1. 101.
    star craft brood war düşkünü kimselerin sc'ye ihanet etmediklerini daha net hissedebilmek için oynamayıp kendilerini daha mutlu hissettikleri oyun.
    1 ... fidelcastro
  2. 102.
    çoğu online oyunun aksine son levela kadar hızlı bir şekilde kasılabilen, asıl eğlencenin 80'de başladığı oyun. belki de bu nedenle her ay 10milyondan fazla kişi düzenli olarak para veriyor.
    ... qualthy
  3. 103.
    ultima online'daki kadar olmasa da zevkli bir mining-blacksmithing sistemi olması beni sevindirmiştir.
    bu arada uzun süre çalışabileceğimiz madenler yok da hepsi random olarak dağılmış durumda mı ben mi bilmiyorum.
    gerçi ben oyuna girdikten 10 dakika sonra, koca dünya diyorlar neredeyse 10'da 1'ini gezdim bile, dedikten sonra, dünya sandığım şeyin, dünyanın bir kıtasının bir ülkesinin bir eyaleti olduğunu gördüm. warcraft dünyasına yabancıyım biraz evet.
    görevler efendi gibi yapıldığı sürece level atlama sıkıntısı olmuyor. öyle hayvan gibi saatlerce oynamamama rağmen 12. level oldum sayılır. bir gıdım kaldı.

    ekleme: 2 günde yaklaşık 18 saat oynamamı sadece şu aralar bir işim olmamasına bağlıyordum. ama bu sabah ankamall'e gidelim diyen kız arkadaşa, uyku sersemi yok ben lakeshire'a gidecem quest var dediğimde birşeylerin ters gittiğini anladım.

    5 ay sonra gelen edit: ehey ne şirin, 12. level oluyorum diye sevinmişim, bir tane 80 bir tane 55 bir tane 35 karakterim var. 20'leri saymıyorum zaten. ama şunu itiraf etmeliyim ki, elywn forest'ın büyüklüğünden korktuğum o zamanlara dönmek isterdim. müthiş bir eğlenceydi. yemin ederim her seferinde acaba yeni neler göreceğim diye gidiyordum oyuna. şimdi ulduar hariç girip çıkmadığım yer kalmadı uff dertlendim.
    3 -1 ... regulus
  4. 104.
    2 adet "whats up bro" tarzı konuşan cüce savaşçı ve bir de çok yüksek seviye ama beceriksiz insan warlock'tan oluşan grup ile (ben de insan savaşçı 4 kişi) deadmines'ı tamamladıktan sonra beni iyice kendine bağlamıştır.
    oldukça uzun süren bu maceranın her dakikası ayrı bir anı olarak yazılmıştır hafızalara.
    2 ... regulus
  5. 105.
    death knight karakter için kasmanın mübah olduğu oyun.
    ... tool
  6. 106.
    bu kadar uzun soluklu olmasının sebebi, ne zaman sıkılmaya başlasanız yepyeni bir şeyle karşılaşıyorsunuz. sizin üstünüzdekiler devamlı çok ilginç şeyler yapıyor oluyor ve siz de devamlı onlara yetişmeye çalışıyorsunuz.
    bir de her ırk, her sınıf adeta ayrı bir oyun. uzun süre sadece warrior ile oynadıktan sonra, rpg'lerin uyduruk sınıfı rogue'nun ne kadar harika olduğunu, hunter'la oynamanın keyfini, druid kentlerini gördükten sonra şununla da oynamalı, bununla da oynamalı diyorsunuz.
    bu da size çok zaman kaybettiriyor. ilk olarak hangi karakter açıldıysa onunla yardırılmalı. yoksa benim gibi ana karakteriniz level 50 sınırındayken, altı yedi tane level 8-10 karakteriniz ile etrafta koşturursunuz.
    2 ... regulus
  7. 107.
    yaklasık bir senemi harcadıgım, super insanlarla tanısmama sebep olan oyun..
    çirkin bir rogue karaktere sahip olmama ragmen Orgrimmar'da evlenme teklifi almıslıgımda vardır *
    aynı zamanda, instance lar da tum mobları ustume cekip vanish le kaybolup diger party elemanlarının tek tek ölmesine sebebiyet verdigim oyundur *
    1 ... neden hep ben
  8. 108.
    nihayet death knight'ima kavuştuğum oyun.
    öncelikle adeta film tadındaki görevler, ejderhaya binerek düşmana saldırma, top kullanma, pve ortamında büyük savaş yaşama, at çalma gibi pek çok enteresan ve güzel olayı yaşattı daha ilk saatte.
    ikinci olarak bu death knight biraz fazla güçlü. yani 55. level warrior ile normalde bir vuruşum 100'lük olurdu. shield bash ile 450-550, concussion blow ile 400+5 saniye stun yapardım. tüm olayım buydu neredeyse.
    death knight saldırdığı anda düşman dağılıyor. normal vuruşu 350-450 zaten. buna ek olarak yetenekleri kullandığımızda zaman zaman 950 civarına kadar yükseltebiliyoruz vuruşumuzu daha 60. level olmadan. can azalmıyor resmen. blood talentta ilerledim. hiç bir yetenek kullanmasam da düşmanda kurtçuklar çıkıp ona saldırıyor. strengtim +120 bonus alıyor, attack gücüm yüzde 10 artıyor vs.
    senaryoyu bitirip stormwind'e varınca derhal outland'e geçtim ve görevleri akıl almaz biçimde kolay yapıyorum. kendimden 3-4 level üstünde 3 yaratık aynı anda saldırdığında canım yüzde 30'lara inmeden bitiriyorum hepsini.
    zannederim death knight'ların başlangıç item'lerinin ve özellikle senaryo bitiminde verilen silahın hayvani olmasıyla ilgisi var. belki 65 veya 70'ten sonra biraz dengelenir diğer class'larla. üstelik daha level 55'ten 150 riding gelmesi ve direk olarak yüzde 100 speed bonus veren mount'a binmek cabası.

