1. 1.
    "vampire the masquarade bloodlines" oyununun geçtiği dünyadır.vampir ırklarıyla dolu gothic atmosferli,ümütsiz insanlar barındıran bir ortamdır.
    3 ... gothic evil
  2. 2.
    toplumun göz ardı ettiği herşeyi ön plana çıkaran leziz bir frp dünyası. bu dünya bildiğimiz dünyadır, ama karanlığı anlatılır. sex, şiddet, kan, uyuşturucu, alkol, suç, kurt adamlar, vampirler, gece klüpleri v.s hepsi hikayenin ön planındadır. masaüstü oynatacak bir dm bulduğunuzda tadından yenmez bir hal alır. google da küçük bir arama ile vampire character generator bulup istediğiniz tarzda bir karakter yaratıp onunla oyunlara katılabilirsiniz.
    2 ... kelly
  3. 3.
    World of Darkness, White Wolf firmasının geliştirmiş olduğu ve ilk olarak 1991 yılında Vampire:The Masquerade ile başlattığı oyun dünyasıdır. World of Darkness; bulunduğumuz dünyanın birebir kopyası olsa da bilinenden daha korkunç, gotik ve mistiktir. Woorld of Darkness bulunduğumuz dünyayı geçmişiyle, bugünüyle ve hatta geleceğiyle bir bütün olarak temele alır ve dünya üzerinde birtakım okült güçlerin olduğunu kabul ederek bu kurgu üzerine oyunlar çıkarmıştır. World of Darkness oyunlarını sıralayacak olursak;
    (bkz: Vampire The Masquerade)
    Mage: The Ascension
    Werewolf: The Apocalypse
    Changeling: The Dreaming
    (bkz: Wraith The Oblivion)
    (bkz: Hunter The Reckoning)
    Demon: The Fallen
    Mummy: The Ressurection
    3 ... charon
  4. 4.
    kesinlikle harika bir atmosferdir. tartışılmaz frp dünyaları içinde en iyisidir.
    2 ... djarumturk
  5. 5.
    karanlığın her zamankinden daha siyah ve derin olduğu evrendir. nWod ise tek kelime ile candır.
    1 ... ailenizin pederi
  6. 6.
    içinde vampirler,kurtadamlar,büyücüler vs doğaüstü karakterler bulunan. karanlık havasıyla insanı boğan bir ortamdır.
    ... hufflepuff
  7. 7.
    Vampir tarikatları:

    Brujah: Çok güçlü vampirler olmalarına rağmen Caine’in lanetinden gazabını almış klan kendilerini kontrol etmekte biraz sıkıntı çekerler ve çabuk sinirlenirler. Brujah klanı Troile adlı üçüncü jenerasyon olan vampir tarafından kurulmuştur. Klan temelinde anarji ve isyan yatar.

    Gangrel: Gangrel klanı hayvanlarla ve vahşi doğayla o kadar içli dışlıdır ki kurt adamlarla karıştırıldıkları bile olmuştur, Brujah klanı gibi kontrolden çıkmaya mahkumlardır ama bunun sebebi içlerinde ki anarşi ruhu değil, hayvan içgüdüsüdür. Gangrellerin ilk ortaya çıkışı kesin olarak bilinmemekle birlikte bu konu hakkında bir sürü mit zaman içinde ortaya atılmıştır. Bilinen tek gerçek ise Gangrellerin gezgin bir hayat sürüp göçebe yaşayan kabilelerden
    beslendikleri ve güneşten kaçmak için yer altında yaşadıklarıdır.

    Toreador: En sosyal vampir klanıdır, insanlarla araları iyidir.
    Güzelliğe ve estetiğe aşırı önem verirler, çok duygusal vampirlerdir. Hemen hemen bütün üyeleri sanatçılardır. Kurcucuları ise Antediluvianların en yaşlısı Arikel’dir Arikel aynı zamanda Malkavian klanını kurucusu Malkav’ın da ikizidir.

    Tremere: En genç ikinci vampir klanıdır, vampirlerin büyücüleridir. Modern zamanların en güçlü klanı diyebiliriz bu klana. Genelde diğer klanlar Tremerelere çok ama bir o kadar da korkar ve saygı duyarlar. Kan büyüsü konusunda ustalardır. Karanlık çağlarda Hermes birliğine bağlı Tremere ailesi tarafından kurulmuştur.

