1. 1.
    Yazarların okul hayatında başına gelen en kötü olaydır.

    12. sınıfın son yazılıları yani aslında lisedeki gireceğimiz son yazılı haftasıydı. Normalde kelebek sistemi uygulanırdı sınavlarda ama o hafta herkes normal sınıfında giriyordu.

    Tahmin edeceğiniz üzere bütün sınıf çatır çatır kopya çekiyordu.

    Neyse ben de çekmiştim doğal olarak. Sonra matematik sınavının yapıldığı gün yani okuldan sonra matematik hocası whatsapp grubunda "sınavınız nasıl geçti?" Falan diye sormuştu. Sonra mal bir arkadaşım "lasseisflechas'a sorun hocam" gibisinden bir şeyler yazmıştı. Hoca o mesajı gördükten sonra muhtemelen sadece benim kağıdımı alıp okumuştu.

    Sonra ertesi gün matematik dersi vardı. Hoca sınıfa girer girmez başladı bana saydırmaya, ağzına geleni saydı. Yani küfür falan etmedi tabii ama ana avrat sövmekten beter etti. Bütün sınıfın önünde baya onur kırıcı ve ağır sözler söylemişti. Halbuki o sınavda zaten bütün sınıf kopya çekmişti ama bütün sınıfın paylaşması gereken azarı ben tek başıma yemiştim. Ağzımı açıp tek bir kelime bile edemedim. Zaten ne diyecektim ki "imi hicim bir tik bin çikmidim ki bitin sinif çikti" diye ağlayacak halim yoktu.

    Aynı gün fizik sınavında da o hoca gözetmenlik yaptı. Ben hariç bütün sınıf kopya çekti yine ve hoca hiçbir şey yapmadı. Hatta sıraları yan yana olan iki kızın tam arasından geçerken bu iki kız alenen kağıtları değiştirmişti yani hocanın burnunun dibinde. Hoca sadece biraz suratını ekşitti o kadar. Gıkını bile çıkarmadı.

    Hocaya dargın değilim. Hala seviyorum o hocayı. Ben, bütün sınıf yerine sadece beni azarladığı için kırılmıştım sadece ama yukarıda bahsettiğim gibi muhtemelen hoca sadece benim kağıdımı okumuştu o ana kadar. Bir diğer kızgınlığım ise kendi dersinin sınavında kopya çekilince bu kadar heyheylenip başka sınavlara gelince hiç umursamamasıydı.
    2 -1 ... lasseisflechas
  2. 2.
    üniversite sosyoloji dersinde bizzat kitaptan kopya çekmemiz ve son derece bilimsel bir kağıt teslim etmemiz ama neden d+ almamız. itiraz da edemedik haliyle, itiraz edip hocam kitabı geçirdik nasıl d oldu desek f verecek mk.

    edit: çoğul konuşmamın sebebi bu poku arkadaşla birlikte yememiz.
    1 ... masklavi
  3. 3.
    öğrenciliğin kendisi en kötü anıdır.
    1 ... lafcimrisi
  4. 4.
    platonik olarak sevdiğim kızı zorla kendi okuduğum bölüme yazdırmam ve sınıfta kalıp okulu bırakması.
    -1 ... emperyalizme kafa tutan adam