bugün

seyahat ömrünün %84.6'lık kısmını belediye otobüslerinde geçirmiş biri olarak ele aldığım altından kalkılması zor, altından daha değerli eserimdir. siz değerli erkek bünyelere armağanımdır.

belediye otobüslerinde seyahat etmek, bir yerden öte bir yere gitmek, icabında can sıkıntısından kella ring dolaşan otobüslerde kız tavlamak görüldüğü kadar kolay olmayan ve fakat bir takım incelikler bilgeliği sayesinde hakkından gelmesi o kadar zor olmayan sevimli aktivitedir.

otobüse binerken dikkat edilmesi gerekenler;

kız tavlama operasyonu daha otobüse binmeden başlar, hangimiz, durakta beklerken hemen yanıbaşımızda duran ve tav olduğumuz hatun insanıyla aynı otobüse binmek istemedi ki ? hep içimizden geçen "ulan keşke aynı otobüse binsek" kaygısı çok zaman hatunun, nereye gittiğini dahi bilmediğimiz bir otobüsün gelmesi neticesinde yanımızdan ayrılmasıyla son bulmuştur. bu durumu değerlendirmek bile başlı başına yetenek işidir.

gideceğimiz yörenin otobüsü geldiğinde otobüse doğru emin adımlarla yol alınmalı, otobüse binerken nezaket kuralları dahilinde davranışlar sergilemeliyiz ki, otobüsde bulunan ve az sonra göz göze geleceğimiz hatun kişileriden puan kapmalıyız. öyle harala gürel sığır gibi kapı girişi pandik kalabalığı yapılmamalıdır. yine aynı otobüse bizimle birlikte hareket eden ve göze hoş gelen bir bayana yol verilmeli ki, ilk adımda saygı hanemize puan ya da puanlar yazdırmalıyız.

otobüse bindikten sonra ki ilk dakikalar ve hedef belirleme ;

en önemli dakikalardır ve göz ucuyla etrafta bulunan hatunlar inceden kesilmeli, o zaman diliminde hangi hatuna yavşanılacağına karar verilmelidir. son anda sağ yanımızda bulunan koltukta oturan hatunu fark etmemiz çok zaman telafisi olmayan kayıplara neden olur. dikkat, en önemli hazinedir bir otobüs içi kız tavlama sanatında.

hedef belirlendikten sonra hatun insanına en fazla iki koltuk mesafesinde yaklaşmak en uygun olanıdır. ne dibine girip rahatsız etmeli ne de çok uzak kalıp elektrik kesilmelerine neden olunmalıdır. uzak kalıp yavaş yavaş yengeç adımlarıyla yaklaşmak ve arada, varsa diğer yolcuların uzaklaşmasını beklemek en makul olanıdır.

en kolay hedef ayakta seyahat eden kişilerdir. otobüsün dur-kalk harektlerinden kaynaklanan yakınlaşmalar, yolcu sirkülasyonundan kaynaklanan yer değiştirmeler yakınlaşmayı tetikler. bahsi geçen yakınlaşma fortçuluk değildir.

belirlenen hedef için yazılma yöntemleri;

yukarıda anlatmış olduğum önemli ayrıntılar harfiyen yerine getirildiyse devamı çorap söküğü gibi gelecektir. bu kısımda hatun kişisi dikkatle süzülmeli, ağzından çıkan ya da mıraldandığı her harf dikkate alınmalı ona göre, onun gibi tepkiler verilmelidir. bir örnekle pekiştirmek gerekirse ;

hızlı giden bir belediye otobüsünde olduğumuz kabul edersek,

hatun mırıldanarak: ne kadar hızlı gidiyor böyle.

yan seslerin kesilmesini bekledikten sonra,

- sanki ralli yapıyor, sanki patates çuvalı taşıyor, ayıp yahu !

şeklinde diyalog oluşturma ön çalışmaları, hatunun bir karşılık vermesi neticesinde devam ettirilmelidir. şöyle ki;

hatun: ne kadar hzılı gidiyor böyle.

erkek: sanki ralli yapıyor, sanki patates çuvalı taşıyor, ayıp yahu !

hatun: daha yavaş gitse, biz de rahat etsek.

erkek: biz istemez miyiz taksiyle gitmeyi ( acındırma yöntemi )

hatun: hiç ya paramız var da taksiye mi binmiyoruz ?

erkek: haklısınız hanımefendi, yoldan geçeni sürücü yapıyorlar biz de çile çekiyoruz.

hatun: şu düğmeye basar mısınız ?

erkek: iniyor musunuz ?

hatun: evet, bu durakta inmeliyim.

erkek: demek aynı mahallede oturuyoruz.

hatun: demek komşuyuz...

