bugün

dünyanın farklı yerlerinde yeni atanmış iki tane validir.

büyük britanya'nın yeni atanan kanada genel valisi julie payette hanım;
görsel

sakarya'nın yeni valisi irfan balkanlıoğlu bey;
görsel

julie payette hanım tam 6 dil biliyor.
irfan bey ise türkçe biliyor ayrıca arapça dualar okuyabiliyor.

****

julie hanım komple bir sporcu, kış olimpiyatlarında ülkesinin bayrağını taşıma şerefine nail olmuş;
görsel

irfan bey, afyon'da cephanelik patlaması sonrası 25 askerimizin şehit olmasının ardından genelkurmay başkanı necdet özel'e kilim hediye etme şerefine nail olmuş;
görsel

****

julie payette'in kardeşleri, biri akademisyen, diğeri doktor;
görsel

irfan bey'in abisi, ismailağa cemaatinde şeyh.
görsel

****

julie payette'in mesai arkadaşları;
görsel

irfan bey'in mesai arkadaşları;
görsel

****

julie payette uzayda toplam 25 gün kalmış;
görsel

irfan bey ismailağa dergahında kalmış;
görsel

****

julie payette hanım piyano falan çalabiliyor;
görsel

irfan bey alkollü içki satışını yasaklıyor;
görsel

****

julie payette'den önceki kanada valisi;
(akademisyen, yazar, diplomat david johnston)
görsel

irfan bey'den önceki sakarya valisi. (gülmeyin amk)
görsel

****

julie payette'in başbakanı;
görsel

irfan bey'in başbakanı;
görsel

****

son olarak...

julie payette montreal doğumlu;
görsel

irfan bey ise çorumlu;
görsel

her ikisine de yeni görevlerinde başarılar dileriz...

ek: (bkz: julie payette/#37318646)
Julie payette, kadın.
Tam türkiye için hala umut var diyorum, sonra başlıyorum gülmeye ak.
işte monarşi böyle bişi, monarşik ülkeler gelişik ve modernik olur.
bu ülke monarşik olmadığı için gelişemiyor. yoksa bulunduğu coğrafyanın emperyaller tarafından şekillendirilmeye devam etmesi nedeniyle halen tam bağımsız olamamasıyla, kaynaklarını kontrol edememesiyle, iç işlerine sürekli müdahale edilmesiyle felan bir alakası yok.
nihan sultan gelde kurtar bizi...
Guldum mk. Bu nasil vs. Kari bizim valiyi donunda sallar. Puahaha.
Budut: ozellikle irfan beyden onceki valiyi gorunce honkurdum. Selefin tipten yatari var. Asddfg.
Şüphesiz ki kanada bizi kıskanıyor.
Montreal leblebisi var mı?
Yok.
Konu kilit.
Siktir git! Tutan mı var?
Her gün üzücü bi şey, ingilizceyi fulleyip amerika mapini açabiliyomuyuz.
ben niye utandım amk. sakarya valisi ben miyim.
türkiye ortadoğu ülkesi. ortadoğuyu uzak ülkelerle kıyaslamak gereksiz.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.