bugün
- bebeği gibi seven incitmeyen değer veren erkek25
- insanlar melek mi şeytan mı9
- bir kadın nasıl tavlanır15
- uludağ sözlüğe nasıl düştünüz37
- kızların tipe bakmadığı gerçeği21
- sözlük kızlarının saç rengi9
- icardi190522
- düşün ki o bunu okuyor8
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi19
- çağ dışı teknolojilere özlem duymak8
- bir gavatın soyadını nick yapmak10
- mert hakan yandaş13
- nude istemeyen erkek9
- numan kurtuluş dem parti görüşmesi29
- dursun özbek gibi olsam utanırım8
- anın görüntüsü9
- iğrenç bir his tarif et33
- türkiye toplumunun ahlaksızlığa pratik zeka demesi8
- yakışıklı ama zengin erkek14
- çift maaş alan akpli bürokratların ücretlerine zam18
- en yaşlı özelliğiniz18
- hemşire kızlar nasıl oluyor24
- sözlük kızlarına yürüyen vizyonsuz9
- sözlük yazarlarının abileri11
- erkek çocuk için isim önerileri9
- kocaeli de fabrikada yaşanan cinsel grup seks19
- aşkta yaş farkı önemli midir10
- az önce arabamdan inen tatlış kız12
- atatürk'ün hiç seçime girmeden ülkeyi yönetmesi22
- içip içip entry girmek8
- kediye kediş köpeğe köpüş diyen kız13
- arkadaşlar falıma bi bakar mısınız8
- bik bik bu sözlüğün divasıdır19
- emar15
- 170 boyunda 70 kilo erkek9
- suriyeliler suriye'ye dönsün10
- fake hesabım için nick önerileri9
- emmanuel emenike16
- vücutçu aptal erkek vs gösterişsiz felsefi erkek15
- yazarların ruh hali9
- düz dünyacıların güneş tutulmasına bakışı12
- köpekleri aklamak için sırtlana iftira atmak10
- bik bik'i ağdacıya götürmek11
- aykolik'in boyu yaşı kilosu mesleği8
- bik bik'in yaşı boyu kilosu8
- ahirette sorulacak ilk soru8
ayşecik ve ömercik'in oynadığı film. filmde ayşecik inanılmaz kötümser fakat aşık olunca huyu güzelleşen bir kızı canlandırır. tanıdıklar arasındaki yardımlaşma hoşgörü sevgi kavramlarını güzel işlemiştir.
ne olursa olsun yaşamaya mecbursun diyen dadaist oluşum yandaşlarının hayat felsefesine paralel bir diğer söz.
(bkz: ölmeye değer öldürmeye değer)
(bkz: ölmeye değer öldürmeye değer)
zeynep değirmencioğlu, ömercik, münir özkul, suna pekuysal,mualla sürer* gibi pek sevilen oyuncuları bir araya getiren polyanna uyarlaması, 1971 yapımı bir müzikal. yönetmenliğini temel gürsu'nun, müziklerini de selmi andak'ın yaptığı türk sinemasının kült filmi.
çılgın dansların sergilendiği bu filmin bir de çılgın şarkısı vardır. şöyledir:
hayyat sevince güzel, sevince tatlı günler.
bir kuşu, kelebeği, bir taşı sevin yeter!
sevince kalbimizde ümitler çiçeklenir.
kötülükler kaybolur karanlığa gizlenir.
çok sevmeli herkesi sevgi ömrün neşesi,
dünyada en güzel şey kalpte insan sevgisi.
seveliim, seveliim, seveliim!!
ayrıca (bkz: sus farkındayım)
çılgın dansların sergilendiği bu filmin bir de çılgın şarkısı vardır. şöyledir:
hayyat sevince güzel, sevince tatlı günler.
bir kuşu, kelebeği, bir taşı sevin yeter!
sevince kalbimizde ümitler çiçeklenir.
kötülükler kaybolur karanlığa gizlenir.
çok sevmeli herkesi sevgi ömrün neşesi,
dünyada en güzel şey kalpte insan sevgisi.
seveliim, seveliim, seveliim!!
ayrıca (bkz: sus farkındayım)
bütün mahalenin yılmadan usanmadan, sırf ayşecik'e destek olsun diye şarkı söyleyip organize dans ettiği filmdir.
1971 yılında avvalık ta cekilmiş türk filmi.
bazı zamanlar "evet de..." kaygısıyla devam ettirir.
reklam sloganı. hayat güzel diye devam eder. yani, hayatı seviyoruz demek istiyor.
bütün mahallenin toplanıp bir arada harıla gürele dans edip göbek atmasından ibaret bir film. hikaye tanıdık ama işleniş bir hayli farklı gerçekten.
şahsen bu konseptte bizim mahalleyi düşünemiyorum.
orjinal bir de dans vardır bu filmde.
şahsen bu konseptte bizim mahalleyi düşünemiyorum.
orjinal bir de dans vardır bu filmde.
http://www.youtube.com/watch?v=khpolb_ZFew&mode=related&search=
hayatın zillesini yememiş bir zati muhteremin ettiği talihsiz bir tümce.
omer sevincgul kitabi, karpe diem kitap tan.
Çok ilginç bir film. senaryo, oyuncular güzel ama, oyuncuların garip danslar yapmaları filmi aşırı komik kılıyor. yine de güzel bir filmdir.
günümüz modern danslarına kaynaklık etmiş harika sahnelere sahip film..