şeklinde devam eden sohbet neticesinde gerekirse inmemiz gereken yer dışında da inerek bağlantıyı koymalıyız ki amacımızdan sapmamalıyız.

değişkenlik gösterebilecek her türlü sohbet için hazırlıklı olmak, verecek bir cevabımızın olması bizi hatun kısmına bir adım daha yaklaştırır.

yeter ki ortada sohbeti tetikleyecek bir unsur olsun gerisi gelir.

ama her şeyden önce bu konuda çekinceli olunmamalı, aktif ve atak davranışlar sergilenmeli ki başarı elde edilsin.

unutmayınız erkek insanları, hatun denen varlık da etten kemikten bir canlıdır ve siz yerinde bir davranış sergilerseniz kayıtsız kalması tamamen onun öküzlüğündendir. yoksa normal şartlar altında her hatun yine her erkek nesne gibi iletişim halinde olmayı, birileriyle tanışmayı, görüşmeyi ve sohbet etmeyi sever. yeter ki iletişim için doğru frekans belirleyin.

siz şimdi bu teknikleri bir deneyin, olmazsa ben size yeni teknikleri de sunacağım, hadi kalın sağlıkla.

yoğun istek üzerine gelen edit;

yine makul bir hatun belirlenmiş, yukarıda anlatılan ön ayarlar ve setup süreci tamamlanmış ve uygun bir yere park edildikten sonra otobüsün kalabalık olmasından şikayet edercesine sağa sola yalpalayan kızın ilgisini çekmek için diyalog öncesi adımlar atılmaya başlanmıştır;

- kaptan, yeni yolcuları üst kata al, bu ne arkadaş kucak kucağa gidiyoruz.

hatunda tık yok ama ince bir gülümseme mevcut yüz nahiyesinde.

- değil mi hanımefendiciğim, bu nedir allasen...

+ valla haklısınız, şindi basıcam çığlığı.

- aman yapmayın, sizin durağa ne kadar var ?

+ son durak.

- son durağa kadar çekeceğiz bu çileyi desenize ?

+ siz de mi son durakta ineceksiniz ?

- evet ve maalesef...

diye devam eden sohbetin ardından son durakta inilir, yolda işi yoluna koymak tamamen size kalmıştır.

kolay gelsin aybalalarım.
(bkz: şehirler arası otobüste kız tavlamak)

Daha basit ve etkilidir, yazardan bunu da bekliyoruz *
(bkz: aydınlat bizi üstad)
-demek aynı mahallede oturuyoruz
-demek komşuyuz
-evet, o zaman niçin eve gidip sevişmiyoruz.
-e hadi o zaman balım.
belediye otobüsleri insan ilişkileri açısından birçok olaya gebedir. her şey yolunda giderken birdenbire yanlış anlaşılabilirsiniz, fordçulukla suçlanabilirsiniz, "arkadaş canlısı hoş erkek" kategorisindeyken "her gördüğü kıza yavşayan abazan erkek" kategorisine girebilirsiniz.

dikkatli olmak gerekir.
otobüste ses çatallaşması durumuna yakalanmamak.
otobüste kimsenin açamadığı camı açarak da artı karizma yapılabilir ve puan kapılabilir. fakat açamama durumu da mevcuttur ki bu riski de göze almak büyük cesaret ister.
(bkz: başlık açan playboy yazar) * * * * *
--spoiler--
erkek: iniyor musunuz ?

hatun: evet, bu durakta inmeliyim.

erkek: demek aynı mahallede oturuyoruz.

hatun: demek komşuyuz...
--spoiler--
hayatımda kendini bu kadar ucuza bırakan kız tanımadım.
o nası kız lan öyle. hangi durak hacı?
otobüs kartını iki kez üstüste basmaktır. hatta 2. basışınızda tavlamak istediğiniz kıza göz kırpın. ne kadar bonkör olduğunuzu gösterin ona.
pantolonun kemeri tutan kopçasını, yanınızda oturan veya dikilen kızın çantasının klipsine geçirin.
(gerçi benim yaşadığım olay tamamen tesadüftü. ama yemin ederim işe yarıyor) *
kız yanınızda oturuyorsa pencereden dışarı bakın. dalmış gibi yapın. bir şekilde gözlerinizi yaşartın ve bir damla aksın gözlerinizden ve kızın bunu görmesini sağlayın. kız görür görmez silin göz yaşınızı. sonra kızla aynı durakta inin. o andan itibaren kızın duygusallığına bağlı bu iş. kız konuşmaya başlarsa devamını getirirsiniz. arkasına bakmadan giderse, arkasından "a be vicdansız" diye bağırmayı unutmayın.
otobüste giderken yanınızdaki kıza; "heyt be kredi kartımın limitini 3binden 4 bine çekmişler" deyin. kız sizle ilgilenmeye başlayacaktır.
kızlar otobüsün içindekilere değil, dışarıdaki arabalı sürücülere bakacağından, olmayan püf noktalardır.
fortçuluğu meşrulaştırmanın, ona yeni bir skin kazandırmanın en iyi yollarından biri olduğuna kanaat getirdiğim başlık...
(bkz: tutmaz lan bu)
ona akbil basın bu onun da hoşuna gidecektir.
(bkz: kendini new york ta sanıyor bazı ibneler)
adam bu kalabalıkta otobüse binebiliyor, hadi bindi ayakta durabiliyor gideceği yere kadar hiç ızdırap çekmeden üstüne utanmadan birde kız tavlıyor. istanbul'dan bahsediyor olamaz sözlük, biz dağılalım.
(bkz: hayaller kurardık biz yıllar önce)
ona küçük akbiller basın.
d sınıfı ehliyet alıp bşb ye şoför olarak girilir. gözünüze kestirdiğiniz bağyanlar otobüse bedavaya bindirilir. en kötü ihtimalle bir tane tutturursunuz.