bugün 645 başlık
kapat

xhamster com

  1. 16 6
    youporn tarzı alternatif bir porno sitesi.
    sık kullanılanların bir numarasi.
    #3216338
  2. 5 3
    yasaklanmış bir site daha.
    #3435540
  3. 10 10
    dns ayarlarını degistiriseniz hala kullanılabileceginiz bir site.
    #3480943
  4. 8 4
    genellikle my friends hot mom temalı videoların olduğu site. mature sevenler için ideal.
    #4461716
  5. 55 41
    kaliteli bir porno sitesi. berberde konuşurlarken duydum. yoksa ne işim olur.

    (bkz: at yalanı sikeyim inananı)
    #5411935
  6. 3 2
    ismiyle beni cazbetmiş çok şeker bir sitedir.
    lakin şeker olmasıyla birlikte kotanın sıze geçirmesini de sağlaması onun ayrı bir özelliğidir.
    #5977862
  7. 6 4
    hentai bakımından zengin bir entelektüel site oluşumu.
    #6090825
  8. 6 6
    alexa.com'un verilerine gore türkiye'den en cok ziyaret edilen internet siteleri listesinde simdilik 48. sirada olan porno içerikli site. uludag sozluk de 70. aynı listede.
    #6317148
  9. 10 8
    (bkz: porno mu o ne)
    #6524964
  10. 5 5
    (bkz: kral)
    #6524965
  11. 17 7
    en güzel online film sitelerinden biri. sorunsuz girebilmek için başlat-ayarlar-ağ bağlantıları- yerel ağ bağlantısına sağ tuş- özelliklere sol kroşe- bu bağlantı aşağıdaki öğeleri kullanırdan en altta tcp-ip ayarlarına sol tuş 2 tık-aşağıdaki dns sunucu adreslerini kullanın önündeki tiki tikle- yeğlenen dns sunucusuna 4 2 2 1 yaz ok ok.

    çakallar insan bi teşekkür eder *
    #6525005
  12. 3 3
    (bkz: keezmovies) en büyük rakibidir.
    #6525007
  13. 3 3
    just porn no bullshit demek yeterlidir.
    #6525016
  14. 3 3
    (bkz: kamu yararına çalışan kar amacı gütmeyen insan)
    #6525098
  15. 4 4
    nice cengâverleri porno arşivleme,saklama,muhafaza etme derdinden kurtaran hızırötesi site.
    #6525125
  16. 5 3
    http://xhamster.com

    logosu da şöyledir;
    http://galeri.uludagsozluk.com/r/195305/+
    #6704697
  17. 13 13
    geceleri "yeni mallar gelmiş mi" diye bakılan sitedir.
    #6704806
  18. 8 8
    ülkemizi yurtdışında çok değişik tanıtan bir sitedir. zira turkish gay boy furyası var bunda ki sormayın. geri kalanlar da kıllı göbekli adamlar falan. sitenin sahibinin mail adresini bulsam "abi bari bir açıklama koyun sitenin sol üst köşesine, bu videolara dayanıp türk erkekleri hakkında genelleme yapılmasın" diyeceğim.
    #6818867
  19. 4 1
    aşmış porno sitesi. giriniz *
    #6860427
  20. 2 2
    şahin k videoları hizmettedir.
    #6860448
  21. 25 19
    şahin k nın ödüllü filmi "hizmetçi kız" ı seyredebileceğiniz porno sitesi.

    not: filmin ortalarında şahin k 3 dakika falan gözüküyor ama sözleri yarıyor tavsiye ederim...

    --spoiler--
    sahin k: sana gelince küçük orospu sen niye sikiştin onunla?
    kız :üzerime saldırdı zorla yaptı.
    sahin k: Ulan am senin amın. sen açmasaydın o sikmezdi tamam mı. kimse bi insanı zorla yapamaz. demek ki sende yarrak hastası bi orospuymuşun...
    --spoiler--
    #6860529
  22. 14 7
    youjizz com dan sonra gelen en güzel porno içerikli sitelerden birisi *
    son hazırlıklar yapılıp pozisyon alınır, yeni eklenen videolar özenle incelenir, beğenebileceğimizi düşündüğümüz videonun üzerinde mause bekletilerek fragman izlenir, hedef belirlenilir ve artık zamanı geldi uzun eşşek oynamaıyız.
    #6860631
  23. 7 7
    envai çeşit videoların yer aldığı bir porno sitesidir. arama kısmı dahi bulunmaktadır. tıpkı youtube gibin. youporn'un kökten kapatılmasıyla biz abazanlara alternatif video sitesi olmuştur.
    #7233258
  24. 4 3
    (bkz: just porn no bullshit)
    #7436205
  25. 9 3
    hicbisey (aman siktir et adı uzun söyleyemiyorum) denen vatandaş sayesinde öğrendiğimiz site. kendisine teşekkür edelim hep beraber.

    (bkz: hicbiseypornodandegerlidegildiyenadam)
    #7688030