bugün

serdar ortaç'ın şarkılarını tuvalette yaptığını beyan eden açıklamasını baz alırsak ve bir şarkının yapımı yaklaşık olarak tuvalette kalma sürecine eşdeğer ise bu önemli konu (!) tamamen serdar ortaç'ın idrar yolları ile bağlantılıdır * .
(bkz: full ihtisam)
eşsiz ve dünyada bir örneği daha olmayan yaratıcılığını bu boğaz öküze bile ilham verir mottosuyla açıklayan güzide sanatçımızın (!) çok da zorlanmadan tahmin edilebilecek söz yazma sürecidir.
heyecan şarkısının bir rüyalanma sonucu yazıldığını düşünüyorum.
Heyecandan her gece hayalini
unutursam ağlama unut beni
, adam belli kan ter içinde uyanmış, rüyada hatun kişiyle cinsel münasebetlerde tam bulunacakken uyanmış uykudan
Rüyanın en heyecanlı yerleri de unutmuş kıza vermiş ayarı.
Yatağı soğumadan da geri dönmüştür uykusuna.
ortalama 1.5 dakika veriyorum.
(bkz: yok mu arttıran)
motifler aynı lakin beste konusunda kabiliyetli olduğu şu videodan anlaşılabilir.
http://tinyurl.com/2u7vz9f
Keşke olmasa denilen süreçtir.
uzun bir süreçtir efenim. zira bu kadar saçmalamak bir anda olan bir şey değildir. oturup düşünmesi lazım, bu milleti nasıl dumura uğratırım diye.
Sen git gel, görüşürüz
Tenhada aşkı bölüşürüz
Biraz senden, biraz benden
Kalanlardan bölüşürüz

Kalbim adalet peşinde
Hem işimde gücünde
Kendi çakrasında
Vicdan, vicdan arıyorum
Her aşkın başında kendi gözyaşımda

Yar aynada güvendiğin ne
Melek misin, gümüş söğüt dalı mı
Güzelliğin tükendiğinde,
O gözlerin beni unutmamalı.
alt tarafı 7 tane nota var kaç tane farklı şarkı yazılabilir ki diyen bi şahıs olduğu için çok da zor bi süreç olmasa gerek.
yazdığı şarkılarda kullandığı kelimelerin anlamlarını bilmeden rastgele yazdığından pek önemsenmemesi gereken şeydir.
(bkz: bezirgan)
bezirganı sultan, kral gibi birşey sanmış herhalde.
bu süreçte sözleri düşünerek yazmaktan daha mantıklı bir şey yapar kendisi.* insanların dinlememesine rağmen akıllarına ve dillerine dolamayı çok başarılı bir şekilde yapar. bu süreç böyle geçer herhalde.
tanım : bir sigara içimliktir.

serdar birgün evde oturmaktadır. Derken annesi seslenir:
-serdaaaaar oğlum şu çöpü atıver.
O sırada sigara içmekte olan serdar kalkar ve "evreka evreka" diye bağırır.**
elinde çöp poşeti ve sigarasıyla kapıya doğru çıkarken mırıldanır:
"seni çöpe atacağım poşete yazık
bi sigara yakacağım ateşe yazık."
sonrası malum işte... *
12,5 dakika falan sürmektedir.
tuvalette sıçma süresine eş değer olduğu söylentisi var.
klozete oturduğu an ile sifonu çektiği an arasında kalan süreçtir.
ayağa kalkıp mutfağa gidip bir bardak su içip gelip tekrar eski yerine oturması süresince geçen zamana tekabul eder ve yazdığıda az önce anlattığım eylemden farklı değildir üstüne bide çalıntı müzik al sana bi ekol serdar ortaç.
arşivleri karıştırıp kolaj yapması sürecidir.
(bkz: hep aynı nakarat)
beni enterese etmeyen bir süreçtir. aslında şaşırdığım nokta; kimse sevmiyor, kimse dinlemiyor, kimse beğenmiyor da nasıl oluyor bu insan zirvede? herhalde dinleyen olmasa, alan olmasa, konserine gelen olmasa o da bir yerde anlar ve dururdu. kabul edin, beğeniliyor ki devam ediyor...
göz açıp kapama süresine eşdeğerdir.
mekana 3 karıyla girip 10 karıyla çıkan biri nasıl olurda şarkı yazma sürecinin boşluğunu bulup şarkılarını ve sözlerini yazıp ortalığın amına koyar...

takdir edilesidir doğrusu...
tahminime göre, ilginç bir süreçtir.
eline kalın bir türkçe sözlük alır. ardından rastgele bir sayfa açar ve elini yine rastgele bir kelimeye basar. ve o kelimeyle şarkının ilk mısrasına başlamış olur. bütün şarkı sözü bu şekilde randomize olarak tamamlanır.
kafasını önce soğuk suya sokmadığı bi kesindir.
Tualette kaldıgı süreyle sınırlı. Şayet sı*arken yazdıgı o kadar belli ki akla ilk gelen bu oluyor.
serdar ortaçın ahmet kayaya verdiği muhteşem ayarın hazımsızlığını bunca yıla rağmen çeken bünyelerce ortaya atılan saçma sapan cümleciklerdir. adam her yaza damgasını vuruyor, paranın amına koyuyor. ayrıca türk'tür. helal olsundur.
kopyala yapıştır zor olmaması gerek.