bugün

kıllandırmadan, huylandırmadan yapılan sanat. utangaç, çekingen modu kendiliğinden açık gelen şakirtlerle azdırıcı bir o kadar da saf olabilen cennetten kovulan eylem. başlı başına fetoşu sevme nedeni.
(bkz: oh yeah)
şakirtle sevişen kadınlarla yapılan istatistiki verilerde çıkan sonucun karanlık, gothic bir ortamın dokunuş ve hissiyatla nirvana'ya ulaştıkları sonucu çıkmıştır. bir nevi beetle juice sendromu gibi bir şey.
benim bildiğim onlar doğuştan cinsel organsız doğuyor. bu nedenle imkansızdır. üremek için çok ilginç teknolojiler üretmişler benim bildiğim kadarıyla. bu amerika sevgisinin nedeni oymuş. amerika teknik imkan sağlamış bunlara.
deneyenlerden duyduğumuza göre çok hızlı sevişirlermiş. aslında sevişme dememek lazım; kolormatik gözlüğünü, sarığını, yeleğini tek harekette çıkaran şakirt, mümine'ye bakarak ince bıyıklarını kemirir ve üzerine atlarmış. isimlerinden ve doğalarından gelen acelecilikten ötürü hiç önsevişmeden şakırt diye iteleyiveriyorlarmış efendim. oysa ateistler ve münafıklar öyle mi; erojen noktalarını bir bir keşfeder partnerinin üşenmeden.

ayrıca sevişemeyen şakirtlerin eylemi için (bkz: şakirt mastürbasyonu)
(bkz: AYAK FETOŞiZMi)
(bkz: hafızın çükü yok mu)
hangi yazar sakirt ile sevismiste tecrubelerini aktarıyor meraklandim simdi deyip tasımı taragımı toparlayıp koştugum başlık. ulen nasıl seviştin anlatır insan. hiç olmazsa bir resim koyar. bosuna girdik şakir cıkalım bu odadan.
toplumun farklı iki kesimini bir araya getirebilmenin en ihtiraslı yollarından birine dair izah mastarı.bu izah mastarını yeni buldum,oldukça işlevsel..mesela sevmediğiniz insanlara karşı şunların anasını avradını şeklinde vücuda gelen küfürlerle tezyin edilmiş başlık açamadığınız zaman sonuna mak-mek eklerinin cuk oturacağı,ayrıca tatminlik hissi de uyandıran bir şeyler yazabilirsiniz.böylece içinizdeki başedilmez küfür arzunu dışavurumsal yaklaşım geliştirerek malavurumsal bir ifade biçimine dönüştürebilirsiniz.fakat bu hayali vurma eyleminin gerçekleştiği anın asık suratlı tablosu, vurulmuşluğa ittiğiniz kesimin ruh haliyle eşit düzeyde düzülmüşlük arzedebilir.haa bir de yazacağınız şeyin ne anlama geldiğini bilemezseniz, başlığın açanının üzerine kalması olayına vakıf olma ihtimalinizi güçlendirirsiniz.

mesela şakirt müzekker bir isimdir; erilliği ifade eder.şakirtle sevişmek bir erkek için eşcinselliğin ilk adımı olabilir.bu sefer cinsel açıdan pasifliğe itilen şakirt nesnesi, özneliğe yükselir ve ne sikici adam tabirine konu olur.oysa sıkıştırılmaya çalışılan konu şakirdin düzülmesi ve herkesin bu tavsiyeye riayet edip hayatında en az bir kez bu işi yapıp şakirt sikenler kümesine dahil olarak ömrünün geri kalanını mutlu bir şekilde geçirmesi..tabii ki bu baş döndürücü olayı herkes erdem ve onur kaynağı olarak görmeyebilir ve hatta orgazm sonrası pişmanlık kapsamında değerlendirilecek bir, ben ne yaptım mhasebesinin içinde bulabilir kendini..fakat şakirtle sevişmek eylemine taraf olan zat namluyu önce kendi şakağına dayamış ve ilk adımda kendini vurmuştur.zira toplumsal bir kanaat olması üzere eşcinsellikte pasiflik de aktiflik de iğrenç bir ihanet ve tiksinç bir tercihtir.

