bugün

age of mythology

oynanışı tamamen farklı ırklar, tanrı güçleri, hero-mitolojik yaratık-asker döngüsüyle age of serisini çok daha dinamik bir hale sokan oyundur. ünitelerin populasyonda farklı yer kaplaması uygulaması da ilk bu seride uygulanmıştır. şöyle ki age of empires 2 de mızraklı askerimiz de bi kişilik yer kaplar, köylümüz de, evlerden daha büyük olan filimiz de. mythology deyse heybetli fillerimiz 5 kişilik yerimizi götürür, atlılar 3, köylüler 1 vs.

bi de oynanışa hiçbir pratik faydası olmamasına rağmen gözümü yaşartan bi özelliği vardır bu güzel oyunun. armory de yaptığımız her upgrade sonrası askerlerimizin zırhları, kalkanları, mızrakları, baltaları kademe kademe gelişir. ilk çıkan ulfsark larımızın baltaları odun kesebilecek kapasitede bile gözükmezken, tüm upgradeler verildiğinde, koca baltalı, ayı postlu kimmerya barbarlarına dönüşür ulfsark larımız.

oscar adayı campaign eyse hiç girmiyorum bile. dünyanın en güzel oyunu denemez belki ama dünyanın en sempatik oyunudur benim için mito.
güncel Önemli Başlıklar