bugün

parmagı gören gazeteciler;
--"sok götüne"
hande yenerden ilham almış olabilir ya da (bkz: beni siz delirttiniz)
http://img78.imageshack.u...de20yenerparmakbbfn4.jpg/
magazinciler ucuz kurtulmuş kamışı da gösterebilirdi.

not: parmağı gösterdiği andaki ifade zeki müren i andırdı bana.
az bile yapmıştır.yerinde olsam kolumu orta yerinden bükmek suretiyle diğer kolumuda araya alarak daha güzel bir hareket yapardım.
bazı durumlarda oldukça işlevsel olabilen parmaktır.
nutella döküp yalamalık parmak. *
az bile yapmıştır. yerinde olsam bacağım ya da kafam girsin hareketi yapardım.
parmaği gören magazincilerin, kısa bir yutkunmadan sonra;
"+AA totonuzdan çıkanı başkalarina göstermeniz ne kadar ayip okan bey, hiç yakıştıramadik" şeklinde ayar vermelerine vesile olan parmaktik.

not: okancim alinmaca yok bu sadece bi entry..
daha bi not: alinirsan alin y.rr.m*
<Magazinci>sana girsin o sana
yoldan gecen külanbey dayi olaya dahil olur
+banami yaptı lan onu skerim ben bunu.
<magazinci>sen niye gülüyon .r.spu nasıl kadınsın sen meşrebi kırık.
<magazinci>dayi sana yaptı sana. *
+bak hala yapıyo, birde parmaği çıkartmış iyice adam bi acaip oluyo.
-boşver hamza abi gidelim hadi olay çıkartma şimdi
+baksana lan uzatmiş bambu gibi nasıl boşvereyim benim adım hamza bu parmğın altında kalmam lan ben!!
-of abi ya tanımadin mi ünlü o ünlü
+sktirme ünlüsünü bizde ünsüzüz lan biz daha çoğuz alfabede, sen koş kahveden hamzalari çağır gel..

(bkz: ünlü dağıtmasi)*
aynı zamanda dünya barışına ve halkların özgürlüğüne de kalkmış parmaktır. abarttım evet.
orta parmaktır efendim.
kalkması gereken bir orta parmaktır, iyi olmuştur.
tamam hakaret olarak algılanan bir durum ama benim asıl moralimi bozan şey orta parmak olması. bizim kütürümüzde "nah" yok mu kardeşim, mert, cesur bir nah şu orta parmaktan 40 defa daha etkilidir. bu orta parmak gösteren liboş tayfa bundan vazgeçsin. nah bizim değerimizdir. onu yaşatalım. en iyisi hiç yapmamaktır ama nah'a sahip çıkalım. orta parmağın zulmünden ve acizliğinden nah'ın o dolu dolu görüntüsüne tav olalım.

vaya con dios ablamız bile demişti yıllar evvel. nah nah nah...
evet nah bizim değerimizdir, okan lütfen sen de buna dikkat et. ya da sen kimsin lan okan?

ayrıca bu magazincilerin heryerden çıkabilmesi ve özel hayatın içine edilmesi nedeniyle bir i.s. * özdeyişiyle cümlelerime son veriyorum

(bkz: beyler adam haklı)
sanatçı dediğin topluma örnek olacak kişidir. böyle bir davranışın ise örnek alınacak hiç bir tarafı yoktur.

belliki kendisini takip eden gazeteilere sinirlenmiş. elbette olabilir ama bu hareketi yapması o kişinin seviyesizliğini, ahlakını ve agrasifliğini gözler önüne sermiş. iki dakika kendini takip eden gazetecilerle röportaj yapmak yerine işin kolayına kaçıp, bir orta parmak göstemiş. kol, bacak, kafa veya çomak göstermediğine şükür etmek lazımdır.
magazincilerin hakettiği parmaktır. ne öyle kardeşim adam karısıyla kızıyla oturamıcak mı bi beş dakka ya??
hemen fotoğraf çekmeler felan böyle . aferin okana. gözüme girdi şimdi . *
baktım, inceledim ortada duruyor.
bir mesaj gönderiyor galiba.
magazin basınını orgazm'a ulaştıran parmaktır.( bu anlatımı çok doğru buldum)
(bkz: beni siz delirttiniz)
gay gibi çıkmış o ayrı bir konu tabi.
reyting savaşlarının piyonu olmuş parmaktır. neden mi?

tamam, magazincileri hiçbirimiz sevmiyoruz, hele hele sözlük yazarları olarak onlardan nefret ediyoruz, tiskiniyoruz hatta. zaten hep belgesel ve caz seyretmiyor muyuz? bir de ödüllü filmler... asdadsfafasdas. sol taşşa..(pardon, o, pis çocuk inci'deydi) sol frame'e bakınca da belli olmuyor mu ne kadar sanatsever olduğumuz.

ben de, kendi adıma, magazinci vs. ünlü savaşında hep ünlülerin tarafını tutmuşumdur. çünkü insan hakları, özel yaşama saygı, her ünlünün, istediği yerde, istediği kişi ile yiyişebilme özgürlüğü vs., önemli mevzular bunlar.

ama kardeşim, hani nasreddin hodja demiş ya; hırsızın hiç mi suçu yok. (buradaki hırsız için; teşbihte hata olmaz diyelim de mevzu uzamasın).

okan ki; agresif tavırları, farklı çizgisi, seyirciye kapak olan cevapları vs. ile gönüllerde yer etmiş, ama sonuçta medyanın pompalamaları ve reytingler sayesinde bugünkü popülerliğini kazanmıştır (gerçi okan, reyting olayına çok sıcak bakmıyor ya da bakmadığını söylüyor ama sonuçta bunun nimetlerinden istemese de faydalanıyor, yazık tabi).

sonuç olarak; özelde magazinciler, genelde medya ile simbiyotik bir bağı* olan ünlülerin, bu tarz hareketleri, sadece ve sadece; reklam kokan hareketlerdir ve o parmak, magazincilerden sekip bizlere gelmektedir aslında...

iyi seyirler türkiye, her nerde yaşıyor ya da yaşatılıyorsan... *
(bkz: bu o parmak mı)
aynı zamanda tüm aklı belden aşağıda yazarlara, bdplilere, metalcilere, emolara, memolara, kırolara, tırolara ve cemaatcilere gösterilmesi gereken parmaktır. hiç biri tahammül edilebilir değildir.
mehmet ali erbilin dönen parmağından daha karakterli bi harekettir. magazin basını o parmağın temsil ettiği şeyi görmeyi de hak etmekte ya, onu da gösterecek bi deli çıkar yakında...
her gün kıçını taharet musluğuna dayarken temizleme aracı olarak kullandığı parmaktır. derin mesajlar içeriyor.
(bkz: okan bayülgen in inci sözlük yazarı olduğu gerçeği)
magazin basını için sadece haber konusu olabilicek çok sıradan bir hadisedir. onlar bu işin kaşarı hem, utanırlar mı insanların özel hayatlarını didiklemekten?