bugün
- erkek sünnetine 18 yaş sınırı getirilmesi9
- kızılcık şerbeti 2 nci sezon finali9
- kendini bir görsel ile anlat19
- xdearm10
- jose mourinho34
- aktroll yazarları donuzlayıp umursamamak9
- herkesle iyi geçinmek18
- sözlükte kendinize yakın hissettiğiniz kişiler10
- sarılma ihtiyacı13
- zalbert ramstein13
- aşkım ben hiç osurmuyorum bizde genetik diyen kız16
- meral akşener17
- bursa9
- gizli samyelin moderatör olması13
- kuresel ikinma'nın sevgilisi19
- dünyanın en güzel kızını tarif et16
- evlendikten sonra çok daha iyisiyle karşılaşmak21
- gideon reid morgan jj9
- anın görüntüsü12
- icardi190555
- magicovento12
- sekse doymuş erkek12
- hafta içi avm kafelerinde oturan menopoz karılar12
- dem parti'nin tc kürdistan da işgalci açıklaması9
- en ilginç bilgiler11
- gizli samyel22
- küresel ıkınma9
- dinlilerin dinsizlere sürekli lakap takması12
- namaz kılmayan türk değildir12
- tatvan belediyesinde rte'nin resminin indirilmesi11
- dem parti'nin valiyi ölümle tehdit etmesi8
- dünyanın en güzel kızıyla karşılaşmak8
- albay kemal21
- kadir mısıroğlu mezarı18
- en sevmediğiniz sözlük yazarları10
- kemalistler 15 temmuzda ne yapıyordu20
- ankarayı sel aldı25
- haysenin1210
- ey müslümanlar inananlar haydi cumaya allah yoluna8
- eksi ruyalar için diktiğim tulum12
- kocasına kahvaltı hazırlamayan kadın kusurludur13
- uludağ sözlük aktrollerinin uçurulması9
- içinde hiç'a harfi geçmeyen bir cümle yazınü19
- güçlü kadınların ortak özellikleri19
- yazarların en sevdikleri diziler11
- okula gidiyorum sözlük10
- gay olanları toplum niye sevmiyor12
- yazarların cinsel tercihi15
- hangi sözlükçüyü dövmek istersiniz21
- peygamberlerin yahudi olması9
şüphesiz ve tartışmaya mahal vermeden en iyi tom waits albümü olduğunu söyleyebileceğimiz blood money'den, i'll always remember to forget about you ve tabii ki, no one remembers his war, no one remembers his name gibi birbirinden aşmış aforizmaları içinde barındıran şarkıdır.
well i always play russian roulette in my head
seventeen black, oh twenty-nine red
how far from the gutter? how far from the pew?
i'll always remember to forget about you
a good man is hard to find
only strangers sleep in my bed
and my favorite words are goodbye
and my favorite color is red
a long dead soldier looks out from the frame
no one remembers his war, no one remembers his name
go out to the meadow, scare off all the crows
it does nothing but rain here, nothing will grow
a good man is hard to find
only strangers sleep in my bed
and my favorite words are goodbye
and my favorite color is red
my favorite color is red
my favorite color is red
well i always play russian roulette in my head
seventeen black, oh twenty-nine red
how far from the gutter? how far from the pew?
i'll always remember to forget about you
a good man is hard to find
only strangers sleep in my bed
and my favorite words are goodbye
and my favorite color is red
a long dead soldier looks out from the frame
no one remembers his war, no one remembers his name
go out to the meadow, scare off all the crows
it does nothing but rain here, nothing will grow
a good man is hard to find
only strangers sleep in my bed
and my favorite words are goodbye
and my favorite color is red
my favorite color is red
my favorite color is red
Flannery O'Connor tarafından yazılmış olan hikaye, final sahnesi üzerine geliştirilen düşünceler dillere destandır.
Hikaye içerisinde "iyi" bir karakter bulamadığımızdan şok olmaktayız aslında, kim iyi diye sorgulayıp duruyoruz hikayede, hikaye adının hakkını veriyor kısacası; iyi adamı bulmak gerçekten zor.
Yaratılan iki karakter bir toplum eleştirisi bana kalırsa.
Hikayenin başından itibaren kendini yüksek tabakadan ve iyi olarak tanımlamamızı isteyen yaşlı kadın, sonunda bir canavara dönüşüyor, güya doğru yolu seçmiş gibi gözüken insan nasıl da bu kadar yozlaşabiliyor?
Hikayemizin kötü(!) karakter olan misfit ise hikayede kendine ait ahlak tanımı olan tek adam, kendisi günah keçisi olmuş bir anlamda,
"görünürde iyi olan ancak içi kötülükle dolu olan bizlerin iyi hissetmesi için kendini adayan adamlardan biri o, bir mahkum, kendini suç işlemeye adayan biri"
dışarıda bir sürü öldüren insan var, şimdi rahat uyuyabiliriz.
Hikaye içerisinde "iyi" bir karakter bulamadığımızdan şok olmaktayız aslında, kim iyi diye sorgulayıp duruyoruz hikayede, hikaye adının hakkını veriyor kısacası; iyi adamı bulmak gerçekten zor.
Yaratılan iki karakter bir toplum eleştirisi bana kalırsa.
Hikayenin başından itibaren kendini yüksek tabakadan ve iyi olarak tanımlamamızı isteyen yaşlı kadın, sonunda bir canavara dönüşüyor, güya doğru yolu seçmiş gibi gözüken insan nasıl da bu kadar yozlaşabiliyor?
Hikayemizin kötü(!) karakter olan misfit ise hikayede kendine ait ahlak tanımı olan tek adam, kendisi günah keçisi olmuş bir anlamda,
"görünürde iyi olan ancak içi kötülükle dolu olan bizlerin iyi hissetmesi için kendini adayan adamlardan biri o, bir mahkum, kendini suç işlemeye adayan biri"
dışarıda bir sürü öldüren insan var, şimdi rahat uyuyabiliriz.
güncel Önemli Başlıklar