bugün

tatlı su aydınlarının kapalı bir bayanı insan olarak görmemesidir. eğer tanga giyiyorsa o kendisi ve kocasıyla alakalı bir olaydır. dışarıda orda burda düşük bel pantolonla show yapmadıkça kime nedir ki? ama kapali insanlara saldırmayı görev bilen insanlara göre bu doğru değildir. onlara göre madem kapalılar şalvar giysinlerdir. ne hazin bir düşünce bunlar için.
ne yapsın kadın don giymesin mi, giysin ise, şekli, şemali kimseyi ilgilendirmez.
kapalı insanın tangasını nasıl gördüğünü sormak gerekir eleştiren insana.
önce başa sonra kıça bakanların yaptığı iş.. insanların kasesini incelemek eleştirilmeli, belki de yapılmıştır..
elestirilmemesi gereken insandir. eger tangasi gorunmuyorsa tabi.
(bkz: ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz) *
(bkz: fantaziden de anlayan kapalı)
simdi insan kapaliysa tangasini göremezsin bu bir.

babanin yaninda basini kapatiyor musun gibi insanüstü sorularin soruldugu su ülkede kapali bir insani pacali don giyiyor sanmak ayri boyutta yasayan insanlarin icimizde gezindigini bize ayan beyan gösteriyor, bu da iki.

-keriman..
-buyur neriman?
-senin yeni aldigin pazen donun var ya?
-hi?
-kestim ben onu, tanga yaptim allah'in izniyle..
-"§$%§$&!!!! *
(bkz: herkes kendi hayatini yasar)
insanlar her konuda eleştiri yapma hakkına sahip değillerdir. aklınızca bir tezatlık görseniz dahi, kişisel tercihlere saygılı olmak ve terbiyenizi takınıp iğrençleşmemek durumundasınızdır. eğer eleştireceğiniz şeyin sizinle bir alakası yoksa ne haddinize burnunuzu sokmak? haddime diyorsanız sizden çok iyi cacık olur.
Küçük yaşlarda başları örtülüp çarşafa sarılan kızların kendilerine dikte edilen şeriaatın doktriner örf ve adetleri sebebiyle bastırıldığını düşündüğüm bireysel cinsel kimliğin farkındalığının tanga , jartiyer ve belki diğer fantazi ürünleri kullanarak gizli de olsa birey tarafından tekrar hissedilmesi arzusu böyle bir davranışa sebep olabilirken bunu sırf moda diye giyen hatunların varlığı da az önceki tespitimin içine pek güzel pislemektedir.Öyleyse
(bkz: Aynası iştir kişinin tangasına bakılmaz)
(bkz: çıkarın beni burdan)
zinhar cok yanliş bir secimdir. tanga, bikini, jartiyer tarzı batı taklitcisi ve toplumun değer yargılarına aykırı bu tür fantastik ve erotik oluşumlar içinde olmak cok günahtır.
eleştirilmeli gerekirse tokatlanmalıdır.
tanga giyen kapalı insanın tanga giydiğinin nasıl anlaşıldığına bağlı olarak değişebilecek durum.
eğer kadın obezse normaldir.g.tüne göre don bulabilmesi anormaldir.yatak çarşafından ancak ona tanga çıkabilir.
ağır sapık kadın veya erkeklerin *artık karalayacak birşey bulamayıp giyime takmaları durumudur. (bkz: tövbe tövbe)
milletin giydiği donu kendine dert edebilecek kadar kıt bünyenin tepkimesidir.
(bkz: fanteziye bak fanteziye)
tanga giyip giymediğini biliyor olmamız bir şekilde bunu tehşircilik haline getirdiğinin kanıtıdır.bu nedenle eleştirmek mantıklı.

"sokakta öylece yürüyen birirnin içine ne giydiğini bilemeyiz"
(bkz: ihlas motor)
yapılan en saçma eleştiridir. kapalı olmak, tanga giymeye engelmidir ki? en doğal hakkıdır. *
(bkz: dışı seni içi beni yakar)
ancak ve ancak o tanga'nın hakkını vermediğinde eleştirilecek bir durum olmakla beraber. ben şahsen kendim çok seviyorum yani.
aslında içinde daha açık ve dekolte giyme isteği taşıyan fakat zorlama nedeniyle,aile baskısı çevre faktörleri vs. nedeniyle zorla çarşafa bürünen kadının yapacağı harekettir.
(bkz: bütün kuşları siktik bi leylek kaldı)