bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
entry'ler (1)
Bu tanıma uydugumu varsayarak söylüyorum ki çoğu kişinin yazmış olduğu entryler temelsiz onyargidan öteye geçmiyor. Kendi adima konuşmam gerekirse bu durumun ne egoistlik ile alakası var ne de terapiye ihtiyacım olmasıyla. Bunu burada açıklığa kavusturdugumu düşünerekten,
Etrafındaki insanlara güvenini, umudunu kesmiş kişidir. ilk ve ortaokuldaki arkaslarimla gayet sıkı fıkı olmamıza rağmen nerdeyse hçbiriyle şuanda konuşmuyoruz.
Lise 11 öğrencisiyim ve şuanda sahip olduğum arkadaşlıkların hepsinin geçici ve çıkar üstüne kurulu olduğunun tamamen farkındayım. Ne kadar insanların gözünde arkadaş yoksa rahatsındir, özgürsündür algısı olsa da maalesef öyle olmuyor. Gerçekten kari kız ya da bel altı şaka dışında bir şeyleri tartışabilmeyi çok isterdim fakat gel gör ki bu söz konusu bile değil.
Bu son cümleden entel gözükmeye çalıştığım sanilabilir belki ama alakası yok.
Bazen gerçekten düşünüyorum ulan sorun bende mi diye. 11e geçtiğimi söylemiştim zaten, önceki sınıfından başka biriyle aynı sınıfa düştük. (sadece BIZIM sinif karilmisti( o ne saçma is lan)) Arkadaşım demiyorum çünkü hiçbir bağlantımız hiçbir muhabbetimiz yoktu. Yeni geldiğimiz sınıfta da kimseyi tanımıyorduk. Neyse daha yeni başlamış yıl matematikçi direk quiz yaptı ve en yüksek 2. Notu ben aldım . Sanırım bundan kaynaklı olarak insanlarda bi kalıp oluştu bu çocuk zeki diye. Ne zaman biriyle yapamadığım bir konu hakkında konuşmaya çalışsam '"Nasil olm sen zekisin" tarzi cümlelerle karşılaşip deliriyordum. Belki de bu, durumun sınıfın geneli tarafından hoş karşılaşmamasındandir diğer arkadaş hep daha çok sevildi gibime geldi. Herkes onun esprilerine güldü. Herkes benden ziyade ona bir şeyler paylaşma eğiliminde bulundu. Benim değerlendirmelerin yanlış olma ihtimali tabii ki var.
Konudan biraz değil fazlasıyla saptigimi fark ederekten söyle bir toparlıyorum. En son beden dersinde siniftan bir kız bana asosyal bir çocukluk mu geçirdiğimi sordu. Ben de evet deyip kestirip attim
Çünkü biliyorum ki eğer ona gerçekten insanların ne kadar çıkarcı olduğundan veya güvenilmez olduğundan bahsedersem. Bunu kesinlikle kendine saklamayacak ve zaten kötü olan durumum daha da kötüleşecek. Bu yüzden ne hissediyorsam kendime sakladım. Ama isterdim ki gerçekten kafa dengi insanlar bulabileyim. Mitoz bölünelsem hayatın ne kadar güzel olacağını da çoğu zaman düşünmüşümdür.
Bu ilk entry'mdi ve aklimdaki çoğu şeyi yazdım. Buraya kadar okuduysan issizliginden dolayı seni tebrik ediyorum, iyi geceler efenim.
Etrafındaki insanlara güvenini, umudunu kesmiş kişidir. ilk ve ortaokuldaki arkaslarimla gayet sıkı fıkı olmamıza rağmen nerdeyse hçbiriyle şuanda konuşmuyoruz.
Lise 11 öğrencisiyim ve şuanda sahip olduğum arkadaşlıkların hepsinin geçici ve çıkar üstüne kurulu olduğunun tamamen farkındayım. Ne kadar insanların gözünde arkadaş yoksa rahatsındir, özgürsündür algısı olsa da maalesef öyle olmuyor. Gerçekten kari kız ya da bel altı şaka dışında bir şeyleri tartışabilmeyi çok isterdim fakat gel gör ki bu söz konusu bile değil.
Bu son cümleden entel gözükmeye çalıştığım sanilabilir belki ama alakası yok.
Bazen gerçekten düşünüyorum ulan sorun bende mi diye. 11e geçtiğimi söylemiştim zaten, önceki sınıfından başka biriyle aynı sınıfa düştük. (sadece BIZIM sinif karilmisti( o ne saçma is lan)) Arkadaşım demiyorum çünkü hiçbir bağlantımız hiçbir muhabbetimiz yoktu. Yeni geldiğimiz sınıfta da kimseyi tanımıyorduk. Neyse daha yeni başlamış yıl matematikçi direk quiz yaptı ve en yüksek 2. Notu ben aldım . Sanırım bundan kaynaklı olarak insanlarda bi kalıp oluştu bu çocuk zeki diye. Ne zaman biriyle yapamadığım bir konu hakkında konuşmaya çalışsam '"Nasil olm sen zekisin" tarzi cümlelerle karşılaşip deliriyordum. Belki de bu, durumun sınıfın geneli tarafından hoş karşılaşmamasındandir diğer arkadaş hep daha çok sevildi gibime geldi. Herkes onun esprilerine güldü. Herkes benden ziyade ona bir şeyler paylaşma eğiliminde bulundu. Benim değerlendirmelerin yanlış olma ihtimali tabii ki var.
Konudan biraz değil fazlasıyla saptigimi fark ederekten söyle bir toparlıyorum. En son beden dersinde siniftan bir kız bana asosyal bir çocukluk mu geçirdiğimi sordu. Ben de evet deyip kestirip attim
Çünkü biliyorum ki eğer ona gerçekten insanların ne kadar çıkarcı olduğundan veya güvenilmez olduğundan bahsedersem. Bunu kesinlikle kendine saklamayacak ve zaten kötü olan durumum daha da kötüleşecek. Bu yüzden ne hissediyorsam kendime sakladım. Ama isterdim ki gerçekten kafa dengi insanlar bulabileyim. Mitoz bölünelsem hayatın ne kadar güzel olacağını da çoğu zaman düşünmüşümdür.
Bu ilk entry'mdi ve aklimdaki çoğu şeyi yazdım. Buraya kadar okuduysan issizliginden dolayı seni tebrik ediyorum, iyi geceler efenim.