    Malkavian: Delikle lanetlenmiş, evet bildiğimiz şizofreni derecesinde bir delilikten bahsediyoruz, Malkav’ın çocukları belki de Caine lanetinden Nosferatulardan sonra en çok nasibini almış klandır. Bu arkadaşlarımız sağda solda gördükleri objelerle, televizyonda ki spikerle ve ya bir trafik tabelasıyla bile muhattap olabilirler. Bu deliliklerinin yanında geleceği görme yetisi ile ödüllendirilmişlerdir. Kurucuları Malkav, vampir olmadan önce bir kahindi. Malkav tufan sonrası diğer Antediluvianlar tarafından pusuya düşürülüp öldürüldü ama nerdeyse Malkavianların hepsi Malkav’ın ölmediğini fiziksel formunu terk edip bütün Malkavianları birbirine bağlayan “Madness Network”ü oluşturduğuna inanır. Başka bir teoriye göre de Malkav’ın bu ağı ölmeden önce yer yüzünde çocuklarının gözü, kulağı olmak için oluşturduğu söylenir.

    Ventrue: Vampirlerin elit kesimidir. Liderlik vasfı çok olan bu vampirler kendilerini en yaşlı klan olarak görmekle kalmaz aynı zamanda vampir toplumunun tek ve gerçek liderleri olduklarını savunurlar. Şereflerini korumak ve yüceltmek için her şeyi yapabilirler. Ucunda ölüm bile olsa kendilerini küçük düşürecek davranışlardan kaçınırlar (fare kanı içmek gibi).

    Assamites: 13 vampir tarikatından biri olan bu tarikatın evi Alamut kalesidir , evet yanlış duymadınız Orta Doğuda bulunan Alamut kalesi. Batılı vampirler tarafından suikastçiler olarak adlandırsalar da gerçekte Jyhad’dan (eski vampirler arasında egemenlik için çıkan bir savaş) uzak kalmak için Alamut kalesini evleri olarak benimseyen ve savaşçı ve alimlerdir. Tarihleri boyunca kendi kendisine yeten Assamites bağımsızlıklarını da kaybetmemiştir.

    Ravnos: Hind vampir lordlarının bir kolu olan Ravnoslar, hırsızlık ve dolandırıcılık konusunda üstün yeteneklere sahiptir. Kurucuları bir hırsız olan Draciandır. Dracian Caine’in çocuklarından biri olan Irad tarafından üçüncü jenerasyona casus olması için vampir yapılmıştır.

    Nosferatu: Caine lanetinden gözle görülebilir şekilde ve en çok etkilenen klandır. Lanet fiziksel görünüşlerini değiştirmiştir. Lağımlarda yaşarlar ve sürekli saklanmak zorundalardır. Prensleri için ajanlık yapıp bilgi toplarlar, dış görünüşlerini saklamak için gizlilik konusunda kendilerini geliştirmişlerdir.

    Followers of Set: Kurucularının Mısır tanrısı Set olduğuna inanan bu vampirler, Set’in bir gün dünyayı yönetmek için geri geleceğine inanırlar ve o gün için hazırlık yaparlar.

    Tzimisce:Tzimisce klanına bağlı vampirler insan artıklarıyla uğraşmaktan o kadar zevk alırlar ki sırf bunun için bir oda dolusu insanı göz kırpmadan öldürebilirler, buna rağmen bir Tzimisce’yi insanlık dışı ve sadist olarak tanımlarsanız, büyük ihtimalle sizin insaniyetsizlik anlayışınızı över ve fanice yaptığın sadizm tanımının gülünecek derecede yetersiz olduğunu söyler. insanlıktan bu kadar uzak olmalarına rağmen lanetlerinin bir parçası yüzünden ölümlü zamanlarından kalma, kendileri için önemli bir yerden en az iki avuç toprak yanlarında yoksa uyuyamazlar

    Lasombra: Sabbat liderleri olan Lasombra klanı Darvinci, avcı, zarif ve insanlık dışıdırlar. Layık liderliğin ve değersiz hizmetin sıkı inananları olan Lasombralar, Sabbat’ı kendi amaçlarına çekerken bile geleneklerine sadık kalmışlardır.