    sonraları ekleme: 90 olduğunuzda elinize iyi bir silah aldığınızda 1.6-1.7k, saniyede vuruş gibi bir güce ulaşıyorsunuz ki hemen heroic'lere katılabilirsiniz.
    5 ... regulus
  9. 109.
    15 nisan itibari ile 900 mb'a yakın bir yama ile 3.1'e geçilmiştir. talent sisteminde köklü değişiklikler olacaktır. bu sebeple herkes oyuna girdiğinde tüm talent puanlarını tekrar dağıtması için alınmış bulacaktır. envai çeşit item, turnuva, zindan ekleniyor. her karakterin özellikleri tepeden tırnağa incelemeden geçiyor.
    şahsen benim death knight adına en çok üzüldüğüm şey, ghoul'lerimiz artık 2 dakika değil 1 dakika bizimle olacak. daha önce 4 dakika olan cool down süresi 3 dakikaya indirilmesi sanki güzelmiş gibi ama değil. çünkü eskisi gibi sayaç ghoul geldiğinde değil, öldüğünde başlayacak.
    argent turnuvasında binek üstünde savaşabilecekmişiz.
    bir de bineklerle suya girince otomatik inmeyecekmişiz artık o çok iyi olmuş. binekler yüzecekmiş.
    işte daha ne diyeyim, baya bir şey değişecek.
    http://www.wowhead.com/?patchnotes=3.1.0
    1 ... regulus
  10. 110.
    dünyada en çok oyuncusu olan, kesinlikle oynanmaması gereken, oynayanların ömründen ömür çalan bir takıntılıktır. oyunun içeriği, grafikleri ve kalitesi tartışılmaz ancak sigara neyse wow da odur.
    1 ... shawnodese