bugün

Sosyal medya.
her istediğine ulaşmanın verdiği rahatlık. bu, insanların birbirine olan saygısını ciddi derecede azaltır.
Lan oğlum her kötü şeyin sebebini sevişmeye bağlamayın. Hepiniz onun ürünüsünüz.

Bilinçsizliktir.
akp'den başka iktidar görmemeleri.

eğitim sistemi zaten kafası kesilmiş tavuk. güvenlik desen hak getire. toplumsal bilinç deseniz, hiç yok. kültür deseniz, hırsızlar iktidarı. inanç deseniz, tayyip dini.

bu çocukları bu hâle getiren de akp'yi başa getiren ebeveynleri.
Yeni nesildeki beş para etmezlik birey olma çabasına, daha açık olarak ebeveynlerin fikirleriyle hareket etmek yerine bireylerin kendi doğrularını bulma çabasına bağlıysa varsın beş para etmesinler. Yine aynı şey cinsellik için de geçerlidir. Gelenek kavramı ise toplumlar ve bireyler için prangadan başka bir şey değildir.

Neyi yaşamak istiyorsanız yaşayın hacı. Aileleriniz her zaman her konuda haklı olamazlar. Ayrıca sevişerek gezegendeki en güzel ve belki de en masum eylemi gerçekleştiriyorsunuz.
sevişmeye bağlanmış olan sebep. Birileri karanlık düşüncelerini paylaşadursun, sevmek ve sevişmek bu dünyanın tek çözümüdür. Tek kutsalıdır.
ILETISIM araçlarının gelişmesi. Biz hoşlandığımız kızla konusamazken bunlar birbirini ekliyor aksamina girgir muhabbet sonrasi belki sanal belki gercek seks.
her nesil kendi kalitesini ortaya koyuyor. burada eleştiri tabi ki haklıdır ama köyde büyümüş halkın % 10 okuma yazma bilen bir ana özenmek de bu nesli karalamak için aşırı körlüktür.

evet toplumsal hayatın farklılaşması, tüketim her daim insanları bitirmesi bir gerçek ama anın insanı daha fazla bilgiyle doludur. tarih kitaplarında öne çıkmış kişileri okuyup nostalji kasmaya gerek yoktur.

modern ergenler daha atarlı oluyor sadece o kadar.
tamamen umursamazlık ve kolaya kaçmak.
düşünmekten aciz olmaları bu sefer ya bacak arasına kayıyor beyni ya da dine başka bir yol yok. dünyayı yöneten birçok şirket var gibi duruyor ama aslında onların hepsinin sahibi arka planda aynı kişilerdir. pokemon go oynasınlar, porno izlesinler, üç beş eşyaya borçlansınlar, uyuşturucu kullansınlar ama asla düşünmesinler çünkü onlar için birileri zaten düşünüyor. burada önemli olan ne düşündüğü *
bugün normal insanlar diğer insanlarla iletişim kuramıyor adamların ilk lafı küfür beyin bir yerden sonra sürekli kolayca doyuma ulaştığı için kendisini üstün sanmaya başlıyor halbuki böyle bir durum yok. çoğu et bile yiyemiyor.
doğuştan hastalanan insan bu sefer daha da ileri gidip fanatikleşiyor.
futbol takımları için birbirini bıçaklayan, sırf kendi ile aynı ideolojiye sahip değil diye herkesi pkk'lı sanan mallar buradan türüyor. hitler üstün bir alman ırkı yaratmak için tüm bunlarla daha kapitalizm bu kadar güçlenmeden önce savaştı ama kaybetti. aynı şekilde sosyal medyayı troll amaçlı kullananlar çok az tam tersi anlaşılmıyorlar resmen hayat memat meselesi olmuş. bu da insanları oyalamak için oyunlardan biridir.
neye gore bes para etmez ? sana gore mi ?

ulu sozluk ezikleri hep birlikte devrimcilik oynamislar yine. birileri bunlarin yerine dusunuyormus bunlar dusunemiyormus da. sanki siz felsefe profesorusunuz anasini satayim. siz dunyadan farkli bir yerde mi yasiyorsunuz ? yoo. sacma salak dizileri izlemiyormus ya da sabah ise giderken telefonda muzik dinlemiyormus gibi davranmayin aq yerinde. su yaptiginizin sanal masturbasyondan farki yok aq embesilleri.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.