bugün

kalabalık bir apaçi ordusunun saldırdığı, içerde bir kaç cesur yürek askerle savunulan ahşap kalenin ön kapısında tüm coşkunluk ve şiirsel destanla yoğunlaşırken savaş, arka kapıyı açan satın alınmış bir yarı apaçi kanı taşıyan hain bir melezin bütün bu ön kapıdaki birkaç iyi cesur yürekleri kırdırması...

sahi sen tanrı'nın sana verdiği o güzel bal kutunu hoşlandığın adama bile kapayarak ve vize vermeyerek, arkadan transit geçişlere imkan sağlayıp haksızlık etmiyor musun? yasal ve doğal talibine geçiş önceliği vermen gerekirken, arka dar yollardan kaçak güreşmek de ne?
apaçi ordusunun karda yürür iz bırakmaz tavrına hastasın sen. anladım!... yoksa... zevk mi alıyorsun, hıı?
peki o zaman.
(bkz: önden almak)
az veren candan çok veren maldan.
(bkz: maldan vermek)
(bkz: maldanadam)
millet aya çıkıyor bizim malların uğraştığı şeylere bak allah akıl vermiş kullansanıza azcık. yok bakirelik yok vermek.
(bkz: battı balık yan gider)
(bkz: yadsınamaz gerçekler)
en büyük namussuzlukmudur bilemem daha ne namuzsuzluklar duyuyoruz ama, saçma bi mantığa dayanılarak yapıldığı kesin. hijyenik deildir,günahı büyüktür,yapması zordur fln fln... ayrıca eğer herhangi bi kızın aklında "arkadan yapayımda bekaretim bozulmasın" gibi mantık varsa sıçayım onun o aklına. ulan orospunun bile namusu götüdür derler var sen anla nedemek bu...
(evet orospudan bile,orospusun demek)...
namusu; milleti habire apaçi diye ötekileştirip,aşağılamaktan beis duymayanlarinki kadar az veya çoktur.
içe dert olmuş bir durum hissi veren yazı.
Nasreddin hoca bir gün yolda yürürken, karşıdan gelen bir adam "hocam bir tepsi baklava gidiyordu" der. Hoca bana ne" diyerek geçiştirmeye çalışır ama, karşısındaki ısrarlıdır. Hocam ama, sizin eve gidiyormuş der. Hoca cevabı yapıştırır. "E o zaman sana ne?"

Anlayana...
gereksiz ve gecerliligi olmayan tespit.
ayrica:
(bkz: aribra nın çakma kernel amadeus olması)
(bkz: #8815337)
tasvip edilmeyen durumdur.
(bkz: hak yolu varken bok yoluna gitmek)
orosp.u yerine koyduğumuz bazı yabancı asıllı hatunların bile yapmayacağı bir namussuzluktur bu.
zira onlar nasıl görünüyorlarsa öyleler. kandırmaca yok.
ama bizim bazı uyuz kızlarımız hem namus betimlemesi yapar, hem de arkadan verir.
kendince namusludur. çünkü tıpası açılmamıştır..
not: sokayım öyle namusa..
hak yolu varken niye buna tenezzül edilir anlamam. bakirelik neyin ölçütü oluyor da toplumun baskısını sırtınızda taşımak zorunda kalıyorsunuz diye sorarım.
bok yolunu seçen kızdır.
(bkz: karda yürüyüp izini belli etmemek)
namussuzluktur..yüzsüzlüktür..kendi sorunudur..bize nedir..kendi bilir ..tamam bunların hepsini düşünebilirsiniz, yazabilirsiniz ..ama aslolan şu ki namusun şekle bağlandığı bir toplumda biraz da buna maruz kalanların hakettiği bir durumdur..çünkü öyle bir kız konuşmasından oturup kalkmasından tavrından tarzından anlaşılır.
Namus ince bir zarın olup olmamasıyla anlaşılmaz sözünü doğrulayan durumdur. insanı bir bütün olarak bu kritere uyması gerekmektedir. Hiç kimseyle birlikte olmayıp karakteri beş para etmeyen bir insanla sırf maddi açıdan namuslu olduğu için evlenmek daha doğru bir hamle midir? Değildir tabi.