bugün

bloodborne

oynarken souls serisine kıyasla daha fazla eğlendiğim aşmış ps4 oyunu. şöyle ki; bloodborne hıza dayalı bir oyun. çok seri hareket etmeniz, çok hızlı bir şekilde düşmanı dodgelamanız lazım. souls serisindeki yerlerde yuvarlanma olayının yerine dash(kayarak uzaklaşmak) olması oyuncunun işini çok kolaylaştırıyor. dark souls oyunlarında karakterlerimin ne yaparsam yapayım hep hantal kaldığını düşünmüşümdür. bloodborne'da eşya taşıma sınırı olmadığı için ve karakter sabit bir hızda olduğu için yağ gibi akıyorsunuz. kalkan yerine silah olması da agresif oynamayı zorunlu kılıyor.

bu oyunu oynadıktan sonra dark souls 2'nin pc versiyonunu yeniden oynadım ve 5 dakika dayanamadım. her şey ağır çekim gibi gelmeye başladı. silahımın yere inişini bile hesaplamam gerekti. acı çektim resmen. işin daha da acı yanı, başka oyun da oynayamaz oldum. aklım fikrim bu oyunda. dışarıda arkadaşlarla otururken bile "eve gitsem de şu ormanı bir farmlasam" diye aklımdan geçiyor. siz siz olun bulaşmayın bu oyuna arkadaşlar.
güncel Önemli Başlıklar