1. ?.
    komedi içerikli fenerbahçe taraftar sitesi antu.com'dan yorumlardır. özellikle galatasaray benfica maçı ile ilgili yorumları yarmaktadır.

    Resmen köy takımı bu Benfica.

    nuno gomez kazmanin önde gideni nasil milli takimda oynar anlamadim

    Bu Benfica resmen mahalle takımı.

    Benficanın futbolu hala 60´lı yıllarda kalmış yahu‚oynadıkları futbol falan değil herhalde kendileride bilmiyor ne yapmak istediklerin

    Benfica nın etkili olduğu bir bölge yada etkili olan bir oyuncusu yok standart bir takım.Kanatlarında Bizim Gökhan G. yada R.carlos olsa daha iyi maç çıkartırlardı.Abartmayın bence gs yi Bu benfica porta dan iyi takım olsa şuan Şampiyonlar liginde olurdu.

    Yahu Benfica berbat oynadigi icin cincon biraz atak yaptiginda tehlikeli oluyor‚ maci izlemesek cinconun super top oynadigini sanacagiz...

    gibi yorumlardır. daha fazlası için link.

    http://forum2007.antu.com...mp;kID=18234&sayfa=44
    3 -5 ... jigga
  2. ?.
    (bkz: http://forum2007.antu.com...&fID=17&kID=18824)
    gibi dangalakça örnekleri olan yorumlardır, akıl fikir sanırsam bu siteye hiç uğramamaktadır.
    2 -1 ... bedevix
  3. ?.
    bazıları gerçekten yaran yorumlardır.

    başlık: batuhan takası
    konu: kazım kazımla batuhanın takas edileceği iddiası.

    yorum: batuhan düz bir oyuncu‚ kazım daha yaratıcı kelepce falan kullanıyormus...
    5 ... hayrettin gurbuz
  4. 1.
    başlık: Bild.de haberi...Daum: "Maalesef dogru..."
    konu: şu malum kelepçe olayını daumun doğrulaması.

    yorum: daum da kapıda peçete - kolonya mı tutuyomuş da doğrulamış
    26 -4 ... hayrettin gurbuz
  5. 2.
    (bkz: #5703438)

    yarmıştır.
    3 ... idioglossia
  6. 3.
    başlık: fenerbahçe skandal

    yorun: öpen takım derken bunu kastetmiyordu herhalde başkanımız dimi renktaşlar.
    1 ... hayrettin gurbuz
  7. 4.
    antu.com un başarısını gölgelemeyen yorumlardır keza antu bir yaşam biçimidir. fenerbahçelilerin göz bebeğidir.
    2 -6 ... iki loptan olusan uzuvlar
  8. 5.
    başlık: utanacakları yerde övünüyorlar

    yorum: nopost yicem şimdi sizin yüzünüzden‚ hiç başlık açılmasaydı gs transferleri ile ilgili bu forum çok daha güzel olurdu. yeter artık niye medya bu kadar abartıyo diyorsunuz adamların en ufak hareketinde sayfalarca mesaj yazıyorsunuz bizene kardeşim ya aldıysa aldı yaptıysa yaptı fenerbahçe´den çok gs konuşuluyor kaç gündür forumda önce kendimizi eleştirelim‚ görmek istemiyorum artık gs başlığı y-e-t-e-r!
    2 -3 ... tizzarget acquizzired
  9. 6.
    antu com öldürmüştür.
    2 -3 ... suker
  10. 7.
    (bkz: http://galeri.uludagsozlu...om-yorumlar%C4%B1-271251/)
    2 -2 ... hayrettin gurbuz