bugün

entry'ler (1226)

ankaradaki dolmuş ve otobüs şoförleri

ineceğiniz yeri en az iki kere söylemeniz gereken kişilerdir. Bir kere beni yanliş yerde indirdi biri sürekli söylüyorum artık. Zaten bazıları burası mi diye soruyor hep amk neresi olabilirse artık.

yazarların olası ölüm nedenleri

kalp veya şekerden ölebilirim.

kadınlardan nefret ediyorum

nefret ediyorum diyemem ama sevmiyorum dediğimdir. kimse kimseyi sevmek zorunda da değildir. ha nefret de edebilir ama zarar veremez.

eşi kaçan genç canına kıydı

enayi bir eziktir. siktirsin gitsin git eskort sik.

türk kızları

şeftalü gibün....

peynirin kilosunun 70 tl olması

yüz liraya dandik kaşar satıyorlar. yağ ve peynir alsan para bitiyor artık. 4200 liraya sevinenler bozdurur bozdurur harcar artık * . oha denilecek fiyatlardır.

yazın kırk derece sıcakta çemenli pastırma yemek

zevklidir. çalışırken yapmıştım bir hafta pastırma koktum.

dardanel tonun 55 tl olması

marketlerde çocuğuyla kör ebe oynayacak babaların sayısını arttıracak fiyatlardır.

(bkz: dev gibi ellerle bir çocuğu kör etmek)

kadın yalanları

(bkz: tenim kabul etmedi)

hayat eve sığar uygulaması

evde kal orospu çocuğu fakir diyen uygulamadır.

kimseyi merak etmemek

Benim bu kişi dediğimdir. 8 ay aynı iş yerinde çalıştıklarım hakkında bile internetten tek bir arama yapmadım zaten hiçbir yerde de hesabım yok. Yeni girdiğim yerde de kimseyi tanımıyorum isteyen olursa telden konuşur mesajlaşırız. Yaşınız ilerledikçe kimseyi sikinize takmıyorsunuz. Zaten herkes egolu siktir edin.

5 bin doların 65 bin lira olması

Üşenmedim araştırdım abd'den almanya'ya 350 euro uçak bileti. 1 abd doları 1 euroya eşit üstelik; https://www.lufthansa.com/xx/tr/ucuslar/ulke/abd

Biliyordum ama tam küsürat için araştırdım. Çomar ve trollere aptala anlatır gibi. Zamanında avrupa'da yasamiş biriyim, bir akrabamızda hollanda'da sorarsa diye hani * .

tayyip erdoğan ikinci bir peygamberdir

veda hutbesini sarayından okuyacaktır. son peygamberdir.

5 bin doların 65 bin lira olması

bu salak ne diyor ya dedirtendir. avrupa'ya gitmen için abd'de 5 bin almana gerek yok sayın geri zekalı. o vatandaşlıkla her yere gidilir. gayet iyi paradır.

kirada oturmayan çift asgari ücretle rahat geçinir

yine geçinemez dediğimdir. amk ziyanı deyip ottan boktan sebeple her gün birbirlerine dalarlar.

telefon açıp konuşmayan tip

bir ara başıma gelendir. arayan tabii telefon sapığı. erkek halile bu duruma düşüyorum düşünün ülkedeki kadınlara günde kaç kişinin yazdığını aradığını.

illüminati de çaycı olmak

ayda 20 k sigorta yol yemek daha ne dediğimdir. arada genç kızların kurban edildiği ayinleri izliyorsunuz ama yapacak bir şey yok her işin bir zorluğu var.

biontech aşısının rengi neden gri

sizi reptilian yapmak için dediğimdir. 2023 yılında herkes sürüngen olacak.

murat göğebakan

yürekten söyleyen abimizdir. mekanı cennet olsun.

camiye ne kadar elektrik geliyor

allahın evine fatura mı getireceksin dediğimdir.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.