bugün

(bkz: kızını dövmeyen dizini döver)*
tövbe estağfirulllahuekber diye düşündüren cümleciktir. tabi ki de dövme yapılan kızların namusu yoktur çünkü dövme zarları zarar görmüştür. bu yüzden ki öyle değildir. *
yobazlığın son noktası.

iyide sanane, bir söz vardır insanın zikri neyse fikride odur diye çok yerinde bir söz bence, her dövmeli kızı kötü kız veya yol geçen hanı gibi gören zihniyetler oldukça bu gidişatın değişeceğini pek sanmıyorum, kesinlikle bastıra bastıra tekrar söylüyorum, bunun adı yobazlık ki; sen milletin namus bekçisimisin, şimdi arkanı dön koşa koşa uzaklaş burdan.
yaptırılan bölgeye göre değişiklik gösterir.
en eski ve ilkel toplumların bile birbirlerini ayırt edebilmek için kalıcı dövme yaptıkları kanıtlanmış bir gerçekken dövmeye çok absürt birşeymiş gibi bakmak ancak ve ancak sığ beyinli bir hbbianın işidir.
"günah" diye dövme yaptırmayanlardan sorulur.
dövmecisinden sorulur tarzında namus sorgusudur.beğeni sonrası deri süsleme sanatı, namusla ne derece alakalıdır o ayrı bir tartışma konusudur.
dövme namussuzluk göstergesi değildir. olsa olsa rahatlık göstergesidir.
namus bi dövmede aranmadığı kalmıştı ama doğru bazı insanların namus dediği şey hala bir sürü kişi için bacak arasında. ve böyle örümcek kafalı insanlar olduğu sürece namusun bacak arasında mı yoksa kişilikte, kafada mı olduğu konusu çok tartışılır. yıl olmuş 2012 hala koyun sürüsündenmiş gibi kim nereye çekerse oraya giden tipler çok bu yüzden bu tarz saçma konuların ve özellikle kızlara yönelik açılması akıl almıyor cidden.
Aile terbiyesi almış bir kızın en son yaptıracağı şey dövme olduğundan yola çıkıldığında dövme yaptıran kız namus konusunda noksandir.
tartışılması sözlükte ona buna laf sokup kendini memleketen namus jandarması sanan yazarlara kalmayacak olan namustur. dövmeli kızlar candır.
sözlükteki kuku bekçilerini tespit etmemize yarayan namustur.
beden : kendi bedeni
beyin : kendi kararlarını kendi verebilir.
dövme : isterse ebesini dövme yaptırabilir. kimseyi ilgilendirmez.

sana ne batıyor bre şakirtto?
dövme yaptırmayan kızların namusu kadardır.
Cinsel organına veya memesinin üstüne yaptırmadığı sürece sorun olmaz.
muhabbet boka sarmış kaçın kezbanlar yoksa zikecekler sizi niyet belli oldu. (bkz: cehalette son nokta)
yaptırdığı yere göre değişen namustur.
çok afedersin; amının üstüne dövme yaptırdıysa tartışmaya bile gerek yok.
kendilerini ilgilendirir. dövmeyle küpeyle hymenle namus korunmaz. namus insanın içindedir.
biz emine erdoğanla yarınlara umutla bakarken hayatını pavyon köşelerinde harcayacak kızın namusudur. evet kusura bakmayın ama hakkında da konuşulur!
her kuşu siktikten sonra hacı leyleğe hallenmektir.
Namus bacak arasından çıkalı çok etti.
sonra giyim kuşama geldi.
sonra saçlara geçiş yaptı.
şimdi de sıra dövmedemi.
yarın sırada ne var.
kadının namusu dövmede,bacak arasında,giyimde değildir.

hele sizin iki dudağınızın ve erkek egemen toplumunuzda hiç değildir.
kadının namusu kendisindedir.
bir erkek olarak bazen utanıyorum gerçekten kadınlara toplum olarak bakışımızdan.
Kültürümüzde dövmenin yeri extra bir konumdadir. Yani dövme yaptırmak normal bir aktivite olarak sayılmaz. Uçlarda yaşayan insanlarin yaptirdığı bir aksesuar olarak görülür. Şimdi herhangi bir hanım kızımız dövme yaptırdığı vakit onun cok uclarda yaşayan rahat bir kız olduğu düşünülür. Yani bunun türkçesi bu hanım kiza kaşar gözüyle bakılır. Cünkü toplumumuzda sadece rahat, özgür,dilediğini dilediği zaman yapan kızlara potansiyel orospu gözüyle bakılır.
Genellemelerden cikacak olursak yurdumun ergen, abazan her kızı yatağa atma dusuncesiyle yaklasan aktif gençlerin bunu anlaması zordur.
Yani hanım kız arkadaşım bu dövmeyi yaptırırsan senin namusun burada bile konu olur. Üzülerek söyluyorum ki Yaşadığın toplumun getirisi budur sana.
uludağ sözlükte sorulur.
neresine yaptırırsa yaptırsın kendini ilgilendirir. bir insanın namusunu bacak arasında yada şekilde gören zihniyet acizdir. oksijen israfıdır.
kisi kendinden bilir isi.