bugün

geçenlerde bir arkadaşla muhabbet sırasında yaptığımız tespit. şimdi düşünüyorum da gerçekten öyle.
nasıl olur ki kankulilerim. söyleyin de bilelim.

kutsal kitabımızda söylenenler net. örtüneceksin. namahrem var.
ama sen bunları bile bile başın açık bir şekilde geziyorsan, her türlü ortamda herkese bu şekilde görünüyorsan, müslümanım 'demeyeceksin'.

kısacası hem başın açık olacak, hem ben müslümanım diyeceksin. yok öyle. bir kadının müslümanım diyebilmesi için, önce örtünmesi lazım.

öteki türlü gerçekten içlerine siniyor mu acaba?
kendi kendine din üreten bir zavallının sıçmığı.

islam'ın 5 şartı vardır.

* 1 Şehadet Etmek
* 2 Namaz Kılmak
* 3 Zekat Vermek
* 4 Oruç Tutmak
* 5 Hac'a gitmek
Üstü mekke altı paris.
(bkz: bir erkek hem başı açık hem müslüman olamaz)
"aslında bir insan hem beyinsiz hem de fikir sahibi olmamalı" önermesini tetikleyen önermedir.

edit: önermedir
yanlış bir düşüncedir. müslümanın örtünmesi farzdır. bunu yerine getirmiyorsa dinden çıkmamıştır. sadece farzı yerine getirmiyor demektir. sonuçlarına katlanması gerekir. dinden çıkmak farzı ihlal etmekle olmaz. o kişi sadece günah işliyor diyebiliriz müslüman değil diyemeyiz.
(bkz: olur olur bal gibi olur)
aynı kutsal kitabımızda, ''kimse kimseyi müslüman olmamakla ithaf edemez'' * demektedir. bir insan ben müslümanım diyorsa, o kişi müslümandır. dinin gerekliliklerini yerine getirsin getirmesin. ayrıca böyle bir düşünce yapısına sahip insanın müslüman olduğu şüpheli olabilir. (bkz: şahadet getirmek)
kişinin; sadece günahkar olmasına sebebiyet verecek hadisedir. ki herkes az

yada çok günah işliyorlar yada işlemişlerdir zaten; namaz kılan kişide

günahsızdır denilemez; çünkü hatasız kul olmaz mutlaka bir hata ve sonuç

olarakta günah işlemiştir, aynı şekilde; başörtülü kişide mutlaka günah

işlemiştir, işliyordur; zaten günah işlemese insan olmazdı; melek olurdu,

yada peygamber.

(bkz: günahsız olsak peygamber olurduk yazar değil)
edit: bkz
bir yazar hem sıçıp hem yazabiliyorsa, bir kadında hem saçı açık hem müslüman olabilir. yanlış bi sıçıştır, şey yani önermedir.

müslümanlık saçla değil o saçın olduğu kafayla yani akıl ve mantıkla olur. nice başı açık kadınlarımız çok güzel bir şekilde dini vecibelerini yerine getirir. kalbi temizdir.
ALLAH ile kul arasındaki münasebeti sorgularken 2 defa düşünmek gerekir, açıklamada 5 vakit namazını kaçıran biride müslüman olmayacağı gerçeği çıkmakta o zaman gerçek müslüman tanımı daha da geniş bir boyuta taşınmaktadır.
ayrıca diyanet işleri bile bunu iddia etmezken, bunun burada tartışılması gereksiz.

