bugün

entry'ler (32453)

mö diyen inek

felsefi açıdan ayrımcı bir tutumda bulunduğu aşikar olan ve içe vurumculuguyla da gelecek nesile ornek teskil eden öncü bir inektir.

dinden çıkmaların artması

internet sayesinde öğrenilen gerceklerin dışa vurumudur.

üsteki yazar hakkında bir film söyle

kramer kramere karşı.

dinin emrettiği hiçbir şeyi yapmayan müslüman halk

Din emrediyor diye yaptiklari da yanlistir.

6 şubat 2021 fenerbahçe galatasaray maçı

beraberlikle bitmesi muhtemeldir.

gece korku filmi izleyip osura osura uyuyan insan

dabbe 4 muydu neydi gece de 2 filandi, bu o zamanlar kacak tv kanalinin birinde basladi. Ahanda bu o ünlü korku filmi degil mi ya deyip başladım. Ama harbiden ürperticiydi. garip sesler garip dualar horra oraya buraya koşmalar derken filan bitti. Korktum mu korku degil de ürpermistim. Ki korku filmi sever ve pekte korkmayan biri olarak ben bile böyle olmustum. Ama yine de ruyama da yasantima da etki etmedi. Biraz da mantikli ve bilinçli olmakla alakali sanırım.

barbie ye benzemek için 150 bin lira harcayan adam

Karşısında Kıs kıs gülüp olmamış ki la demeyi ne cok isterdim.

Yakinda yalnızlıktan boğulma eşiğine gelip intihara kadar gidebilecek bir sürece girecek ibibik örneği.

kadın poposu

Gaz cikartir.

hoşlanılan kızın boynunda morluk görmek

morluk içindeki kirmiziliklara bakarsaniz daha net bir sonuc alabilirsiniz.*

maaşını son kuruşuna kadar eşine veren koca

Ticari zekasi sifirdir.

ilk buluşmada 1 dk bi sıçıp geliyorum diyen kız

yatarken coraplarini cikartmaz.

güçlü yumruk atmak

Teknikle alakalidir.

kabir azabı

Olmayan uyduruk hurafedir.

kız tavlamak için gerekli olan 3 şey

simdiki kizlar basit ve samimiyetsiz bu sebeple pekte oyle kasa zekaya bakmaz. Giyim ve piclik onlara yetiyor. Saclar dikik Giyimde sacma sapan renkli ustler dapdar kot ve sikimsonik ayakkabi filan yaptiginizda dusmeyen kiz yok. Kafa bu yani. Zekayi hesap edin.

ekşi sözlüğün farklı düşüncelere savaş açması

kapatılması gereken hain dolu oluşum rezaleti.

sarma mı sigara mı sağlığa daha zararlı

Tabi tütünün her türü zararlidir.
Fakat güvenilir Tütüncü ve sizin de tutunden anlayisiniza göre normal sigaradan zarari gayet daha az zarara indirilebilir.

hadislerin hepsi yalandır

hepsi demek ağır olsa da ikiyuz bin ile 1 milyon arasinda yalan hadisin oldugu söylenmektedir. Ki bu da dinimizin kimlerin dilinde ve elinde oldugunun göstergesi.

eziyet çektirmek

bir canliya taşıyamayacagi seyler yapmaktir.

bir insanı aynı şeyi tekrarlayarak etkilemek

psikolojik meseledir. Ismi de vardı ama unutuldu gitti. Yazik.

ağıt yakarken mantıklı üzülen insan iticiliği

o an insana gıcık veren iticiliktir. Gecen haberlerde vardi boyle bir tip. uzulmuyorsun lan iste ne kasiyorsun ibibik. samimiyetsiz sende. yer miyiZ lan biz bunlari. Neyse oh be döktüm rahatladim.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.