bugün

milletini sevmek demektir. gayrimilli artıkların alınması normaldir.
Ziya Gökalp’ten okunup harmanlanması gerekendir. Evet.
Türkiye'de bu ideoloji Kürtçülük gibi mikro-milliyetçi sikimsonik hedelerle bir tutulup aşırılık sayılıyorsa zaten bu ülke başına gelecek her şeyi hak etmiş demektir

Ulan zaten 90 larda ülkeye kürtleri 10 sene önce de arapları dolduran sizin sikimsonik muhafazakar hakaretlerinizdi sonra bunlara akıtılan hizmet ve paraya karşılık hala kendi askerine kurşun sıkıldığını kendi boğazına kadar vergiye batmışken 5 yıl vergi alınmayan suriyeliyi gören türk milletinde refleks olarak Türkçülük tırmanışa geçince suçlu yine türk milleti oluyor yok liseli felan diye yazıyor

O liseli senden daha zeki aslanım en azından ileride kendi ülkesinde azınlık olup 3 kuruşa araba,kürde,afgana hizmet etmek istemediğini farkında.
"Türkçülük bir bayrak gibidir; tıpkı Türk bayrağı gibi. Bu bayrağı, vatanın her köşesinde durmadan dalgalandırmak her Türk’ün ilk ve milli vazifesidir.”

Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk.
Türk kimdir, türkçülük nedir, türk duygusu nedir, nerelere hakimdir, türklükle ilgili birçok konuda net bir çizgi çizmiş olan, yeni türk ülkesinin kurucu lideri gazi kemalin kaleminden ağzından dökülen türklük şuuru. Bu şuuru ilerletip taclandirmak ve dünyaya duyurmak için de ttk ve dtcf gibi kurumları kurmuştur başlarına da türkçülük fikirlerinin babalarını getirmiştir, yusuf akçura, zekı velidi togan gibi büyük türk büyüklerine görev vermiştir.

Türkiye cumhuriyetinde yaşayan herkesin en az bir kere girmesi gereken internet sitesi.
https://www.atam.gov.tr/d...illi-birlik-ve-beraberlik
Geleceği olmayan değil, geleceğin ideolojisidir. Tüm dünyada milliyetçilik hızla yükselirken, Türkiye’nin bu duruma tepkisiz kalacağı düşünülemez.
Bir tür darı ambarı psikozudur.
eğer kürt iseniz bu ideolojiyi destekleyenler için orospu çocuğusunuz.
Hiçbir Türkçünün adabıyla edebiyle duran, bölücülük yapmayan, insan gibi yaşayan, ülkesini seven Kürtlere orospu çocuğu dediğini duymadım. Haaa diğerlerine diyoruz evet, çünkü o sıfatı hakediyorlar.
türkçülüğün geleceğini ayasofyanın cami olmasına bağlamış. ayasofyanın cami olmasını isteyenlerin arasında atsızın olduğunu atsızında bunun için ilk eylemi tertip edenlerinin başında olduğunu bilmiyor.
44 davasında yargılanan türkçü düşünce adamlarının arasında imam bir babanın evladı olanları bilmiyor.

meşhur kocatepe caminin yapılışında görev almış türkçü büyükleri komünizme karşı din kitabının yazarını bilmediği içinde türkçülüğü dinin yok edeceğini zannediyor.
yukarıda biri yazmış

o kavalalı denen sabbatyos herifi

ingilizler o gün doğramasa,

bu gün ki

fosssssssssssssmanlı torunlarının

alayı belki bu gün

biz gavalalının dorunuyuh ehe mehe

höööööööööööööö

yapacaklardı.
artık ırkçılık olduğunu düşündüğüm ideolojidir.

bunu benimseyenlere saygı duyarım artık.
O Türkçülük perdesi altına giren ve hakikaten Türk düşmanı olan hamiyet-füruş mülhidlere derim ki: Din-i islâmiyet milletiyle ebedî ve hakikî bir uhuvvet ile, Türk denilen bu vatan ehl-i imanıyla şiddetli ve pek hakikî alâkadarım. Ve bin seneye yakın, Kur'anın bayrağını cihanın cihat-ı sittesinin etrafında galibane gezdiren bu vatan evlâdlarına, islâmiyet hesabına müftehirane ve tarafdarane muhabbetdarım. Sen ise ey hamiyet-füruş sahtekâr! Türk'ün mefahir-i hakikiye-i milliyesini unutturacak bir surette mecazî ve unsurî ve muvakkat ve garazkârane bir uhuvvetin var. Senden soruyorum: Türk Milleti, yalnız yirmi ile kırk yaşı ortasındaki gafil ve heveskâr gençlerden ibaret midir? Hem onların menfaati ve onların hakkında hamiyet-i milliyenin iktiza ettiği hizmet, yalnız onların gafletini ziyadeleştiren ve ahlâksızlıklara alıştıran ve menhiyata teşci eden firenk-meşrebane terbiyede midir? Ve ihtiyarlıkta onları ağlattıracak olan muvakkat bir güldürmekte midir? Eğer hamiyet-i milliye bunlardan ibaret ise ve terakki ve saadet-i hayatiye bu ise; evet sen böyle Türkçü isen ve böyle milliyetperver isen; ben o Türkçülükten kaçıyorum, sen de benden kaçabilirsin!

Bediüzzaman Said Nursî, Mektubat isimli eser.
yabancılaşmadan çağdaşlaşmaktır. sadece vatan millet sakarya edebiyatı anlamına gelmeyip bilim, sanar, edebiyat ve sinemada da yüksek olmaktır.
said-i kürdi'yi takmıyoruz biz. aynen devam.
analı babalı türk değilseniz yapamayacağınız ideoloji.
ergenlerin yeni ideolojisi.
Çoğu kişi Türkçü kelimesini sıradan ırkçılıkla birleştirir.

