bugün
- 26 nisan 2024 adana demirspor galatasaray maçı24
- anın görüntüsü16
- aristoteles'in orta yolu8
- bir sözlük kızı ile yakınlaşmak16
- manyak olmaya karar verdim silik olsun kampanyası14
- ak partiliyi çok fena döven chp belediye başkanı19
- akrep burcu9
- 22 şubat 2024 sparta prag galatasaray maçı14
- birini donuzlayarak ceza vermek9
- patiswiss16
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı10
- arkadaşlar biri var18
- karınıza range rover alır mısınız25
- bik bik moderatör olsun14
- kent lokantası niye bedava değil demek22
- boşuna yaşıyorum hissi18
- avrupanın yarrağı yemesi yakındır19
- evlilik17
- akp seçmeni13
- ali erbaş19
- escort fiyatlarının güncellenmesi12
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi11
- modern kadinin ucuz ve kolay ulasilabilir olmasi17
- icardi1905 silik olsun kampanyası27
- türkiyede çok abartılan arabalar9
- nervio'ya aşık olmak10
- balayını italyada yapmak isteyen nişanlı14
- futbolcu ismiyle nick almak14
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu37
- demet akalın'ın zeka seviyesi12
- gina carano9
- icardi19059
- türkiye işçi partisi10
- çin halk cumhuriyeti8
- ellerim bos gonlum hos9
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi16
- 31 mart 2024 cumhuriyet halk partisinin zaferi8
- sözlük kızlarının don renkleri14
- aynı dizileri tekrar tekrar izlemek8
- karımın çok mutlu olacağı gerçeği13
- kadınların boşanmış erkeğe bakışı9
- merfulu8
- sözlük kızlarının ayakkabıları18
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler15
- eloande'ye koca buluyoruz kampanyası8
- murat kurum kurudu gitti8
- haçta iken sevgili ile sevişmek günah mıdır11
- yunanistan bizden çalsa rahatsız olmayacağınız şey11
- online olup entry girmeyen yazarlar9
- bebek kokusu8
Grini 50 tonu. Gerci sonunu anlamadim 7 firca darbesi sonunda kari neden aglamaya basladi? Film genel olarak guzeldi jamie reis bastikca ben zevke geliyodum.
Tolga karaçelik’in bütün filmleri. Adam üstüne koyarak devam ediyor. Gişe memuru, sarmaşık, kelebekler, sırasıyla izlenebilir.
Çok bilinmeyen iyi filmler:
(bkz: the invisible guest)
(bkz: focus)
(bkz: game night)
(bkz: happy death day)
(bkz: searching)
(bkz: a cure for wellness)
(bkz: tag)
(bkz: outlaw king)
(bkz: bombshell)
(bkz: the brothers grimsby)
(bkz: death wish)
(bkz: the invisible guest)
(bkz: focus)
(bkz: game night)
(bkz: happy death day)
(bkz: searching)
(bkz: a cure for wellness)
(bkz: tag)
(bkz: outlaw king)
(bkz: bombshell)
(bkz: the brothers grimsby)
(bkz: death wish)
(bkz: hannibal)
(bkz: yeşil yol)
(bkz: big fish)
matrix serileri.
(bkz: jumanji)
(bkz: inception)
(bkz: cengiz han)
(bkz: sis)
(bkz: the game)
(bkz: tenet)
(bkz: delicatessen)
(bkz: Das Boot)
(bkz: titanic)
(bkz: sineklerin tanrısı)
jurrassic park yalnızca 1.
(bkz: ask the dust)
(bkz: top secret)
(bkz: stutz)
(bkz: one flew over the cuckoo s nest)
bu gece için aklıma gelenler.
(bkz: yeşil yol)
(bkz: big fish)
matrix serileri.
(bkz: jumanji)
(bkz: inception)
(bkz: cengiz han)
(bkz: sis)
(bkz: the game)
(bkz: tenet)
(bkz: delicatessen)
(bkz: Das Boot)
(bkz: titanic)
(bkz: sineklerin tanrısı)
jurrassic park yalnızca 1.
(bkz: ask the dust)
(bkz: top secret)
(bkz: stutz)
(bkz: one flew over the cuckoo s nest)
bu gece için aklıma gelenler.
