bugün

her ilde hatta kasaba veya köylerde yörenin sosyal durumuna göre söylenen küfürlerdir.
balıkesir çepki köyünde köye gelen ilk tiyatronun yöre halkına erotik gelen bir oyun sergilemesinden sonra "tiyatoro" kelimesi cinayet sebebi olmuştur.

"hade lan tiyatoro"
kayseride sıcaklık göstergesi olan nbr la daşşağını yidiim vardır. yabancıysanız şaşırırsınız bi süre kendinize gelemezsiniz.
(bkz: aldın mı babafingoyu) (bkz: edirne)
birisinin bir davranışını veya sözünü çok beğendiği zaman
"hay senin daşşaklarını omzumda gezdireyim" deyip iyi afallatan sözlerdendir.
tokat-sivas .
ankara yöresinden bir inci : Ananı bebeni ....
neneğun ...mi!- * *
çorum yöresinden- ammını yolunu .ikerim.
agzin dalinda .kerim (agacın dalında demek istemektedir) trabzon arakli
sivas'ta duymuştum: seni çıkartanııı, ortaya süreniii... diye başlayıp baya bi devam ediyodu.
sivas 'tan eşşağan ala gazuğu ile ilgili olan var ama tam olarak yazmak sakıncalı olduğundan ;

(#347578)
essaan tüfaa * *
sıracalı ,toprak başına gibi. * *
(bkz: otur benim gamama)
(bkz: kayserili şöför)
Yıllar önce erzurum da Dadaş'ın biriyle girilen laf dalaşında duyulmuştur: 'seni Palandöken'in ayazında sabunsuz zikerem' *
yedi garını-garnını... * *
''kapçık ağızlı manyak seni''
kastamonu - gobel
men senin özünü siterem * *
eşşeean *iki herhangi birşeyin fazla olması durumunda kullanır. *
ağzan siçem, ermaninin pici * artvin yöresinden
küfür olarak değil, cümlelerde bağlaç ve nokta * ya da sıfatolarak, hanına koduğum. * * * * * *
rumeli dolaylarından...

mayka da piçka
allahını dinini....-01 adana
agzan s.kem *
artvin yöresinden