bugün

nicedir işi tembellik ve kolaycılığa vurduğu biliniyor da engin ardıç' ın, zorlama analoji yaratıp, fidel castro ve küba üzerinden kemalistlere giydireceğim gayretkeşliğiyle hadi uluengin' in yazısını bir gün arayla tıpkıbasım gibi tekrarlamak hepten ayıp oluyor. hadi sen okumadın, bir asistanın da mı yok seni uyaracak, sabah'ın editörü ne iş yapar ? hadi u.' fidel'e destan cehalet bostan ' diye bir makale yazıyor 1 nisan 2008' de. başkası yazsa şaka her halde denilebilir ancak bahis konusu hadi u. olunca eni konu ciddi bir yazı. bildik malumatfuruşluk ve hakaretamiz üslup, koca bir ülkeyi kerhaneye benzetme bayağılığı, işine gelen argümanı öne çıkarıp, gelmeyeni ham hum şaralop göz ardı etme kurnazlığı, yine ve tekrardan kendi cinnet yıllarına gönderme yaparak j.p.sartre ve regis debray'a sataşmayı meşrulaştırma cin fikirliliği, che guevara'ya totaliter başıbozuk nitelendirmesi yaparak keramete kıç attırmalar, diktatör batista zamanına güzellemeler, o devirde küba'nın en zengin ve okur- yazar ikinci latin ülkesi olduğunu bildirmeler, kişi başı gelirin zamanın portekiz'in den bile ileri olduğunun altını çizmeler ( halkını fado,fiesta,futbol ile uyutup kanını emen falanjist salazar'ın portekiz'i ) o demler 40 milyonluk türkiye'de ki 100 bin arabaya mukabil küba'daki relatif araba bolluğu ( 7 milyon nüfus, 220 bin araba) vs vs. ertesi gün,yani 2 nisan'da engin ardıç yeni koyverdiği top sakalı ve ' castro ilke ve devrimleri ' başlıklı yazısı ile arz-ı endam ediyor köşesinde. başlık aşina, bu trenin hangi istasyona gittiği belli. küba engin ardıç'a göre de bir kerhane,hem de döküleninden. aynı fikirler,aynı analizler, yalnız libidosu biraz düşük mü bugün nedir,hıncal uluç ve ferhan şensoy' bulaşmakla iktifa ediyor küfürbaz-ı azam, öyle petek,iclal,nez'in poposu filan yok,nerede kalmış sartre, debray? fikirler aynı analizlerle desteklenmiş, bir tek türkiye' nin nüfusu konusunda anlaşamamışlar ( 40 vs 35 milyon) araba sayısındaki minör farklılık ta önemli değil. aynı nefret pınarından kana kana içersen ifrazatın da farklı olmuyor demek ki çıkarsamasını yaptıran durum da tanımımız olsun.