1. 1.
    yaşadığım yerde var olan bir gerçek. ulan insan halen ekmeği gazeteye sarıp ta mı verir.
    poşet diye bir şey var kardeşim.
    -2 ... ikinci nesil yazar
  2. 2.
    Ne güzel bir eylemdir, ekmeği gazeteye sarmak. yarın da kese kağıdında bir şey alırsan mahkemeye suç duyursunda bulun çağdışı diye. bu nasıl bir entry'dir...
    ... tanrininkamcisi
  3. 3.
    bu durumdan etkilenmem sanırdım.
    bi süre böyle bi yerde kaldım. 10 gün sonra insanların giyimi gözüme batmaya başladı. konuşmaları falan. bastım geri döndüm.
    hayır ev ve çevre düzenlemesi şahaneydi yoksa denemezdim.
    ... pilotmont 1