıllarına sürecek vs. ulan okumak dışında her şeyi yaptınız la kitapla.
Elbette ki kitaptır. Kitap dediğin şöyle tutunca ele gelecek. Töbe est.
Tercihim yine de normal kitaptır. Kitap kokusu diye bir şey var.
Tercihim yine de normal kitaptır. Kitap kokusu diye bir şey var.
Doğayı korumak için e kitap millet. E kitaplara yönelin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar