1. 1.
    başkanlık sisteminin ilk hükümetinde kabinede yer alan iki bakanın, sunum esnasında paylaşılan özgeçmişleridir.

    bu iki bakanımızdan ilki sayın mustafa varank.
    sayın mustafa varank'ın özgeçmişi şöyle;
    yeni kabinedeki iki bakanın özgeçmişleri

    bir diğer bakanımız da sayın berat(damat) albayrak.
    sayın berat(damat) albayrak'ın da özgeçmişi şöyle;
    yeni kabinedeki iki bakanın özgeçmişleri

    şimdi, özgeçmişlerine baktığımız iki bakandan, sayın mustafa varank'ın özgeçmişinde okuduğu ilkokulu, orta okulu, lisesi falan hepsi yazmakta.

    ama diğer bakanın özgeçmişine bakıyoruz, ilkokul, ortaokul, lise hayatına dair bir bilgi yok. istanbul'da doğmuş, akabinde istanbul üniversitesi işletme bölümünden mezun olmuş.
    aradaki yıllarda ne yapmış sayın damat?
    hangi okullara gitmiş, hangi okullardan mezun olmuş?

    bunları neden yazmıyorsunuz?
    bak, alnı açık, başı dik olan mustafa varank'ın, hatta diğer bakanların tüm okul, ilköğretim, lise bilgileri var.
    berat albayrak'ın neden yok?

    yoksa utandığınız, gizlemek zorunda hissettiğiniz bir şeyler mi var.

    hadi hayırlı bakanlar...
    40 -13 ... tengir budun
  2. 2.
    yeni çalışma bakanınınki tek satırdan ibaret olarak ekrana yansıtılmıştır.
    5 ... usualsuspects
  3. 3.
    tabi lan deli misin, okur yazarlığı yok onun, bakma sen yüksek lisans yaptığına. muharrem inceyi bulabildiniz mi kaçırılmıştı en son noldu o iş?
    5 -20 ... masklavi
  4. 4.
    Hiç kimseyi ilgilendirmeyen bir özgeçmiştir.

    Başkanımız,bakanlarımızı dikkatli bir şekilde özenle seçmiştir.bu işte uzman olduklarından şüphem yoktur.

    Halkımızın büyük bir kesiminin güveni tamdır.öyle olmasa reisi başkan yapmazdık.

    yeni kabinedeki iki bakanın özgeçmişleri
    2 -23 ... woodcutter
  5. 5.
    Tamam sen de ekmeğinin peşindesin. Günlük bir kap makarna için şerefini pazarlık meselesi yapıyorsun.
    Olur anlarım. Fakat iq fakiri halinle yorum yapmaktan imtina et yahu biraz.
    (#39833204)
    Bu nedir arkadaş?

    Adam diyor ki, berat Albayrak fetö okullarında okumuş. Ondan yazılmamış. Sen kendi çapında olmayan “zekanı”, “beynini” konuşturmuşsun. Okuması yokmuş. Ha ha, cidden mi? Vay ne ince bir espri.

    Mal beyanı.
    7 -3 ... odysseus
  6. 6.
    akp kadrolarindaki diger herkes gibi evlat da zamanin fetocusudur.
    zaten akpdeki herkesin fetocu oldugunu bilmeyen yok, niye saklama zahmetinde bulunmus ki?
    reyis n'apsin? evlat iste. atsa atamaz, satsa satamaz. evet.
    8 -1 ... pillars of creation
  7. 7.
    fatih kolejinde okumuştur liseyi.

    ha bunu gizlemeleri anlamsız olmuş. milyonlarca kişi gitti lisesine, dersanesine, üniversitesine.
    2 ... raduyev
  8. 8.
    çomar savunma timlerinin hemen akladıkları özgeçmiştir. cidden sıkıntılı tipler bunlar hani evladım olsa eldivenle severim derler ya. bunları eldivende kesmez.

    adam berat ın okul geçmişinde feto var diyor bunlardan birisi gelmiş ilk okula mı gitmemiş yani diyor espri kusuyor. diğeri varsa ne var yani diyor. bunu diyen sabahtan akşama feto aşağı dış mihraklar yukarı gezen muhalifleri fetocu olmakla suçlayan yalakaların bir neferi. marula gelince kıtır kıtır işe gelince meeeeee.
    13 -3 ... mel mel bakan gibson
  9. 9.
    elbette fetö okullarında okuduğu için gizlenmektedirler.

    daha önce yazmıştım bence damat direkt üniversiteden başlamış bile olabilir. torpili sağlam.
    7 -1 ... noxeca
  10. 10.
    bu damat iyi kandıracak ama hadi hayırlısı diyelim.
    1 -1 ... bir klonu cok sevdim