1. 1.
    Bu iyi birşeydir.
    Ne demişti jöleli yiģit, berat beye teşekkur borçluyuz artık isterse 30 tl olsun.
    1 ... atlant isten gelenadam
  2. 2.
    Hem şiş yansın hep kebap.
    3 ... atlant isten gelenadam
  3. 3.
    Sikimde bile olmaz bu saatten sonra
    Adam sarma sigara içiyor tarlasına atacak gübre bulamıyor tohum alamıyor bi önceki seneden kalan böceklenmis buğdayları ekiyor ama lafa gelince "allah tayyip i başımızdan eksik etmesin" diyor
    50 lira olmazsa ta aq.
    12 -2 ... e f e
  4. 4.
    Reformların gerekliliğinden bihaber olan kişinin söylemidir.
    3 -1 ... kirmizilikadin
  5. 5.
    Faizin Yeterince yüksek olmamasındandır.
    Faizi yüzde 40 yap o zaman işler değişir.

    Halkın dolar Kuru ve Enflasyon beklentisi verilen faizden daha da yüksek. Kim neden parasını türk lirasında faizde tutsun.
    Doların kısa sürede 10 TL yi görmesi içten bile değil.
    3 ... gedikpasa
  6. 6.
    Türkiye için önemli olan; mevcut ekonomik planın geniş zamanlı bir perspektifle sürdürülmesi, yatırım ortamının doğal bir şekilde iyileştirilmesi, finansal istikrarın ve fiyat istikrarının korunması, dış finansman pozisyonunun güçlendirilmesi gerekmektedir.

    faiz bence tekrar artacak.

    politika faizi böyle bir şey.

    ufak bir nefes aldırır ancak yukardaki yazdığım zemin oluşmaz ise ülkeyi zor günler beklemektedir.
    1 ... rockonbaby
  7. 7.
    (bkz: yüksek faiz yüksek kur yüksek enflasyon)
    1 ... murthy
  8. 8.
    Yepisyeni ekonomi modeli. Giren çıkan hep bize amuyum.
    1 ... serdarsl06
  9. 9.
    Hukuku guguka çevirirsen, her bir kararı bir tek imza ile alırsan, kıçına don alabildiğine şükür etmen gerek.

    Kabile gibi yönetilip, sağlam bir ekonomiye, refahı üst düzey bir toplum olabileceğimize inanan varsa; bir zahmet beyin taşıyıp taşımadığını kontrol ettirsin.

    Dünya öyle bir yer değil kardeşim. insanların güvenini kazanabilmek için önce adil olacaksın, sonra eğitimin iyi olacak, sonra çalışkan ve tutumlu olacaksın. Kısaca: türkiye gibi olmayacaksın.
    2 ... cokzararli
  10. 10.
    dötümüze yaprak takar öyle gezeriz ne yapalım. kıyafete falan hep zam gelir şimdi.

    mızrak da ayarlamak lazım bak şimdi.
    1 ... masklavi