bugün
- ismet gurbuz 202413
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri6
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- yürüyüş partisi8
- saba makamı ile okunan ezan4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- terlikle dövmek2
- ilgi2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- kadınların beli açık gezmesi2
- dünya3
- bugün de meme atan olmaması13
- gönüllü esaret paradoksu2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- güne bir şarkı bırak19
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- zaman gazetesi2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
entry'ler (1)
Ne olduğum gibi görünebildim ne de göründüğüm gibi olabildim.
Bu benim ilk yazım hani herşeyin bi ilki var ya işte buda gerçekten benim için bi ilk. Çünkü öyle bi durumdayım ki buraya yazacaklarımı daha önce hiç ama hiç kimse bilmedi duymadı. Bunlar benim iç dünyamda olan isteyipte söylemediğim şeyler. Başlığa bakıpta sakın ola mesnevi bi kişilik olduğumu düşünmeyin aksine öyle tasavvufla falan uzaktan yakından alakam yoktur ama Mevlana güzel söylemiş "Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol". işte ben bu sözü hiç ama hiç bi kenarından tutupta kendime uyarlıyamadım. Ne olduğum gibi görünebildim ne de göründüğüm gibi olabildim. içim dışım bir değildir benim. dışı buz içi bal derlerya aynı öyleyimdir. Aslına bakarsanız gerçekten iyi, sadakatli, anlayışlı, güvenilir; gerektiği zaman gözükara vs. bi insanımdır. Ne yazık ki bu devirde olmayan bi insan türüyüm. 50 sene öncesinden kalmışım ben. Zamana ayak uyduramadım. Henüz 17 yaşındayım belki ama bu yaşıma kadar hiç yaşımın gerektirdiği gibi yaşayamadım. Hayat ya hep ileride yaşattı beni. Her şeyi zamanından vaktinden önce yaşattı. Etrafıma bi bakıyorum kız olsun erkek olsun insanlar hep bi çıkar ilişkisi içinde kimin kime çıkarı varsa ona eyvallahı var. Ben bunu yapamadım kimseyi çıkar için kullanamadım aynı zamanda kendimide kullandırtmadım. Karşımdakinin adinin önde gideni olduğunu bildiğim halde susupta ortama ayak uyduramadım. istedim ki insanlar çıkar için değil ben olduğum için sevsin beni ama gördüm ki bu devirde paran varsa sevilirsin ya da güzelliğin. Kazık attıkça insanlara, insanlar o kazığa oturmak için sıraya girer. Belki 17 yaşındayım ama ben çok insan tanıdım. Her yaştan çoğu ırktan. insanların yaşı ırkı farketmiyor artık. Dünyanın değişmez bi kuralı haline gelmiş şerefsizlik adilik. Bu devirde adam gibi adam olmak suçmuş. işini bilmek gerekiyomuş. Karşındakinin kötülüklerine, alçaklıklarına bile eyvallah çekip, insanları sonuna kadar satıp, aldatmak gerekiyomuş. Kimseye dostlukdu sevgiydi böyle şeyler vermemek gerekiyomuş. iki tarafta kendinin nasıl bi b*k olduğunu bildiği halde pohpohlaması lazımmış birbirini. Ben hatayı nerde yaptım biliyorum. insanları kazıklamak yerine o kazığa oturtmaya çalışanları su yüzüne çıkardım. Çıkardım da ne oldu? O kazığa oturacak olanları düşündüğüm için ben suçlu oldum gördüm ki millet kazığa oturmaya meraklı. Bende pek ala işimi bilip insanları öyle bi ayakta uyuturdum ki. insanlara yapabileceğim oyunları kim kime yapar ama yapamadım. Dışardan bakıldığı zaman gaddar, acımasız, duygusuz, vicdansız biri olarak duruyorum. Göründüğüm gibi olmam gerekiyomuş beni yaradan böyle yaratmış tam zamana göre yaratmış. Yaratırkende düşünmüştür işini bilirse bu memleketi sallar diye ama göründüğüm gibi olamadım hiçbir zaman. Bunca kötünün arasında hiç mi iyi yok diyeceksiniz var tabi. Madem ben bu kadar iyiyim neden o iyilerle olmadım? Olamadım. Çünkü olduğum gibi de görünemedim o kadar çok kafamı karıştırdılar ki kim iyi kim kötü çözemez oldum birçok kez satıldım, yarı yolda bırakıldım, aldatıldım ki kime nasıl davranacağımı bilemez oldum. iyi geldi en kötü halimle karşısına çıktım, kötü geldi iyi tarafımla davrandım. Beceremedim ne olduğum gibi görünmeyi nede göründüğüm gibi olmayı.
