bugün

islam'ın çarpık mantığıdır. Bir allah kulu gelsin açıklasın şunu bana ya. Şimdi Allah'ın bir kitabı var değil mi? Kur'an-ı Kerim denen bu kitapta 2 kısım çıldırtmakta beni. inanmak istesem bile bu dinin çelişkisinden tutarsızlığından inanamamaktayım.

Şimdi müslümanların kitabı Kur'an-ı Kerim ve bu kitapta yaratıcı dedikleri 360 helvadan yapılma putun en büyüğü yahudi yaradanı elohim den gelme al ilah önce şöyle demiştir. ve bunu elçisi olduğunu iddia eden saralı adam şöyle belirtmiş daha sonra onun takipçileri de ölümünün arkasından şöyle yazmıştır:

"sizin dininiz size, benim dinim bana'' (kafirun, 6),

ama sonra şöyle yazmıştır:

''hürmetli aylar çıkınca, allah'a eş koşanları nerede bulursanız öldürün...'' (tevbe 5)

önce 'senin dinin sana benim ki bana' diyor, sonra 'bulduğunuz yerde öldürün' diyor! Peki bunun tarihsel gerçeği var mıdır?

(bkz: gazve)
(bkz: gaza)
(bkz: cihad)
(bkz: talkan katliamı)
(bkz: curcan katliamı)
(bkz: aleppo katliamı)

Birisi açıklasın şunu bana lütfen.
Şöyle aciklayim; güçsüzken senin Dinin sana benim dinim bana.. Güçlenince, yakaladığınız yerde öldürün.
sureyi baştan o ayete kadar dikkatlica okuyan kişi o ayetin o sıralarda müslümanlara eziyette bulunan, Allah a ortak koşan kavime işaret ettiğini anlayabilir. hatta kuran-ı kerim i biraz okuyan kişi müslümanların canına, namusuna kastedilmedikçe onları öldürmenin günah olduğunu ve sadece cinayet işleyenlerin sonsuza dek cehennemde kalıp o kişinin dünyadaki herkesi öldürmüş gibi cezalandıralacağını çoooook rahatça anlar.6.ayette "Ancak Mescid-i Haram'ın yanında kendileriyle antlaşma yaptıklarınız başkadır." deniyor. ne yani bu mantığa göre ben müslümanım ama orada bir antlaşma yapmadım ben de mi öldürüleceğim.anlayana sivri sinek saz...
esbab-ı nüzulun ne olduğunu bilmeyen, kur'an'ı müstakil bir kitap olarak inzal olmuş kabul eden, ve yine peyderpey inzal hakkında hiç kitap okumamış birey lakırdısı.

1- birinci ayet, yani sizin dininiz size benim dinim bana ayeti barış zamanlarının ayetidir. bir ülkenin veya toplumun barış ve savaş durumunda uyguladığı kanunlarda her zaman değişiklik olmuştur. ve yine bu ayet mekki ayet olup fiili olarak kıtala/savaşa izin verilmeyen müslümanların barış durumunda oldukları bir dönemde nazil olmuştur.

2- ikinci ayet ise, medeni, yani medine'de müslümanlar siyasi bir güç/devlet/topluluk olduklarında inzal olmuş savaş ayetidir. arada çelişki falan yoktur. sadece cahillik ile sağa sola çamur atma vardır.

olağanüstü hal zamanındaki kanunlar ile olağanüstü halin kalktığı zamandaki kanunlar bir olmaz. ohal ilan edilmeli mi edilmemeli mi? bu devletin kendisinin ve kurumlarının halkının isteği doğrultusunda alacağı bir karar. ve fakat ohal var iken dün niye böyle idin de bugün böylesin demek abesle iştigal değil mi?
Acilen birisi ateistlere bu kitabın tam bir anayasa değil olaylar silsilesini anlattığını söylesin benim dinim bana senin dinin sana sen rahat dur ben müslümanım diye türlü piçlikleri yapma canıma kastetme yaparsan öldürürüm demek bu kafirleri gordugunuz yerde oldurun ayeti de ayni bu sekil oncesinde olayi anlatiyor kafirler sizin caniniza kast ederse öldürün.