Karaçalı'nın Mezar Virtüözü EP albümünde 7. parça. Parça konuşmalarla başlıyor sonradan şarkı giriyor.

yeah homie

ilk perde :

(şair)

Devir daim saatlerde karanlık cadı kazanı
öyle bir sevda ki bin yerden delik deşik
resmen devrik yaşamakta
kurallı tek cümle :
seviyorsam git !
sevmiyorsan gitme !
yüreksiz şehir bu ki
gözlerini kalbime dikmiş
toz mavi - kış zehir - göz yeşil
Rap siyah - gök kırmızı

uffff , bütün renkler yine karıştı..

ŞiNASi
(cıgara içerken)
- geçen gündü işte , girdim otelden içeri, kafamı şöyle bi kaldırdım ki
baba, on numara be, akıyor be , orta kulvardan şaha kalkmış bir tay
gibi! atıma vuriim varya, onu varya uffff..

GÜRBÜZ

-oğlum , ben bu karıyı 50 kere soydum , 300 kere giydirdim..
nasıl olur lann? nasıl olur lan? kim demiş lan!kim görmüş lan?
ne alakası var? gördüğünüz karı Sophia olamaz oğlum!

Şinasi

-valla bilmiyorum abi, öyle bi parçaydı yani..çıkardı böyle paltosunu
oturdu kontes kontes herifin karşısında..yaktılar böyle mum ışında şampanya
patlattırdılar..sonra adam aldı abi böyle bir tango, bir vals, bir
salsa, bir çaça..artık bir samba mı desem sevişircesine böyle..
ne bilim abi..

ŞEREF

-doğru konuşun lan! o gördüğünüz karı benim otuz senelik aşkım Sophia lan!
biraz seviyeli olun lan! s*kmiğim kafanızı! akıllı olun lan! (şinasi-tamam abi.
Gürbüz-ne oluyo yaa..) susun lan! (gürbüz- lan ne oluyo?) sus lan! sus lan sus s*k...)
şimdi Sophia'yı aricam lan..ulan varya eğer yalan söylüyorsanız varya ! ulan o zaman
varya..... ( tetik çekilmesi )

(ŞAiR)

Defolu caddelerde
ihraç fazlası kadınlar görüyordum
fiyaka arabalardan
üstü açık oyunlara oyalanan
defolu caddelerde
yüreği yırtmaçla ağzına kadar açık
işporta giysili kadınlar
yine de
kocaman göğüsle önüne bakmak zor iş
yada ne bileyim
her gördüğünü
silikonlu kaldırım sanmak
yürüyorum arkama bakmadan
lakin sürümlerden kazanmıyor bile
adımlarım...

as beni meleğim
kendi karanlık rüyama ..

Gürbüz
-abi kim dedi sana o karı Sophia diye yaaa! ( o esnada Şeref tabancayla Şinasiyi kovalamaktadır..)

(ŞAiR)

Hep bir önceki keşfi yeniden tekrarlamak gibi
sen hep
el sürülmüş
ve üstünde adım izleri olan
o kadınları sevmiştin
dokunduğun her duyguda
bir başkasına ait
parmak izleri vardı
yada
duyguları öldürülmüş bir sevdanın
ipuçları
sen hep daha önce öpülmüş bir kadının
dudaklarında sana dair cümleler bekledin
oysa ıslanan kelimeler
bir başkası adına sana yönlendirilmiş
öznesi eylemine uymayan
devrik cümleler kurmaya görevlendirilmişti
onu öperken
başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
ve aslında
sevişlerin senle olmadığını bilemedin
kapanan gözlerde sen hep
bir başka resim üzerine
fotomontajdın azizim
defolu caddelerde fotomontaj..

ve perde , böylece kapanır..

(alkış sesleri)

fotomontaj...

(alkışlar devam eder..)

sağolun , sağolun...

teşekkürler
"onu öperken
başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
ve aslında
sevişlerin senle olmadığını bilemedin
kapanan gözlerde sen hep
bir başka resim üzerine
fotomontajdın azizim
defolu caddelerde fotomontaj"

yazılmamalıydı bu şiir.
üst seviye bir rap müzik sanatçısının(evet bu adam sanatçıdır diğerlerinin aksine) kendisi gibi üst düzey bir eseridir. heleldir muhammed ali'ye.
sözleri iyi bir karaçalı parçası.

