1. 1.
    Her erkeğe nasip olmayan şeydir. Hem avukatım. Hem çok yakışıklı.

    Reelde ki kadınlar ve kızların ilgisi yüksek. Sanalda öyle. Sanaldan buluştuğum çok kadın kız var. Ama hoşuma giderlerse.

    Yani öyle basit bir iş değil bu iki niteliği taşımak.

    Hem avukatım hem de çok yakışıklıyım. Ve kendimi övmeyi de sevmem. Yalakalık yapanları da sevmem. Tezahürat ya da alkış istemez.
    2 -11 ... aydinoglu ventage
  2. 2.
    allahin dalaleti. adalet degil dalalet.
    1 ... ekrem abi
  3. 3.
    (bkz: ilahi adalet neler çıkarıyor karşımıza) dedirtecek bir beydir.
    ... iiiblacktoothiii
  4. 4.
    annene küfretsem bana dava açar mısın sorusunu akıllara getirir.
    4 ... malice
  5. 5.
    Arayan varsa boşanma avukatları genelde yakışıklı oluyor.
    5 -2 ... daisyfuller
  6. 6.
    babası günde 16 saat yevmiyeci olarak simit satarak, lastik ayakkabıyla büyümüş ve avukat olmuş hukukçu bozuntusu birisini tanıyorum..! her ne hikmetse, bu kompleksli bakış açısı onda da ziyadesiyle hâkimdi..! insanlara tepeden bakıyor ama insanlar bunun farkında dâhi değil..! kendi çalıp kendi oynuyor yani..! komik çok komik..! epey acınası..!

    *not: hatta bu daha öğrenciyken, bir gün sırf bu yüzden bunu masadan bir güzel siktir etmiştim..! bana yapamaz zaten de, masadaki diğer bir arkadaşa kendince kibir satmaya çalışmıştı ben de;

    - la gardaş..! kimse kimsenin ekmeğini vermiyor amk. yerinde..! sen ne sanıyon kendini öyle la..!? ne anlatıyon sen öyle kendi kendine atyarağı..? hadi siktirgit buradan ve bir daha da gelme yanımıza uza bakıyim şimdi..!

    diyerekten, siktiri çekmiştim buna..!

    sözün özü, bu ve bunun gibileri sertlikten pek hoşlanıyor sizin anlayacağınız..!
    3 -1 ... kiss kiss bang bang
  7. 7.
    dalalet yoldan çıkma anlamına gelmiyor mu hacılar?

    delalet olmasın o?
    ... opus magnum ii
  8. 8.
    bu tanıma kimin uyduğunu hepimiz biliyoruz...
    1 -1 ... flat head
  9. 9.
    benim bir seçeneğim olmaktır.

    yakışıklı ve avukatlar eqlesin.
    1 -2 ... depresif prozac
  10. 10.
    Bazılarının çirkinliği yüzünde değil, kişiliğinde.
    9 ... sari civciv