(bkz: ağlamak istiyorum sayın seyirciler) *
(bkz: ağlamak istiyorum sayın seyirciler) *
köyden teyzesinin yanına gelmiş olan hanım kızımız ayşenin kasabaya gelmesiyle kasabadakilerin hayatı birden değişir. kaknem ihtiyar çocuklara kötü davranmaktan vazgeçer,kötürüm yaşlı teyzemiz birden iyileşir huysuzluğundan eser kalmaz, ayşenin sert teyzesinin kalbi yumuşar, mahallenin zengin kadınları sadece kendilerini düşünmekten vazgeçerler. ayşe hanım kızımız da arkadaşlarının eğlentisinde " çal bi keklik gardaşlıı "deyip keklik oynayaraktan alay edildiği akşamdan sonra mağazaya girer ve cıktığında kılık kıyafetiyle beraber diksiyonu da birdenbire değişiverir. suna pekuysal'ın "ayy ayşe çok güzel olmuşsun" sözüne karşılık ayşe "sus farkındayım" der ve mini eteğiyle salına salına kasaba meydanından geçer.
ayrıca üşenmeden koca kasabanın senkronize bi şekilde "hayyyaat sevince güzeel" şarkısını söylemek suretiyle sokaklarda umarsızca dans etmesi de akıllara zarardır.üstelik bi dönem de yeşilçam tv de sabah akşam izleme fırsatınız vardı napalım kaçırdınız. **
ayrıca üşenmeden koca kasabanın senkronize bi şekilde "hayyyaat sevince güzeel" şarkısını söylemek suretiyle sokaklarda umarsızca dans etmesi de akıllara zarardır.üstelik bi dönem de yeşilçam tv de sabah akşam izleme fırsatınız vardı napalım kaçırdınız. **
onbinbeşyüzkere yayınlanmış pollayanadan uyarlanmış komikötesi türk filmi... "erkekler aglamaz diye manasiz bir soz olmasa ben de aglayacagim ayse" diyordu biryerlerde ayşenin aşık olduğu zengin ama züppe olmayan yakışıklı genç. filmin en çok eglendiğim yerlerinden biri de ayşeyi partiye çagırıp dalga geçerrlerken, kötü kızımız soruyordu, 'köyde yavuklun varmıydı' diye , ayşecik de tüm saflğıyla 'varıdı helbet, boncuk gözlüm varıdı, karabaşım varıdı' şeklinde bi cevap veriyordu. diğerleride kahkahalarla gülüyordu tabi bu sırada .
filmin sonunda herkesin elele verip "hayat sevince güzel" diyerekten bögürerek sosyetelere insanlik dersi vermeye kalkmasi komik ötesidir.*
bir kere ağza takılınca gün boyu devam eden, insanı madara eden şarkıdır.
ayşecik'in başrollerinde oynadığı türk pollyanna'sı. günlük işlerine devam ederken her şeyi kesip şakkıdı şakkıdı oynadığı sahne sinemaseverlerin gözbebeğidir. köylü kızının 2 gün içerisinde okuma-yazma bilen, modadan anlayan, dikiş dikip manken gibi yürüyebilen ve hatta piyano çalan hanımefendiye dönüşmesi inanılmazdır.
filmin şarkısı yani "hayat sevince güzel" ağzınıza takılırsa kendinizi taksim'in göbeğinde "seveliim" diye bağırırken bulabilir, hatta o taksim kalabalığının bir anda dans etmeye başlamasını bekleyebilirsiniz.
filmin şarkısı yani "hayat sevince güzel" ağzınıza takılırsa kendinizi taksim'in göbeğinde "seveliim" diye bağırırken bulabilir, hatta o taksim kalabalığının bir anda dans etmeye başlamasını bekleyebilirsiniz.
ve de içince diye katılmak istediğim önerme.
Ayşeciğin oynadığı türk filmi.
türk gençliğine şimdilerde ütopik olduğu konusunda kati düşüncem olan saçma salak hümanist bir dünya vaadetmiş,referansları değişse de benzer bir hayat hayaliyle aynı dönem gençliğinin bugünlerde bağdaş kurup yükselmeye çalışmasını miras bırakmış şirin şarkının geri zekalı filmi.
(bkz: karma)
(bkz: karma)
sözleri mehmet erbulan'a bestesi zekai tunca'ya ait türk sanat müziği eseri.
sözleri de şöyle;
bahar çiçek çiçek gelince güzel
hayat sevilince sevince güzel
arılar bal petek verince güzel
hayat sevilince sevince güzel
dostluğun temeli ilk harcı sevgi
her derdin çaresi ilacı sevgi
gönüller sultanı baş tacı sevgi
hayat sevilince sevince güzel
sevgi ile gündüz olur geceler
sevgi ile şiir olur heceler
mutluluğun yolu sevgiden geçer
hayat sevilince sevince güzel
sözleri de şöyle;
bahar çiçek çiçek gelince güzel
hayat sevilince sevince güzel
arılar bal petek verince güzel
hayat sevilince sevince güzel
dostluğun temeli ilk harcı sevgi
her derdin çaresi ilacı sevgi
gönüller sultanı baş tacı sevgi
hayat sevilince sevince güzel
sevgi ile gündüz olur geceler
sevgi ile şiir olur heceler
mutluluğun yolu sevgiden geçer
hayat sevilince sevince güzel
(bkz: nahhh)
güncel Önemli Başlıklar