1. 1.
    kediler çok temiz hayvanlardır.. niye mi çünkü kakalarının üstünü örten hemen hemen tek hayvandır... evde banyo da birtane kum kabı bulundur, kedin bu kum dolu kaba rahatlıkla ulaşabilsin... kabın 1/3 ünü kum doldursan yeter. gelir buraya pisler ve üstünü örter. bu kap klosetin olduğu yere yakın olursa delikli bir kürekle alır pisliği klosete atarsın, gider... küreğin delikli olması, çok kumla klosete atmana gerek kalmaz. cişini de bu kaba yapar, ilk başlarda ben çişli kumu da klosete atıyordum, çok masraflı oluyordu... çünkü kedi tuvaletinde kullanılan çok özel kumlar var, koku örtücü kum kullanıyorum.... pislikten temizlenmiş, ıslak yani çişli kumu bir başka kaba alıyorum, kuruyunca bir kaç kez yeniden kullanıyorum...

    kedi kusmasına gelince kediler kendi kendilerini yalayarak temizledikelerinden, yalarken çok kıl yutarlar ve bu kılı ayda bir kere yaklaşık olarak ya da iki ayda bir kusarak çıkarırlar. bu süreç kediyi çok yorar, benim kedim evdeki halıyı kirletmemek için, halı kaplı olmayan bir yere kusuyor... bu kusmuğu da bir mutfak kağıdıyla temizliyorum... kusmuk derken öyle sarhoş kusmuğu gibi degil , az bir miktar...
    kusmayan kedileri kusturmak icin kedi otu yediriliyor, böylelikle kusuyorlar... kedilerin mutlaka kusması gerekiyor.

    edit: ÖZELDen yeni kedi alacak bir yazara yaptığım bu tavsiyeleri hepinizin yararına ( yani kedi alacak ya da kedisi olan) olur diye düşündüğümden paylaşıyorum.
    5 ... uludagdayim sende gel
  2. 2.
    yeni kedi alacak birine tavsiyeler
    Bir daha düşünsün .
    9 -3 ... jeepli turbanli
  3. 3.
    arkadaş uzun yazmışta boş yazmış ilk tavsiyem parayla kedi mi alınır amk!?..
    4 -2 ... kuleylekavgaliatarlipilot
  4. 4.
    Cins kediler adı gibi cins olurlar. Yavrusunu aldın diye büyüğü çirkeflik yapar, küçüğü de anasından koparıldım diye ilerde kindar olur falan. Atraksiyona gerek yok.

    Ben sokakta yalnız başına yavru bir kara kedi buldum aldım. Şuan en cins kediden bile daha cinstir amk. Panter gibi oldu hala yiyor durduramıyoruz. Değişik huyları var.

    Misal ilk geldiği gün aceleye geldiği için temiz bir tuvalet tasına su koyduk. Şuan 5 gün susuz kalır ama gene de asla tuvalet tasından başka bir şeyden su içmez.

    Neyse kedi bakmak güzel bir şeydir. Eviniz müsaitse ve hayvana eziyet cektirmeyecekseniz sokaktan kedi alın bakın eğlencelidir.

    Ama lütfen şu konuda anlaşalım. Köpeklerin bakımı kedilerden zor falan değildir. Hiçbir hayvanın bakımı zor olmamalıdır. Eğer zor geliyorsa hayvanı eve hapsedip zulüm etmeyin yani anlamı yok. Zannetmeyin ki kediler çok efendidir bokunu bile kuma sıçar işte bakımı kolay falan. Siz bir de onu bir şeylere kızıp bütün hafta trip atarken görün. Zaman zaman 2-3 gün alıp başını gitmelerini falan. Zaman zaman bebek zaman zaman da isyankar bela olabiliyorlar yani. Ona göre.
    2 ... migara
  5. 5.
    evine hayvan alacak şahıs, evde büyümeyen devamlı bir çocuk alacağını asla unutmasın.
    2 ... uludagdayim sende gel
  6. 6.
    Parayla kedi almasın. Tamam annesinden yavru bir kediyi ayırmakta günah ama bir şekilde bakmak istiyorsa bir alternatif üretip yavru kedi bulsun. Güzel canlılardır, gelir ayaklarınıza sürtünür, sevmenizi ister. Ama işin sinir bozucu kısmı o kadar beslersiniz gidip nerdeyse her kediden dayak yer. Sonra birkaç saat kendine gelemez.* ama kediler güzeldir yani.
    2 ... dplmt
  7. 7.
    Cins kedi peşinde koşmayın, sokaktaki onlarca aç, üşümüş yavrulardan birini evlat edinin. Cins kedi olunca farklı miyavlamıyor, ya da oturup sizinle sohbet etmiyor. iki tülü kıyı, bi gözü farklı renkte oluyor.

    Ayrıca sokak kedilerinden de dünya güzelleri çıkıyor. Kafasında iki kulaklarının arasında her m harfi olan gri çizgili kedi tekirdir, onu cins kedi diye kullanabilirsiniz tepe tepe.
    4 ... asuregibisurat
  8. 8.
    Az evvel tarafımdan eda edilen eylem.

    --spoiler--
    Lan parayla almadım, o kadar mal değilim, ben ziftlenirken börekçiye girdi, dokunmaktan aciz sığırlar dışarı çıkaramadı, ayakla dürtmeler falan... Aldım ben de. Karnı tok sırtı pek, tükanda koltukta uyuyor şimdi. Hayırlısıyla 3 ledik bakalım.
    Adı da remezan oldu.
    --spoiler--
    2 ... killikurabiye
  9. 9.
    ismini minnoş koymayın.

    allah cezanızı verecek.
    ... agresif edward
  10. 10.
    sokaktan alın, sevinsin keratalar.

    gerçi pet shoptakilerde özgürlüklerinden mahrum kalıyor, onlar da alınabilir.
    2 ... aglama duvarinda gulesim geldi