1. 1.
    Sene 2005 bir lise bebesiyim ilk yüzyüze gelip konuştuğum ünlü gökhan tepe olmuştu.

    Sonra mesleğim sayesinde bir çoğunu görüp tanıdım.
    1 -8 ... diye haykirmak istiyorum
  2. 2.
    Yıldırım demirören. 12 ocak 2008 tarihindeki konyaspor besiktaş macindan önce görmüştüm. Şansımı orada tükettim zaten. Keşke kuşum aydın' ı falan görseydim.
    1 -1 ... riveros
  3. 3.
    1997 yılında üniversite 2. Sınıf öğrencisiyken Cüneyt arkın uyuşturucu ve tutun kullanımıyla ilgili bir konferansa gelecekti. Bir grup arkadaşla gittik. Biz kalabalık beklerken çok az insanin geldiğini gördük. Baya baya karşılıklı sohbet etme imkânımız olmuştu.
    2 ... abaninaltindakisopa
  4. 4.
    2010 yılında atatürk havalimanı'nda lise stajımı yaparken lugano ve guiza ile karşılaşmış ve fotoğraf çekilmiştim, sonra staj boyunca birçoğu geldi geçti.
    2 ... kedilerinbabasi
  5. 5.
    Eğer sayılıyorsa Tansu çiller. Tam hatırlamıyorum ama sene 95 yada 96 10 metre uzağımdaydı. Niğde hava alanın temel atma töreni için gelmişti o konuşmasını yaparken ben ezilerek ölmemek için mücadele veriyordum. *
    1 ... enkidu1986
  6. 6.
    Çakallarla dans'ta 'hastasıyız dede' diyen adam. Adı Timur, soyadını bilmiyorum.

    Sonra medyacı olduk, neredeyse tüm ünlülerle akraba olduk. Seda sayan evime bırakırdı lan beni gece iş geç bitince ahaha. Ablam ya, aylarca çalıştık. Erol köse gece 2:30'da telefon açardı amk. Kimlerle oturup ot bile içtik lan.

    Senin benim gibi insanlar yani. Kafaları biraz başka tabi o Da ayrı mevzu.
    9 -7 ... alkolik oldum
  7. 7.
    Ali Sami yen stadında su ve minder satarken Rahmetli ibrahim Erkalı görmüştüm sene 2001.
    3 ... uykusuza masallar
  8. 8.
    maalesef demet akalın kardeşi benim kocaeli gölcük'teki ilk okulumda okuyordu. demet akalın da karne günü geldi
    öğrencilerin önünde şarkı söylemek için yanımdan geçerken bana çarptı. kim ya diyerek dönüp bi baktım demet akalın. akşam aynı kıyafetlerle de istanbul'da tv programına çıkmıştı.
    2 -1 ... cumba
  9. 9.
    aydın aydın.

    yazarların ilk canlı gördüğü ünlü
    fanıyım da.
    10 -1 ... sezenist a feminist
  10. 10.
    benim için böyle bi olay ne kadar önemsizse artık ilk kimi gördüğümü hatırlamıyorum bile. napcanız olum.
    1 -1 ... vaktisiir