Türkçü, Türk milletinin menfaatlerini el üstünde tutan, kendine düşman olana düşman kişidir ki bu tüm dünyada kendi milletine düşman olana düşman olmakla aynıdır. Tek fark emperyalizm kuklası yapmak istediği ülkelerde milliyetçiliği, kukla hükümetler, yönetimler, yöneticilerle bu fikri ayaklar altına aldırır.

Buna en güzel örnek Banu Avar ın Patrick Deveciyan ile röportajıdır;
Banu Avar: Siz bir Ermeni olarak 1915 olayları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Patrick Deveciyan: Ben Ermeni değilim Fransız’ım.
Banu Avar: Ama siz Ermeni kökenlisiniz.
Patrick Deveciyan: Burası bir ulus devlet ve ben de Fransız yurttaşıyım. Yani Fransız’ım.
Banu Avar: Ama siz değil misiniz Türkiye’de, Kürt, Laz, Çerkez, Süryani denilmeli diyen?
Patrick Deveciyan: O başka.

Bu noktada Türkçü tarihini bilmek zorundadır. Kültürünü özümsemiş, tarih bilinci gelişmiş olmalıdır. Sadece politika değil bilim, edebiyat, felsefe, fizik,matematik... gibi pek çok konuda kendini geliştirmiş, eğitmiş olmalıdır. Dinlerin dogmalarından uzak kainatı avcunun içine almalıdır. Bilgi çağında cehalet seçimdir ve bir Türkçü için cehalet kabul edilemez.
Sirius un çocukları göklerdeki atalarına layık olmak istiyorlarsa ise bilgi ile barışmalı, bolca okumalı ve bildik sloganlardan kurtulmalıdırlar.
Kuru slogan ile Türkçülük olmaz.
mehape'nin ve bahçeli bunağının tekelinde olmayan görüştür. ama bazı sığ kafalı insanlar bunu ülkücülükle bağdaştırır ve türk milliyetçiliği diyince akıllarına auu diye uluyan ülkücüler gelmektedir. bu ise kendi görüşünü benimsemeyen herkese faşist diyen dar bir zihniyetin ürünüdür. asıl faşist bunlardır. kesinlikle kürtçülükle aynı değildir. son 10 yıldır her yerde kürtçülük pompalandığı için, ülkücülerin de ümmetçilere yaklaştığı için bu görüş artık revaçta diyebiliriz. fakat yakarız, yıkarız diyen 3.sınıf türkçüler de türemiştir. onları ciddiye almıyoruz. kürtçülük bu ülke için zararlı bir görüştür. bölücüğe gider ama türkçülük bu ülkeyi kuran görüştür. en büyük türkçü de kurucumuz liderimiz başbuğ mustafa kemal atatürk'tür. türkçülüğün babası da ziya gökalp'tır. türkçülük, türk milletini ileri taşımayı hedefler, diğer milletleri dışlamaz. bu görüş ırkçılık değildir. avrupa dediğiniz medeniyet fransız ihtilalini yaşadı ve bugünlere geldi. nerede bir ırksız, solculuk adı altında kürtçülük yapan soysuz varsa bunun faşist bir ideoloji olduğunu söyler. ülkemizdeki azınlıklar, türklüğü gayet de kabul edip türklerle uyum altında yaşarken sadece malum ırk sorun çıkarmaktadır. milliyetçilik yapacaklarsa kendi ülkelerini kursunlar, orada yapsınlar dedirtir. diğerleri rahatsız olacak diye bu görüşten vazgeçecek değiliz. bu ülkeyi yine türkçülük birleştirecektir. ümmetçilik, islamcılık, kürtçülük, komünizm gibi içi boş, ucube ideolojiler bu ülke için ancak zarar getirir.
türküçülük çaresizlik ama kürtçülük çare öyle mi? buna gluteus maximus'umla gülerim.
türkiye cumhuriyetinin kurucu ideolojilerinden bir tanesidir.
Önce Türkçülük hareketinin çıkış noktası doğru saptanmalı. Osmanlı'daki çıkışı halkçılıktır. Rusya'daki Cedit'ler de hem iaik, hem halkçıydı. Pan- Slavizm'e başkaldırmışlardı, ulusal kurtuluş programı içindeydiler. Sevres Muahedesi'nden itibaren iki Türkçülük birleşmiştir. Çünkü Anadolu Türkçülüğü de, Batılı emperyalizme karşı bir ulusal kurtuluş savaşı projeksiyonu içindeydi. ikisi de anti emperyalist idi, ikisi de laik ve halkçı... Yoksa iki Türkçülük başlangıcının iki mühim adamı, Ziya Gökalp ve Yusuf Akçura, Gazi Mustafa Kemal Paşa'nın neden yanındaydı ki?"

Attila ilhan / "Avrasya'da Dolaşan Hayalet - Sultan Galiyef" Sayfa : 117
türk toplumunun ortak motivasyona olan inancıdır.

içimzideki gayritürkler dönmeler kriptolar arapçılar kürtçüler ve solcular hiç sevmezler.
türküçülük ırkçılık ama kürtçülük hümanizm öyle mi? buna gluteus maximus'umla gülerim.
Yaşasın Irkımız, Çine bedel kırkımız diyerek destekledigim, uğruna can vermeye hazır, kan dökmeye kadir olduğum son durağı Kızıl Elma olan ülkümüz.