Hep bir önceki keşfi yeniden tekrarlamak gibi
sen hep
el sürülmüş
ve üstünde adım izleri olan
o kadınları sevmiştin
dokunduğun her duyguda
bir başkasına ait
parmak izleri vardı
yada
duyguları öldürülmüş bir sevdanın
ipuçları
sen hep daha önce öpülmüş bir kadının
dudaklarında sana dair cümleler bekledin
oysa ıslanan kelimeler
bir başkası adına sana yönlendirilmiş
öznesi eylemine uymayan
devrik cümleler kurmaya görevlendirilmişti
onu öperken
başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
ve aslında
sevişlerin senle olmadığını bilemedin
kapanan gözlerde sen hep
bir başka resim üzerine
fotomontajdın azizim
defolu caddelerde fotomontaj..
4-5 senedir bıkmadan dinlediğim, yıllar geçse de dinlemeye devam edeceğim parça.

yürüyorum arkama bakmadan
lakin sürümlerden kazanmıyor bile
adımlarım...

as beni meleğim
kendi karanlık rüyama..
nasıl içli nasıl kendinden geçmişcesine;
"baba, on numara be, akıyor be, orta kulvardan şaha kalkmış bir tay
gibi.. "

sen nasıl bir adamsın ki keysii her kelimen hazine, tek tek her kelimesinde binlerce anlam yüklü.
karaçalı yı sevdiren şarkılardandır.
Karaçalının insanı ıssız bir sokakta yürüyorsanız siken şarkısıdır. "öyle bir sevda ki bin yerden delik deşik"
sabahın bir yerinden fırlayan şarkıdır. gördüğümüz tabii ki de sophia değildir ve renkler hep karışır. dinleyiniz.
o kadar çok hoşuma giden bir parça ki, günde rahat 10 kez dinlemeden duramıyordum. ama şimdilerde geçti tabii. şuan trap takılıyorum. gayet iyi de oluyor, hoş da oluyor. tavsiye ederim. ben tavsiye ederim ama siz dinler misiniz orasını bilemeyeceğim. esen kalın efendim.
"oysa ıslanan kelimeler
bir başkası adına sana yönlendirilmiş
öznesi eylemine uymayan
devrik cümleler kurmaya görevlendirilmişti
onu öperken
başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
ve aslında
sevişlerin senle olmadığını bilemedin
kapanan gözlerde sen hep
bir başka resim üzerine
fotomontajdın azizim
defolu caddelerde fotomontaj..."

peki sen, neden böyle bi' söz yazarsın ki?

http://www.youtube.com/watch?v=74XbkDUT17Y
Bir karaçalı parçası.
Umarım karışan renkler değil de bahsi geçen kadındır.

Bu da bir kısmı;
"Hep bir önceki keşfi yeniden tekrarlamak gibi
sen hep
el sürülmüş
ve üstünde adım izleri olan
o kadınları sevmiştin
dokunduğun her duyguda
bir başkasına ait
parmak izleri vardı
yada
duyguları öldürülmüş bir sevdanın
ipuçları
sen hep daha önce öpülmüş bir kadının
dudaklarında sana dair cümleler bekledin
oysa ıslanan kelimeler
bir başkası adına sana yönlendirilmiş
öznesi eylemine uymayan
devrik cümleler kurmaya görevlendirilmişti
onu öperken
başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
ve aslında
sevişlerin senle olmadığını bilemedin
kapanan gözlerde sen hep
bir başka resim üzerine
fotomontajdın azizim
defolu caddelerde fotomontaj... "
Hep bir önceki keşfi yeniden tekrarlamak gibi
Sen hep
El sürülmüş
Ve üstünde adım izleri olan
O kadınları sevmiştin
Dokunduğun her duyguda
Bir başkasına ait
Parmak izleri vardı
Yada
Duyguları öldürülmüş bir sevdanın
Ipuçları
Sen hep daha önce öpülmüş bir kadının
Dudaklarında sana dair cümleler bekledin
Oysa ıslanan kelimeler
Bir başkası adına sana yönlendirilmiş
öznesi eylemine uymayan
Devrik cümleler kurmaya görevlendirilmişti
Onu öperken
Başka birinin gölgesi araya giriverirdi hep
Ve aslında
Sevişlerin senle olmadığını bilemedin
Kapanan gözlerde sen hep
Bir başka resim üzerine
Fotomontajdın azizim
Defolu caddelerde fotomontaj.