1. 1.
    behzat ç dizisinin yaran diyaloglarıdır.

    harun üniversiteye gider.

    solcu kız : defol git burdan faşist...!
    harun: ne faşisti lan, cinayet büro...!
    93 -6 ... uluyanardag
  2. 2.
    müfettiş: sabri nerdeydi o gece?
    harun: höng, sabri kim ya...?
    müfettiş: iş arkadaşlarını tanımıyor musun sen...?
    harun: ha hayalet mi!
    harun: onun adı sabri miymiş ya...?
    99 -3 ... demesved
  3. 3.
    --spoiler--
    baktım birini yaka paça götürüyorlar,
    adamı kaçırıyorlar zannettim,
    insaniyet namına döner bıçağıyla yürüdüm yanına doğru
    --spoiler--
    --spoiler--
    biliyon mu abi
    sen bunu biliyon mu?
    --spoiler--
    21 -1 ... whereismywings
  4. 4.
    -amirim nasılsınız?
    -saçma sapan konuşma bea
    -???
    28 -11 ... varlikdanyoklugagitmek
  5. 5.
    Harun : Püsküt müsküt varmı be karnım yarıldı
    21 ... k0gamer
  6. 6.
    --spoiler--
    harun: seviyorum merkez.
    merkez: anlaşılmadı!
    harun: seviyorum diyorum merkez.
    merkez: gereksiz anons yapmayalım. kodun ne senin?
    harun: kodumu? kodumu söyleyeyim ben sana kodumu. kodu. hayatımın a.ına kodu. hayatımın a.ına kodu!
    --spoiler--
    91 -5 ... nunu
  7. 7.
    harun: nereye gidiyoruz amirim ?
    behzat ç.: ebenin amına.
    harun: olur. sen götür, oraya da giderim.
    45 -3 ... profesyonel fizik ogrencisi
  8. 8.
    --spoiler--
    HARUN: ankara'nın dikmen'i..

    behzat ç: ne diyon lan..

    harun: hani diyorlar yaa..

    behzat ç: ne diyon bipp..

    harun: bi daha gelirsem bip beni.
    --spoiler--
    9 -2 ... mo ni fe
  9. 9.
    harun: bu ne ya !!!
    behzat ç.: ne la ?
    harun: yokuş. valla ankara'nın dikmeni ... . o hesap yani.
    behzat ç.: hangi hesap la ?
    harun: bippp. işte.
    7 -1 ... profesyonel fizik ogrencisi
  10. 10.
    --spoiler--
    hayalet: ben senden pozitif bi elektrik alamamıycak mıyım la?
    akbaba: benden elektrik alıp napcan lan, bana halleniyon mu yoksa ?
    --spoiler--
    65 -5 ... whereismywings