bugün

olay şöyledir; esas oğlan düşmanla mutlaka amansız bir dövüşe ya da takibe girer ve ancak bundan sonra kötü adamı öldürebilir. onu hiç bir zaman karşılaştığı ilk anda vuramaz.
senaryolar nasil yazilir once bunu bilmek lazim. her film de, kitap da, tiyatro da vs. bir protagonist karakter bulunur. protagonist karakter filmin olayin bas kahramanidir, esas oglandir falan filan. bir de antagonist karakter olmalidir ki filmler, kitaplar surukleyici olsun. yoksa adam tek basina masal anlatir gibi olur ve o eserden de bir bok olmaz. dedigim gibi bir adet kahraman bir adet de dusman her esere lazimdir. bu arada dusman illa ki insan olacak diye birsey de yok. bu dusman dedigim bir orgut, bir sistem, bir banka, bir bocek de olabilir. asil kriter bas kahramana problemler cikartan onun hedefine ulasmasina engelleyen karaktere antagonist denir.
olası bir kavga durumunda ise sektor dagılımı soyledir.

esas oglan oncelikle dover ki izleyici ah tamam isini bitirdigi pisligin * demesi icin

ardından kotu adam sazı eline alır izleyici endiselenir.

ve son olarak beklenmedik bir atak ile son duzlukte iyi adam kotuyu dagıtır.
dizilerdede kotu kadinlar hemen öldürülmüyor
(bkz: bihter ziyagil)
(bkz: kötülere bişi olmaz)
Genelde kahramanımız kötü adamı yakalar ama öldürmez 2 saat yaptığı kötülükleri anlatır tam öldürecekken kötü adam hileyle adamın elinden kurtulup kaçar.