bugün

terbiyesizdir,riyakardır. efendim çile bülbülüm çile şarkısı özellikle çilingir sofrası repertuarının ilk on şarkısındadır. şarkının en coşkulu kısmı ise nakarat bölümünde topluca ve yüksek sesle icra edilen allah kısmıdır. buraya kadar normal olmayan bir şey yoktur. fakat sofrada bulunan ve şarkıya eşlik eden bir ateistin bu nakarata yüksek bir sesle iştirak etmesi kafalarda soru işaretine yol açar. insan tanımadığı, yok saydığı bir varlığın ismini coşkulu bir şekilde nasıl telafuz eder di mi efendim. buradan tüm ateist camiasına sesleniyor ve bu tür şarkılarda dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum.
- haydi hep beraber söylüyoruz çileeeeeeeeeeeeeeee aa aaa aaa aaaaaa aaaa çille bülbülüm...şimdi sizde
+ hayır yapamayacam. söyleyemem.
- duyamıyoruz haydi.
+ hayır hayır.
- zorlayın ha gayret.
+ al...
- evet oluyor.
+ al....lah. allah!!
- işte bu kadar. artık dine geldiniz. buyrun okuyun kitabı.
+ allah razı olsun. allahın selamı üzerine olsun.
- bak isteyince oluyomuş demek ki.
olay çilingir sofrasında gerçekleşiyorsa eğer ortamın gazıyla söylemiştir, kime nedir; ancak çilingir sofrasındaki müslümandan daha az kendiyle çelişmiştir.
- çileeeeeeeeeaaaaeeeiiiiiiiiiiiii aaa aa aa aaa aaa aa çile bülbülüm
- şimdi bu konularda bildiğiniz gibi benim belirli bir inancım yok yani şimdi sizi de kırmak istemem ama beni bugünlük affedin, belki yanlış yer yanlış zamandayız, belki başka şartlar altında görüşseydik çok farklı şeyler söyleyebilirdim burda, hatta sizin gibi bağırabilirdim de ama affınıza sığınarak ben bu ortamı terketmek istiyorum. (giderken) iştee bir sabahhh uyanndığımdaaaa çav bella çavv bellaaa çav bellaaa çav çav çav elleri bağlanmışş bulduğum..
(bkz: allah diyen aslan)
(bkz: imagine şarkısına eşlik eden müslüman)