1. 1.
    Hosgelmis yazar ama...
    yalnizim olum
    1 -1 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  2. 2.
    Hemde doğum günümde :(
    -1 ... nazorellaschulz
  3. 3.
    Mesajını aldım kardeşim.
    2 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  4. 4.
    yakışıklıymış, ımmmffs. *
    2 -3 ... ucgende alan
  5. 5.
    Tanıyan yazarlar çıktı vay be .
    ... yalnizim olum
  6. 6.
    Harbi barda çalışarak kız düşüyor mu lan ona göre barda işe başlayacağım bak.
    -1 ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  7. 7.
    Delisin.. Olm bende dalga geçecek tip var mı? Sana kalmış, şimdi bir şeyler yazardım da , siktir et yeri değil.
    -3 ... yalnizim olum
  8. 8.
    Olum düşüyorsa o barda bir zirve düzenle, festivale dönüşsün.
    ... rockonbaby
  9. 9.
    Ulan sana kötü bir şey mi dedik yakisiklisin sadece dudak büzmeni eleştirdim alay etmedim ne taktın bu kadar. Ayrıca fiziksel görünüş olarak bir sıkıntım olmadı bugüne kadar hatta ortalamaya gore yakışıklım bunu ben değil çevremdeki insanlarda söylüyor. Burda fotoğrafımı paylaşamam ama merak edersen sana özelden atarım.
    ... bir tirrek sevdim uzaklarda
  10. 10.
    Fazla alıngan uuser.
    ... bir tirrek sevdim uzaklarda