Çok saçmaladım belkide mutlu günler...
Bu benim ilk yazım hani herşeyin bi ilki var ya işte buda gerçekten benim için bi ilk. Çünkü öyle bi durumdayım ki buraya yazacaklarımı daha önce hiç ama hiç kimse bilmedi duymadı. Bunlar benim iç dünyamda olan isteyipte söylemediğim şeyler. Başlığa bakıpta sakın ola mesnevi bi kişilik olduğumu düşünmeyin aksine öyle tasavvufla falan uzaktan yakından alakam yoktur ama Mevlana güzel söylemiş "Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol". işte ben bu sözü hiç ama hiç bi kenarından tutupta kendime uyarlıyamadım. Ne olduğum gibi görünebildim ne de göründüğüm gibi olabildim. içim dışım bir değildir benim. dışı buz içi bal derlerya aynı öyleyimdir. Aslına bakarsanız gerçekten iyi, sadakatli, anlayışlı, güvenilir; gerektiği zaman gözükara vs. bi insanımdır. Ne yazık ki bu devirde olmayan bi insan türüyüm. 50 sene öncesinden kalmışım ben. Zamana ayak uyduramadım. Henüz 17 yaşındayım belki ama bu yaşıma kadar hiç yaşımın gerektirdiği gibi yaşayamadım. Hayat ya hep ileride yaşattı beni. Her şeyi zamanından vaktinden önce yaşattı. Etrafıma bi bakıyorum kız olsun erkek olsun insanlar hep bi çıkar ilişkisi içinde kimin kime çıkarı varsa ona eyvallahı var. Ben bunu yapamadım kimseyi çıkar için kullanamadım aynı zamanda kendimide kullandırtmadım. Karşımdakinin adinin önde gideni olduğunu bildiğim halde susupta ortama ayak uyduramadım. istedim ki insanlar çıkar için değil ben olduğum için sevsin beni ama gördüm ki bu devirde paran varsa sevilirsin ya da güzelliğin. Kazık attıkça insanlara, insanlar o kazığa oturmak için sıraya girer. Belki 17 yaşındayım ama ben çok insan tanıdım. Her yaştan çoğu ırktan. insanların yaşı ırkı farketmiyor artık. Dünyanın değişmez bi kuralı haline gelmiş şerefsizlik adilik. Bu devirde adam gibi adam olmak suçmuş. işini bilmek gerekiyomuş. Karşındakinin kötülüklerine, alçaklıklarına bile eyvallah çekip, insanları sonuna kadar satıp, aldatmak gerekiyomuş. Kimseye dostlukdu sevgiydi böyle şeyler vermemek gerekiyomuş. iki tarafta kendinin nasıl bi b*k olduğunu bildiği halde pohpohlaması lazımmış birbirini. Ben hatayı nerde yaptım biliyorum. insanları kazıklamak yerine o kazığa oturtmaya çalışanları su yüzüne çıkardım. Çıkardım da ne oldu? O kazığa oturacak olanları düşündüğüm için ben suçlu oldum gördüm ki millet kazığa oturmaya meraklı. Bende pek ala işimi bilip insanları öyle bi ayakta uyuturdum ki. insanlara yapabileceğim oyunları kim kime yapar ama yapamadım. Dışardan bakıldığı zaman gaddar, acımasız, duygusuz, vicdansız biri olarak duruyorum. Göründüğüm gibi olmam gerekiyomuş beni yaradan böyle yaratmış tam zamana göre yaratmış. Yaratırkende düşünmüştür işini bilirse bu memleketi sallar diye ama göründüğüm gibi olamadım hiçbir zaman. Bunca kötünün arasında hiç mi iyi yok diyeceksiniz var tabi. Madem ben bu kadar iyiyim neden o iyilerle olmadım? Olamadım. Çünkü olduğum gibi de görünemedim o kadar çok kafamı karıştırdılar ki kim iyi kim kötü çözemez oldum birçok kez satıldım, yarı yolda bırakıldım, aldatıldım ki kime nasıl davranacağımı bilemez oldum. iyi geldi en kötü halimle karşısına çıktım, kötü geldi iyi tarafımla davrandım. Beceremedim ne olduğum gibi görünmeyi nede göründüğüm gibi olmayı.
Çok saçmaladım belkide mutlu günler...