bugün

arada aşk varsa sorun olmayan eylem.
(bkz: kuzen tarafından aldatılmak)
kuzen dinen ensest değildir. ama artık pek tercih edilmemektedir. ayrıca çocuk yaparken bazı önlemler almak lazımdır. aksi halde sakat doğumlar sözkonusu olma ihtimali vardır.
+hafız kuzenimle seviştim ya çok pişmanım
-neyse yabancıya gitmemiş sıkma canını.

(bkz: godoş arkadaş)
(bkz: kuzen kuzi)
(bkz: dicle ayirdi bizi)
ensest olmaması doğru olduğu anlamına gelmeyen birliktelik.
ensest olmasa bile kuzen lan. bu kuzen denen dayı, amca, teyze kızı değil mi. sevişilir mi olum. tanım olarak kuzenle sevişmek ayıptır.
sakat bir bebege sahip olmaya muktedir olmak.
çocukken aynı yatakta sarılarak uyuduğun, birlikte oyunlar oynadığın; ilk gençlikte beraber sarhoş olup, aşklarını paylaştığın, aile-akraba dedikodusu yapıp gülüştüğün, yeri geldiğinde abilik-ablalık yaptığın insanla ilişkiye girmektir.

dinen caiz oluşu, ahlaki boyutunu gözardı etmeyi gerektirmez.
leyla ile mecnun bile amca çocukları, yapmayın gözünüzü sevem. kukunuzdan hiçbir şey uydurmayın, size uygun değilse "bana uygun değil" deyin, ama dinin izin verdiği bir şeyi de, ülkede yüzbinlerce * evli çifti de ensestlikle suçlamayın.
her şekilde caizdir.
normal olmasa bile bırakın sadece sevişmeyi evlenenleri bile var bunların. ülkemizde amca-teyze çocuğu çiftler maalesef küçümsenmeyecek kadar fazla.
"ana bir bacı iki gerisine allah ne verdiyse" zihniyetidir.
(bkz: bacım ihtiyacım)
KÜLTÜREL BiR OLAYDIR KIZ KARDEŞiNi TÖRE YÜZÜNDEN ÖLDÜREN iNSANLARIN KUZENLERiYLE DÜZÜŞMELERi GAYET NORMAL KARŞILANMALIDIR AYRICA BU KiŞiLER iÇiN KUZENLER ZATEN YABANCI KONUMDADIR. AYRICA OLAYDA AiLENiN MÜLKiYET iLiŞKiLERi DE ÖNEMLi ROL OYNAR.

edt: sanırım akraba evliliği ürünü kişiler eksi oylamakta, sizin için gerçekten üzgünüm.
önce kuzene aşık olmak gerekir ki zordur, eskide kalmış ilişkilerdir ama resmi ve dini nikahlı ilişkiler.
bugün kuzenine kayan, yarın teyzesine halasınada kayar. demekki bunu yapanın cükü uzun olsa kendisinide becericek. allahım nereye gelmişim haberim yok, resmen midem bulandı.
(bkz: sözlüge ara vermek)
"dinde caiz(miş).
kusura bakma bacım."

anne yarısına ne deniyordu? ya da baba yarısına?
nikah mı?! caiz mi?! bıraksana sen.

(bkz: git kendini çok sevdirmeden)
işin toplum normlarında ahlaki boyutlarından öte psikolojik irdelemelerle incelenmesi gerekir.
kuzeni ile karşı cins olmanın sınırları konularak yetiştirilmiş insanlar arasında üzerine "evlilik" kurumu yüklendiğinde, bazılarımızca normal karşılanmasa da pek çok bölgede gerçekleşen durum zaten bu. yabancıya gitmesin mantığıyla evlendiriliyorlar, ama ona göre de yetiştiriyorlar.
karşı cins olma gerçeği önüne sunulmadan, kardeşçe, libidonu asla yöneltmeyerek, hatta aklının ucundan bile geçirmeyerek yetiştirildiysen, bu durum elbette mide bulandırıcı hal alıyor.
herkes için akrabalara bakışın öğretildiği biçimle şekillenecek durum işin özü.
yadırgasak da yargılayamıyoruz.
"iğrençsin artı hayvansın"

tikky'ler derneği 2009.
hassas bir konudur. fakat ne kadar körü körüne tartışma yaptığımızın da örneğidir. olabilirliğiyle ilgili görüş yazanların hemen hepsi kuzenle evlenmek başlığında tartışır gibi yazmışlar, oysa olay sevişmek.. bunun savunulacak yanı yok. kuzenle evlenmiş olabilirsin bunun sebebi ailevi baskılar, aşiret yapısı olma ihtimali çok yüksektir ve zaten o insanla seviştiğinde büyük ihtimalle karın/kocan olmuştur ve o artık kimseyi ilgilendirmeyen bir boyut olan eşinle sevişmek olayıdır. bunun dışında gelişen sevişme olaylarının hepsi kimse kusura bakmasın ama ekstreme durumlar dışında cinsel sapkınlığa girer. *
(bkz: sex budies)
başka hatun bulamadığı için tanıdığı tek hatun olan hala kızı dayı kızı vs kuzene yarabbi şükür diyen abazanların ve kendine güveni olmadığı için ısrara boyun eğen salak kız kuzenlerin hayır demediği eylem.
alan razı veren razıdır ama sakat doğan çocukların hayatı kayar, ayrıca da topluma yüktür.
akraba evlilikleri hala günümüzde sıklıkla yaşanıyor.hele doguda "kız yabancıya gitmesin" anlayışı hakim.nadir de olsa kuzenine aşık olanlar da olabiliyor.her iki durumda da sevişme hasıl oluyor haliyle.
nihal ve behlül arasında gercekleşmesi muhtemel durumdur. zira nihal zaten kendi capında bunu gözleri ile yapmaktadır. **