konuyu çok mu cidiye aldık ne?

her neyse, toplumun bir kesimine slaaçç diye yere yapışmış manda bokuna bakar gibi bakmak,onu tanımlamak,onu marjinalleştirmeye giden yolları hakaret ve cinsellik konulu hayali örneklerde kullanmak,onun eleştirilmesine sebep sayılan olumsuz özelliklerinin eline su dökemeyecek kadar aşağılığa götürebilir insanı..oysa şakirtle sevişmek şeklinde dizayn edilmiş iki kelimenin insan zihninde çağrıştırdığı ve oluşturduğu görsellik,yoldan geçen herhangi bir insanla sevişmek cümlesinin sebep olduğu tasavvurdan farklı bir intimak,hırs,nefret gibi yan ögeleri koşullar.burada gayri ihtiyari ifşa olan, bilinçaltında,şakirdi sikme isteğine ortak arama zavallılığıdır.evet bu doğrdu..çünkü insan zavallıyken durumuna ortak arar ve paylaştıkça artan tat kuramının mana-i zıddıyla cana gelen, ne kadar benim gibi insan varsa sıkıntım o kadar azdır fikriyatına açılan rahatlamaları önkoşul sayar.yok mu lan bu şakirtle sevişmek isteyen,bir tek ben mi böylesine manyadım yalnızlığı ,asla uzun sürmez, elbette birilerinin el attığı şakirtle sevişmek planı havada kalmaz ve toplumumuzun genel karakteri olan,birilerini düzmek düzeyindeki rehabilite işlemi topluca halledilmiş olur.

hadisenin genel seyrine şakirdin gözünden bakınca aynı şeyler görülmez.onun kendi insanlaşma prensiplerinde,adamlaşma öngörülerinde ve en düzgün insan profilini yakalama çabalarında oluşturduğu ilkelerin ona dikte ettiği şeylerin ifası sürecinde tabi tutulduğu sikilmek istenen kişi vasfını hakettiğini düşünmez.böylesine bir anlam dünyası geliştirmeyen insanlar bile sikilmek istemez zaten.ben şakirt değilim gelin beni sikin diyebilen kaç digergam görebilirsiniz?lan şakirde kıyılır mı,burda benim gibi bosch adamın biri var,ne yapacaksanız bana yapın cümlesini hangi şakirt savunucusu kurabilir.şakirdin kalemi kırılmışsa ve toplumda bu yönde eğilim varsa şakirde geçmiş olsun.

neyse bu kadar gayri ciddi pozisyon alma yeter.şimdi ciddiyete geçiyoruz.

bu kadar ötekileştirme çabası bazen birbirine yakın gibi görünmesine karşın sürekli ve sessizce didişen kesimleri birbirine yakınlaştırır ve birlikten doğan kuvvet nazariyesi mucibince tutulan saflar istenmeyen bir mukavemet doğrur.türkiyede solun en ideal temsilcisi zannedilen chpden nefret eden bir çok solcuyu(marjinal rockçı tipli olup,dergi ve gazete satmayı devrim davetiyesi dağıtmak zanneden gençlerden bahsetmiyorum) bir araya getirmek istiyorsanız atatürke hakaret edip dandik hüviyetiyle saç sakal ağartmış türk soluna malzeme çıkarın bakın neler oluyor?şakirt ile aranızdaki tanımsız ve şahitsiz ilişkiyi sevişme odaklı ,ırzına geçme istemiyle izah ederken aslında kendinizi şakirde yakınlaştırmıyorsunuz,bilakis sıfırdan şakirt üretiyorsunuz. çünkü bazı insanlar son cümlenin ihtiva ettiği anlam açısından bakıldığında sikerek çoğalırlarken;bazıları da sikilenin yanında olmak adına birleşmeyi tercih ederler.her halükarda çoğalan onlar..
heyecan ve change.