bugün

korumak için korumak hep bunlar. gerçi evlatlığının karısını alan biri onu neyden koruyordu onu da anlamak güç. koruma anlayışı biraz farklı olabilir. ayrıca peygamberlerin libidosu fazladır bu yüzden zevke eğilim göstermeleri ve bunu kendi görüşleri etrafında meşrulaştırmaları normaldir.
beyler bakın bunun dini bir açıklaması yok. bunu din zannedip kendileri de böyle yaparak bir sünneti ihya ettiğini zannediyor. mantıklı düşünmek lazım. arap gelenekleri din değildir. sarık, sakal vs. Bunlar dini değil o zamanın kültürüdür. Ebu cehil, ebu lehep onlarda sarık sakal takıyorlardı. E peygamber böle yapmış falan fişman. Güzel karseşim peygamberimizin o toplumda çinli kıyafetiyle mi gezmesini bekliyordun. o zaman sen de yemeği parmaklarınla ye kaşık çatal kullanma! peygamberimiz öyle yapıyordu çünkü. deveye de binme peygamberimiz zamanındakiler deveye mi binmiş. Bu çok eşle evlilik arap toplımunun kültürüdür. Bunun dini payı yoktur.
Hep diyoruz (bkz: din sadece vahiydir)
(bkz: karikateistin zararları)

islam’da birden fazla eşli olanların vaktini onlara eşit olarak paylaşması farzdır. Hz. Peygamber (asm) ise böyle bir zorunluluktan muaf tutulmuştur.  Hem maddî hem manevî bir devlet reisi olarak ailesine karşı olduğu gibi topluma karşı da çok büyük görevleri vardı. Böyle yoğun bir çalışma temposu içerinde bulunan elçisine -imkân bulamadığı takdirde, ailesine ayırdığı vaktini eşit bir şekilde taksim etmek zorunda olmadığına dair tolerans tanımasının garipsenecek hangi tarafı vardır? Bu toleransı Hz. Peygamber (asm) kendi kendine tanımıyor, Allah ona tanıyor. Üstelik, tanınan bu ruhsata rağmen, Hz. Peygamber (asm) kendi tercihini yine de “vaktini eşleri arasında eşit ayırma” yönünde kullanmış ve bu tavrı eşlerini daha da sevindirmiştir. Nitekim Hz. Aişe (r.anha) şöyle demiştir: Hz. Peygamber (asm), eşleri arasında vakit taksimatını eşit bir şekilde uygular ve şöyle dua ederdi:

kaynak:sorularlaislamiyet.
Yaşar Nuri Öztürk 6 değil 18 yaşında olduğunu söylüyordu.si.
poligamiyi benimsemiş ileri görüşlü ve batı kültürüne adapte olmaya hazır yapıları vardır.
(bkz: poligami)
Bütün peygamberleri çok eşli sanan yazar beyanı.
Safsata olma ihtimali yüksektir, zira tarihte ismi geçen çoğu peygamberin yaşamış olduğuna dair net bilgiler yoktur.
verse 5 karıyı barda aynı anda bafileyecek adamlar, sırtları döşek görmemiş peygamberlere laf uzatmasın.
güncel Önemli Başlıklar