    Giovanni: Caine lanetinden etkilenmiş en genç klandır. Giovanni bir klan olmaktan öte ailedir, sadece kendi aile üyelerini vampire çevirirler ve para kazanma hedeflerine yoğunlaşırlar. Bir diğer arzuları ise ölü çağırıcılıkdır.

    Büyücü tarikatları:

    Zetrubest (savaşcı büyücüler):
    Kalkanlarında yada zırhlarında bu sembolü taşırlardı resimdeki sarılı kuşaklarda isimleri veya kabile isimleri yazılırdı şavaşcı büyücüler onlar efsaneydiler kılıçları onlar için her şeydir onlarsız yaşıyamazlar tüm büyülerden onlar vasıtası ile kurtulurlar kılıçları onlar için hem bir savunma aracı hem saldırı aracıdır kılıcı sahibinden ayırdıktan sonra en geç 24 saat içinde savaşcı tüm gücünü kaybeder ve ölümlü olmaya başlar bir defa ölümlü olunduğu zaman kılıcını bulsa dahi ölümlü olarak kalır her savaşcının kendine has kendine özgü kılıçları vardır şekilleri ve biçimleri farklıdır tabiki savaşcılar arsında da iyiler ve kötüler mevcuttu bir savaşcı ancak başka bir savaşcının kılıcı ile yada çok güçlü üst seviyede bir büyü ile öldürüle bilinir bunun haricinde kafaları kopartılırsa ölürlerdi

    Zanaamea (kötü büyücüler):
    The seventeen latince yazıyordu ben düzelttim çünkü neden 17 rakamı yazıyor dikkatinizi çekmek istedim 17 bin kişilik devasal orduları vardı 17 kötü lord'an oluşuyordu 19 yüzyıla kadar iyilikle hep savaş halindeydi vampirleri bu büyücülerin ve şeytanında yardımı ile var ettikleri öne sürülür

    Majestik lordları (iyi büyücüler):
    Bu sembolün elbiselerinde veya ağsalarında var olduğu
    8 büyük lord'an oluşurlarmış kötülükle yıllardan beri verilen savaşta onlar hep baş roldeydi 17 kötü baş büyücü ve onun ordusu ile yüzyıllarca savaşmış taki 19 cu yüzyılda kendilerini feda ederek kötü büyücüleri ve ordusunu durdurana kadar o günden sonra sadece 8 ögretmenin 8 ögerencisinin dünyada yer aldıgı ve bu ögrencilerin insanlardan uzak diyarlarda yaşadıgı söylenir

    Fantasma magia (hayalet büyücüler):
    Bilinmezlik denildigi zaman akla ilk onlar gelirmiş onlar tarihte casusluk ,suikast ,dünyanın kaderini belirleyecek ölümlerin bekcisi olarakta bilinir ve adlandırılırlarmış genelde karuma ve muhafız görevlerinde yer alır büyük kralları , kutsal emanetleri, kutsal sırları, ve bir başka büyücüyü öldürme görevini üstlenirlermiş.

    Sakeeziler (bilinmezlikte kaybolmuş büyücüler):
    Bu büyücüler karanlık ve aydınlık tarafa hizmet edip büyü sanatlarında o kadar çok ustalaşmışlardır ki onların gücünün sınırları bazen melekleri ve şaytanları dahi korkutur bu büyücüler vucutlarında 3 sembol taşırlar bu semboller iyi ve kötü büyücülerin sembollerinin yanı sıra bu sembol ise sırtlarına kazınırmış ruhlarının yarısı şeytana yarısı ise meleklere hizmet eder ve bir süre sonra delirdikleri var sayılır hatta bu delilik aşamasında bir sakeezinin kendini öldürecek derecede tüm gücünü kullanarak tanrı anubisle savaştığı ve onun ordusuna karşın kendi ordusunu kurduğu onun yarı insan yarı çakal ordusuna karşın yarı kurt yarı insan formunda bir ordu yani kurtadamlarla oluşan bir ordu kurduğu söylenir (efsane) ama hesaba katmadıgı birşey vardı anubisin ordusu yarı ölümsüzdü.
    ... ismail gaspirali