(bkz: katilim mesihim uludag sozluk yazariyim)
müslüman olamamakla günahkar olmak arasında bir fark vardır. başın açık gezilmesi günahtır. ama kişiyi kafir yapmaz bu hareketi.
islamı müslümanlardan öğrenseydim, müslüman olmazdım.
(bkz: Yusuf islam)
Bir müslüman hem türbanlı hem 3 kilo makyajlı olamazın başka bir versiyonudur.
şöyle daha doğru sanırım. "bir kadın hem başı açık hem tam anlamıyla* müslüman olamaz. sonuçta çoğumuz müslümanız ama tam anlamıyla müslüman olanlar azınlıkta.
bir erkek hem müslümanım diyip hemde mastürbasyon yapamaz. zira kendi kendini tatmin etmek haramdır. * *
Farzların ihmali değil inkarı, küfrü gerektirir. Önerme yanlıştır efem, pasif eşcinsel ilişki mahmurluğundan kaynaklanmış olabilir, sehven yaniii..
yobaz...
rahibeler kafadan müslüman oldu.
her kadının inanışı farklıdır. isteyen ibadetini dışa vurur, isteyen kendi içinde yaşar. bizlere söz düşmez.
--spoiler--
şöyle daha doğru sanırım. "bir kadın hem başı açık hem tam anlamıyla* müslüman olamaz. sonuçta çoğumuz müslümanız ama tam anlamıyla müslüman olanlar azınlıkta.
--spoiler--

tam müslüman, yarım müslüman diye bir şey yoktur. hür ve özgür iradesiyle şahadet getiren insan müslümandır. müslüman olmayana kafir denir. kafir küfür eden dmektir. yani allah'ı inkar edendir.
burada tam anlamıyla mümin olamaz tabiri doğru olandır. zira tam anlamıyla mümin olmak da takvayla olur. ki takva da sadece baş örtüsü örtmekle olmaz. zira bir hikaye anlatayım.

şu şekil:


--spoiler--
Musa as zamanında adamın biri Musa (as) sorar:

''-Ya Musa dünyanın en günahkar adamı kimdir?''

Musa (as) Allah (cc) ile Tur Dağı'nda kelam ettikden

sonra sorar:

''-Yarabbi senin kulların içinde en günahkar kul kimdir?''
Allah (cc):

''-Ya Musa sen biraz sonra burdan ayrıldıkdan

sonra senin yanından bir çocuk ile babası gececek.

O adam dünyanın en günahkar insanıdır'' der.

Ve öyle olur adam ile bir çocuk yanından geçer ve

o günahkarı görür. Aradan belli bir zaman geçer

yine sorarlar Musa (as)'ma:

''-Peki dünyanın en günahsız insanı kimdir ya Musa?''

derler. Musa (as) yine Allah (cc)'a münacaat eder:

''-Ya Rabbi peki senin dünyadaki en günahsız kulun

kimdir?'' der. Allah azze ve celle:

''-Ya Musa sen buradan ayrılırken yanından bir çocuk

ile babası geçecek işte o adam dünyanın en günahsız

insanıdır!'' der. Musa (as) bakar ki dünki adam ile

aynı adam:

''-Ya Rabbi!'' der, dün dünyanın en günahkar insanı

iken nasıl olur da bugün en günahsız adamı olur?''

Allah (cc) der ki:

''-Ya Musa senden ayrıldıkdan sonra bu çocuk ile

babası deniz kenarına gittiler. Çocuk babasına sordu:

-Babacım bu kumlardan daha büyük ne var ?''

Babası:

''-Oğlum bu kumlardan daha büyük deniz var

dalgası var köpükleri var.'' Çocuk tekrar:

''-Peki babacım bu denizden büyük ne var?''

''-Babanın günahları yavrum'' der. Çocuk ya bu, sorar:

''-Peki babacım senin günahlarından daha büyük

ne var?'' Adam cevaben der ki:

''-Babanın günahlarından daha büyük Allah'ın

merhameti var oğlum'' der. Allah (cc) Musa (as)'a :

''-işte ya Musa o günahlarından daha büyük bir

merhameti olan Beni bildi. Ben de onu affettim...
--spoiler--

alıntıdır.
(bkz: patates dini mensupları tepkili)
her namahrem insanı müslümanlıktan çıkarıyor gibi bir yargı varda mı bilmiyoruz. ya da müslümanlık sadece başın açıklığına kapalılığına mı kaldı, oysaki herşey nasıl da tam takırdı.
ak partili olan başı açık kadınlar için (ki sayıları pek çoktur) de geçerli olan bir durumdur. vitrinlik kullanılmakta olabilirler.