Türk Sineması için konuşacak olursak; Şener Şen'in de dediği gibi "Umut" filmi çok farklı bir yerde duruyor. "Sevmek Zamanı" sinematografi olarak rakipsiz ve üstüne film yok. Konu anlatımı olarak Lütfi Akad'ın "Gelin-Düğün-Diyet" üçlemesi iyi filmler. "Kader Böyle istedi" ve "Bir Demet Menekşe" anlatım naifliği, "Bataklık Bülbülü" basit senaryosuna rağmen samimiyetiyle ön planda olan filmler. "Kambur" filminin duygusal yapısı hiçbir filmde yok. Son dönem işlerinde "Nuri Bilge Ceylan" filmleri ve "Takva" üst seviye filmler. Sadri Alışık filmleri, çok sevmeme rağmen kendisinin yeteneğinin çok altında kalmış. Onun da "Serseri" filmi rakipsizdir.
Yabancı filmlerde iran yapımları çok güzel. "Reng-i Huda" ve "Serçelerin Şarkısı" çok iyi. Japon Sineması'nda Akira Kurosawa filmlerinin alayı çok iyi; fakat "Raşomon, Yojimbo ve Gizli Kale" filmlerini daha çok sevdim. Rus Sineması için Tarkovsky filmlerinin izlenmesi ne kadar zor olduğu herkesin malumu; ancak herif bu işin nirvanası ve filmleri kıyas kabul etmez. "ivan'ın Çocukluğu, Stalker" özellikle favorim. Kısa olmasına rağmen "Silindir ve Keman" dahi çoğu Amerikan filmini şamar manyağı yapar. Kısa film demişken; Fransa yapımı "Kırmızı Balon" filmini şiddetle tavsiye ederim. Yine Fransız Sineması'ndan "Güzel ve Hayvan" filminin sanatsal dokusu müthiş.
Anime filmlere de değinecek olursak; "Akira" mihenk taşı bir yapım. Miyazaki ve Takahata filmleri çok güzel. Takahata'nın "Ateş Böceklerinin Mezarı" ve Miyazaki'nin "Gökteki Kale, Yürüyen Şato" enfes yapımlar. Son dönemde Makato Shinkai'nin filmleri de hiç düşünmeden izlenebilecek kalitede.
Güney Kore sinemasında izlediğim en iyi film "Parazit" filminin yönetmeninin "Cinayet Günlüğü" filmi idi. Rakipsiz ve çok farklı bi' anlatımı var.
Yabancı filmlerde iran yapımları çok güzel. "Reng-i Huda" ve "Serçelerin Şarkısı" çok iyi. Japon Sineması'nda Akira Kurosawa filmlerinin alayı çok iyi; fakat "Raşomon, Yojimbo ve Gizli Kale" filmlerini daha çok sevdim. Rus Sineması için Tarkovsky filmlerinin izlenmesi ne kadar zor olduğu herkesin malumu; ancak herif bu işin nirvanası ve filmleri kıyas kabul etmez. "ivan'ın Çocukluğu, Stalker" özellikle favorim. Kısa olmasına rağmen "Silindir ve Keman" dahi çoğu Amerikan filmini şamar manyağı yapar. Kısa film demişken; Fransa yapımı "Kırmızı Balon" filmini şiddetle tavsiye ederim. Yine Fransız Sineması'ndan "Güzel ve Hayvan" filminin sanatsal dokusu müthiş.
Anime filmlere de değinecek olursak; "Akira" mihenk taşı bir yapım. Miyazaki ve Takahata filmleri çok güzel. Takahata'nın "Ateş Böceklerinin Mezarı" ve Miyazaki'nin "Gökteki Kale, Yürüyen Şato" enfes yapımlar. Son dönemde Makato Shinkai'nin filmleri de hiç düşünmeden izlenebilecek kalitede.
Güney Kore sinemasında izlediğim en iyi film "Parazit" filminin yönetmeninin "Cinayet Günlüğü" filmi idi. Rakipsiz ve çok farklı bi' anlatımı var.
1) The Godfather
2) Shawshank Redemption
3) interstellar
4) The Good The Bad and The Ugly
5) Schindler's list
6) Lord Of the Rings (tüm serisi)
7) Matrix ( tüm serisi)
8) Parasite
9) The Green Mile
10) Titanic
Liste daha uzar, gider ama şimdilik top 10 bunlar.
2) Shawshank Redemption
3) interstellar
4) The Good The Bad and The Ugly
5) Schindler's list
6) Lord Of the Rings (tüm serisi)
7) Matrix ( tüm serisi)
8) Parasite
9) The Green Mile
10) Titanic
Liste daha uzar, gider ama şimdilik top 10 bunlar.
güncel Önemli Başlıklar