bugün

yeşilçam'daki müthiş senaryolar yazan senaristlerdir. bunlar kimi zaman esas oğlana arabayı çarptırıp gözünü kör ederler, kimi zaman battal gazi'yi 400 kişinin arasına atarlar ve sağ çıkarırlar ve bu da yetmezmiş gibi battal gazi adamı kaleden iterek aşağı atar adam geberir fakat kendisi güle oynaya, hoplaya zıplaya o kaleden aşağı atlar.hep esas oğlan fakir ama gururlu olur, sevdiği kızın babası fabrikatördür ve çok ibnedir.gün olur devran döner fabrikatör batar , fakir ve gururlu esas oğlan zengin olur bu hep böyledir. karakterler ya iyidir ya kötüdür. ortası yoktur. erol taş hiç bir filminde bir çocuğun eline lolipop vermez, iyilik yapmaz. o kötü olmalıdır. karının birisi klasik kötü adamlar tarafından soldan sağa doğru çevrilerek tecavüz edilir .*kısacası bu senaristler çok ilginç fikirli adamlar vesselam adama araba çarptırıp kör yapabiliyorlar, vecihi'yi sevgilisini almak için uçakla eve sokup çamaşırları dağıttırıyorlar fakat eve hiç birşey olmuyor.
edit: hababam sınıfı ve bunun gibi başyapıtların senaristleri * dahil değildir.
birbirinin taklidi olan senaryolar üreten senaristlerdir.. biri zengin öbürü çok fakir iki genç birbirine aşık olur yada köyden şehre gelen kız kötü yola düşer, tecavüze uğrar vs. konu hep aynı olsa da yine de yeşilçam kendini tekrar tekrar izletir işte.. neşeli günler, süt kardeşler ve habamam sınıfı da yeşilçamın gözbebeklerindendir..
güncel Önemli Başlıklar