1. 1.
    şöyle düşünce fırtınası baabındaki teorilerdir.
    insan ilk nasıl oldu?
    ilk çift madde nasıl ortaya çıktı falan.

    not:dini bakımdan açmadık konuyu. o inançla ilgili ve imanımız yerinde, şükür.

    not2: varoluş teorileri de diyebiliriz.
    ... pilotmont 1
  2. 2.
    zamanın çok daha yavaş ilerlediği bir boyuttan, ideal koşullarda bir gezegene gönderilen bakterinin adaptasyonundan. Evet duygusal olarak bakıyorum olaya.
    1 ... naturalfrequency
  3. 3.
    ne kadar sınırlı bir beyne sahibiz. cidden.
    dini metinlerde anlatılanlar dışında çok az fikir üretilebiliyor, bu konuda.

    bilimin anlattıklarından aklımda kalanların bazılarını anlatmaya çalışayım. yok lan ondan da bişey kalmamış aklımda.

    yani arkadaş, bilim dünyası, inanç dünyasının öğrettiklerine katılmıyor ama elle tutulur bir teori de sunmuyor.

    yazarlar da öyle, sallamasyon da olsa bir teori yok.
    ... pilotmont 1
  4. 4.
    bilim dünyası bişey sunuyor da temelinde bir kabul var.
    o kabul de ilk madde çiftinin ezelden beri var olduğu, yani yaratılmadığı ya da biri tarafından yapılmadığı.
    iyi de nasıl ortaya çıktı denildiğinde de nedensellik ilkesini kullanıp, bişeyi birinin yapmasına gerek yoktur demeye getiriyorlar. yani sonuç için nedene gerek yok diyorlar.
    başlıkta bahsedilense ilk madde çiftinin nasıl oluştuğuna dair teoriler, o terimi de anlamamaktayım, neden çift, neden tek değil.
    ... pilotmont 1
  5. 5.
    bütün dünyada bu konuda bir hikaye yazabilecek biri yok. çıkmadı yani.
    hikayeyi bırak masal anlatan bile yok.
    bilim, ilk madde çifti zaten hep vardı diyor, dindarlar, tanrı hep vardı diyor.
    bu ikisi dışında bi olay hayal edilemiyor. ben de edemiyorum tabi.deniyorum yok arkadaş. olmuyor. bir sınır koyulduğu kesin.
    -1 ... pilotmont 1
  6. 6.
    Umarim sadece ayvayi yemişizdir.
    3 -1 ... potluvese
  7. 7.
    Canım şuan müsait değilim, sen birkaç milyar yıl dünyada oyalanıver döndüğünde hesaplaşırız.
    ... basileus
  8. 8.
    99 hikaye vardır, onlar da kutsal kitaplardadır. bin yılların verdiği birikimin üzerine bir bireyin, bir nokta bile koyması zordur ama denemeye değerdir.
    1 ... caligari
  9. 9.
    Allah yarattı.
    ... kimseyi cekemeyen adam
  10. 10.
    yaratılış diye bir şey mantık çerçevesinde asla kanıtlanamaz bu nedenle yoktur.

    kısaca böyle.
    1 ... cold coffee