bugün

serdar ortaç'ın çıtayı yükselttiği müzik türüdür. gayet ciddiyim, dalga geçmiyorum.
Bu cümlenin sonundaki gibidir. Yani böyle götten ufak saçma gibi işte.
Türk popunun geldiği nokta felan yok. bi yere gelmiyor. boşlukta kendisince takılıyor.
önümüzdeki birkaç yıl içerisinde kürek isimli bir parça hit olacaktır.şimdiden söylüyorum Bak.
mişmişmişdemuşmuşmuş'dur.
önce bi içine s*çsınlar
bıkınca sektirip giderler
taşlar yerine oturur.

anırıyormu geğiriyomu belli değil bir barzo

vücudunun tüm organlarını dahilye mütahassısına gitmiş gibi açan
ama sesi hiç çıkmayan bir kevaşe

ne çaldığını kendileride bilmeyen şopar orkestrası

kapı gıcırtısı mı, tencere tıngırtısı mı belirsiz bir müzik.

al sana törkiş pap.
Artık söz bulamayıp mış mış mışta muş muş muş gibi abuk salak tarifsiz kelimeler üretiliyor. Cık cık cık bak yine sinirlendim.
(bkz: skandal).
rezalettir. inkar etmek için sıla dinliyorum.
Ece seçkin gibi tiplere kalmıştır. Onlar nedir ya. Evet.
Türk poponun geldiği nokta olarak okuyup, yine birilerinin poposuna giydirmişlerdir diye bir de kendi kendime yorum yaptığım başlık.
(bkz: gelemedi)
hafriyat kamyonlarının çıkardığı sesten bir farkları yok , en azından kamyonlarının mesaileri bitince sesleri kesiliyor bunlar coştukça coşuyorlar.
Adamın şehvetini azdırmaktan ileri gıdememesidir. Böyle sanatmı olur?
leş işlerin yanında çok güzel şarkılar da çıkmıyor değil. sıla, murat dalkılıç, gülşen falan yardırıyor. beste yapabilenler yardırıyor yani. serdar ortaç antiteziyle gelmeyin aq.
murat dalkılıç , oğuzhan koç kendi bestelerini ve sözlerini yazarlar.yeni isimler kötü değil.
türk popunun geldiği bi nokta yok bence başladığından beri aynı yerde.